MuscleMeat

Gezondheid of resultaat

Peiling Peiling Gezondheid of resultaat

• Gezondheid

Stemmen: 59 67,8%
  • Resultaat

Stemmen: 28 32,2%

• Totaal stemmers
    87
Gezondheid heeft voorrang boven resultaat ;) .

Wat die gezondheid betreft; je weet toch nooit wat welke invloed gaat hebben op je gezondheid op de lange termijn. Blijkt maar weer als er weer een onderzoek komt over lijnzaadolie en de prostaat bijvoorbeeld.

De gemiddelde bodybuilder probeert denk ik beter op een gezond eetpatroon te letten dan een gemiddeld mens, maar neemt aan de andere kant vaak allerlei dubieuze poedertjes en pilletjes tot zich.

Ik kies nu maar voor resultaat omdat je je gezondheid in beperkte mate zelf in de hand hebt.

Gezondheid zonder enige twijfel. Als je wat aan je rug, schouder of benen mankeert kun je niet meer trainen en heb je helemaal geen resultaat meer.

Gezondheid natuurlijk. Ik wil groot worden maar zeker gezond blijven. Als ik 1 of andere nare ziekte of kwaal krijg ben ik al die spiermassa toch meteen kwijt. En ik moet nog zien hoeveel mensen er nog steeds zo intensief bezig zijn met BB over 10 jaar. Beetje je gezondheid opgeven en als je dan een keer andere interesses krijgt in je leven heb je alles verdoet voor niets. Beetje kortzichtig als je het mij vraagt. Er is meer in het leven dan BB.

Resultaat. Op de een of andere manier zou ik nooit 70 jaar of ouder willen zijn. Lijkt me echt verschrikkelijk om zo afgetakelt te zijn, niet meer op de hoogte zijn van alle nieuwe dingen, niet meer fatsoenlijk kunnen naaien en weet ik wat al niet.

Ik wil als resultaat, dat mijn gezondheid bevorderd wordt.
Als ik gezond ben, komen de resultaten vanzelf.

boerenkool zei:
Ik wil als resultaat, dat mijn gezondheid bevorderd wordt.
Als ik gezond ben, komen de resultaten vanzelf.
Gast, ga jij nou maar gewoon voor gezondheid want resultaat boek je toch niet.
:rolleyes:

Gezondheid.

t'is maar een hobby.

benchMarc zei:
Resultaat. Op de een of andere manier zou ik nooit 70 jaar of ouder willen zijn. Lijkt me echt verschrikkelijk om zo afgetakelt te zijn, niet meer op de hoogte zijn van alle nieuwe dingen, niet meer fatsoenlijk kunnen naaien en weet ik wat al niet.

Iedereen doet altijd net alsof wanneer je ongezond leeft je dan gewoon 10 a 20 jaar eerder dood gaat. Zo werkt het niet. Stel het je meer voor dat je er bij loopt als iemand van 80 terwijl je 60 jaar oud bent. Of dat je 1 of andere ziekte hebt waardoor je de helft van je leven flinke problemen hebt wat zich op allerlei manieren kan uiten.

Resultaat.

Maar gezondheid is wel een van de redenen dat ik waarschijnlijk nooit aan de AS ga. Verder eet ik een shitload aan eiwitten en drink veel melk, vijf insuline pieken per week, soms wel een gram caffeine per dag + soms Efedrine. Niet echt ongezond, maar over een periode van tien jaar kan het wel nadelige gevolgen hebben.

Blessures nooit last van gehad, wat ik ook niet snel zie gebeuren.

Resultaat.

Dood ga ik toch wel en enge ziektes krijg ik ook dus laten we dan daarnaast iig nog zo groot mogelijk zijn en genieten van de rest wat het leven te bieden heeft.

Gezondheid.
Natuurlijk; zo lang er geen '100%'-risico's aan verbonden zijn ga ik ook gewoon voor resultaat.
Ik moet wel zeggen dat dat 'gezondheidsgevoel' al fel gemilderd is tegen vroeger dus wie weet hoe ik er binnen 5 jaar tegenaan kijk.

Maar goed, mensen die blind resultaatgericht zijn krijgen vroeg of laat van het een of het andere spijt volgens mij.

benchMarc zei:

Je kunt op een aantal manieren je ouderdomskwalen voorkomen/sterk reduceren bro. En als je niet meer kunt naaien, dat kun jij nu ook niet en een leesbril zorgt dat je het draadje weer kunt zien :D

Ik wil op een gezonde manier resultaat boeken.

Gezondheid, heb 8 maanden lang last gehad van een blessure... Daardoor geen ene reet opgeschoten, dus gezondheid gaat voor mij vanaf nu voor.

Resultaat! Door wat je doet om het resultaat te creeeren, leef je zowiezo gezonder dan de gemiddelde mens (afgezien natuurlijk van misbruik bepaalde middelen).

Gezondheid, de enige mogelijkheid dat ik op latere leeftijd ook nog resultaat kan boeken. Als je puur voor resultaat gaat zal je op den duur zeker je gezondheid schaden, ook al heeft het lichaam een behoorlijk herstelvermogen. Maar jaren lang alleen voor resultaat gaan zal zich op den duur wreken en neem van mij maar aan dat dan 'wie dan leeft, wie dan zorgt' echt niet opgaat. Als je eenmaal beperkt raakt in je doen en laten zal je pas merken wat je mist, maar dan is het meestal al te laat.

Gezondheid = levenskwaliteit.

Spieren en spierkracht voegen wat toe aan levenskwaliteit, blessures niet.

D. zei:
Gezondheid zegt me vrij weinig. Dat is omdat ik gewend bent gezond te zijn en je gezondheid pas waardeert als je het niet meer hebt.
Daar kan ik nog niet over meepraten,
Ik kan er wel over meepraten, dus kies ik nu voor gezondheid. Vroeger ging het puur om resultaat.

Terug
Naar boven