Fitness Seller

Gezondheid of resultaat

Peiling Peiling Gezondheid of resultaat

• Gezondheid

Stemmen: 59 67,8%
  • Resultaat

Stemmen: 28 32,2%

• Totaal stemmers
    87
Gezondheid, zonder twijel :)

Resultaat.

Hoewel gezondheid me er in eerste instantie wel van weerhoudt om aan de AAS te gaan in de toekomst. Er zijn grenzen.

Gezondheid zeker weten !
Al is het een beetje appels met peren vergelijken vind ik.
Als iemand tegen mij zegt, jij krijgt vandaag een uber-lichaam van mij maar morgen heb je dan wel een infectie die je van binnenuit opvreet, laat dan maar zitten, dan gaan we voor gezondheid.
Zegt iemand echter, jij krijgt vandaag een uber-lichaam maar er bestaat een kleine kans dat je 5 jaar van je leven in moet leveren, dan ga ik zeker weten voor resultaat.
Iemand uit mijn omgeving heeft een hele waslijst aan ziektes en infecties in haar lichaam, en dan zit ik daar tegenover met mijn spiertjes en dan denk ik wel eens van damn... waar maak ik me druk om, kijk eens wat ik allemaal kan.
Je moet blij zijn dat je gezond bent en het resultaat, ja dat is mooi meegenomen maar komt voor mij zeker op de 3de plaats na gezondheid en gelukkig zijn.

Gezondheid. Te veel mensen op pijnlijke wijze veel te vroeg dood zien gaan. Ieder jaar langer is wat mij betreft meegenomen. Want zoals met alles geldt: je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt.

Gezondheid. Da's de hoofdreden waarom ik aan sport ben begonnen...

Gezondheid.

Als je met bodybuilding je geld verdient kan ik me voorstellen dat je een paar stapjes verder gaat dan gezond is, maar ik heb het er niet voor over om daar de rest van mijn (korte?) leven de rekening van gepresenteerd te krijgen. Geloof me, als je je gezondheid onomkeerbaar hebt beschadigd zijn die paar kilotjes extra spiermassa een schrale en snel verdwijnende troost.

Je kan wel roepen dat het je toch niks lijkt om 70+ te zijn maar het punt is dat je als je 10-20 jaar eerder doodgaat dan gemiddeld, dat ook inhoudt dat je aftakeling 10-20 jaar eerder begonnen is. En afgezien daarvan, ik wil er wel bij zijn als je op je 69ste zegt 'schiet mij maar lek, ik wil er niet nog een paar jaartjes bij'.

Tegen de tijd dat je 70 bent leef je toch meer om te genieten het leven van je kroost of het kroost van je kroost. Denk dat we moeilijk kunnen inschatten dat we op onze 70 ste maar liever niet zouden willen leven, omdat we dan toch niet meer de dingen kunnen doen die we nu graag doen.

Ik vind me gezonheid belangrijker als het resultaat, alleen denk ik dat dat helemaal geen belemmering hoeft te zijn. En als je ongezond/ziek bent leverd dat verder ook weinig resultaat op, op geen enkel facet in je leven.

Ja ik heb een wijze bui:p :rolleyes:

liefst resultaat...en zo nu en dan een kuurtje moet kunnen:D....dan maar wat minder gezondheid die 8weekjes:)

Gezondheid, goed eten, lekker sporten, fit zijn en er een goed lichaam mee opbouwen. Prachige sport is dit toch.

Resultaat vind ik wel belangrijk, maar als je goed traint, eet en rust, dan komt dat toch wel.

Ik wil gezond en fit door het leven gaan en kwalen zo lang mogelijk voorkomen voor zover dat mogelijk is.

de leeuw zei:
Tegen de tijd dat je 70 bent leef je toch meer om te genieten het leven van je kroost of het kroost van je kroost. Denk dat we moeilijk kunnen inschatten dat we op onze 70 ste maar liever niet zouden willen leven, omdat we dan toch niet meer de dingen kunnen doen die we nu graag doen.

Ik vind me gezonheid belangrijker als het resultaat, alleen denk ik dat dat helemaal geen belemmering hoeft te zijn. En als je ongezond/ziek bent leverd dat verder ook weinig resultaat op, op geen enkel facet in je leven.

Ja ik heb een wijze bui:p :rolleyes:

Ik heb deze draad gelezen. Zelf ga ik meestal voor gezondheid.
Deze teks van "de leeuw", viel me op. Wijze woorden hoor. 100% mee akkoord ook.

Gezondheid zonder twijfel. Ik probeer een balans te vinden en tot nog toe gaat dat goed.

Gezondheid zonder enige twijfel

Ik kies voor gezondheid, zodat ik de tijd heb om aan het resultaat te werken.
gezondheid blijft de prioriteit.

Ben ik toch wel benieuwd naar wat 3XL's zijn antwoord is. ;)

Ik ga voor zoveel mogelijk resultaat, op voorwaarde dat het gezond blijft... Gezondheid eerst dus

Resultaat, maar wel in mate. Mijn gezondheid mag er best onder lijden maar niet in dermate vormen dat ik na me 40ste in het ziekenhuis moet doorbrengen.

En als je resultaat/streven een betere gezondheid is?

Terug
Naar boven