Jinsu
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 133
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gast, ga jij nou maar gewoon voor gezondheid want resultaat boek je toch niet.boerenkool zei:Ik wil als resultaat, dat mijn gezondheid bevorderd wordt.
Als ik gezond ben, komen de resultaten vanzelf.

benchMarc zei:Resultaat. Op de een of andere manier zou ik nooit 70 jaar of ouder willen zijn. Lijkt me echt verschrikkelijk om zo afgetakelt te zijn, niet meer op de hoogte zijn van alle nieuwe dingen, niet meer fatsoenlijk kunnen naaien en weet ik wat al niet.
benchMarc zei:Resultaat. Op de een of andere manier zou ik nooit 70 jaar of ouder willen zijn. Lijkt me echt verschrikkelijk om zo afgetakelt te zijn, niet meer op de hoogte zijn van alle nieuwe dingen, niet meer fatsoenlijk kunnen naaien en weet ik wat al niet.

Ik kan er wel over meepraten, dus kies ik nu voor gezondheid. Vroeger ging het puur om resultaat.D. zei:Gezondheid zegt me vrij weinig. Dat is omdat ik gewend bent gezond te zijn en je gezondheid pas waardeert als je het niet meer hebt.
Daar kan ik nog niet over meepraten,