AndroidHealthClinic

GH en gevaar voor kanker

Gevaar op kanker is iets anders als middelen die de groei via celdeling stimuleren. De kanker moet eerst ontstaan en daarna is er redelijk wat nadelig bewijs tav AAS en vooral HGH en kanker ontwikkeling. Correct me if I am wrong maar echt bewijs over HGH en ontstaan van kanker ken ik niet en bij AAS zijn er eerdere topics over de relaties met kanker geweest. Volgens mij was de conclusie dat test nauwelijks een oorzaak kan zijn en orals als anadrol en halo zijn meer verdacht.

EDIT; reacties in dat topic zoals het gevaar van HGH in een omgeving met kanker of het stimuleert de groei van de kanker bevestigt zoals ik al dacht HGH zorgt niet voor het ontstaan van kankers.

Laatst bewerkt:
Foute cellen onstaan regelmatig, deze kunnen uitgroeien tot kanker. Het is aan het immuunsysteem om deze foute cellen dan op te ruimen.

Nu een middel dat de celdeling verhoogt, verhoogt ook de kans op zo een foute cel. Zeker als dat middel ook effect heeft op immuuncellen.

En GH heeft nog eens effect op Igf-1 en prolactine. igf-1 is een sterke groeifactor en prolactine zorgt ervoor dat oestrogeenreceptoren upgereguleerd worden.

Als deze dingen zorgt er inderdaad voor dat je kans op kanker dosisafhankelijk groter wordt. En dan zorg je nog eens voor snellere veroudering door die snellere celdeling.

Tja, stimuleert mitose (celdeling), dus puur statistisch gezien, maar niet noodzakelijk, een verhoging op de kans van kanker, en activeert o.a. het MAPK/ERK pathway. Deze bestaat o.a. uit 'n reeks reacties met kinases, en dan kan het snel gaan ja als dat niet geremd kan worden (amplificatie bij iedere stap omdat de substraten zelf weer enzymen (de kinases) zijn).

• Topic Starter Topic Starter
Foute cellen onstaan regelmatig, deze kunnen uitgroeien tot kanker. Het is aan het immuunsysteem om deze foute cellen dan op te ruimen.

Nu een middel dat de celdeling verhoogt, verhoogt ook de kans op zo een foute cel. Zeker als dat middel ook effect heeft op immuuncellen.

En GH heeft nog eens effect op Igf-1 en prolactine. igf-1 is een sterke groeifactor en prolactine zorgt ervoor dat oestrogeenreceptoren upgereguleerd worden.

Als deze dingen zorgt er inderdaad voor dat je kans op kanker dosisafhankelijk groter wordt. En dan zorg je nog eens voor snellere veroudering door die snellere celdeling.

Als dat zo zou zijn dan spelen vele BB russisch roulette met GH.
Waar zijn we dan eigenlijk mee bezig vraag ik me dan af. onbegrijpelijk want niemand wilt kanker krijgen en op het einde om een overdosis morfine moeten vragen omdat je uitgeteerde lichaam de pijn niet meer kunt verdragen. lichaam. En dat allemaal dan voor een iets betere look en wat drogere kg's spiermassa erbij dorr het gebruik van GH die ook nog eens tijdelijk is.
Waanzin eigenlijk.

Een simpel AAS kuurtje oke, maar geavanceerde kuren met GH erbij voor langere tijd kan dus erg ongezond zijn.

AAS is ook een risicofactor.

Androgenen hebben invloed op het immuunsysteem, specifiek laten ze witte bloedcellen zich verplaatsen uit het bloed naar de huid. Ook zijn androgenen schadelijk voor cellen. Als er dan nog eens omzetting naar oestrogeen is, dan wordt igf-1 nog eens extra verhoogt. Dus weer verhoogde celdeling. En androgenen, oestrogeen en igf-1 hebben effect op cellen en mogelijke ontwikkeling van kanker.

Als dat zo zou zijn dan spelen vele BB russisch roulette met GH.
Waar zijn we dan eigenlijk mee bezig vraag ik me dan af. onbegrijpelijk want niemand wilt kanker krijgen en op het einde om een overdosis morfine moeten vragen omdat je uitgeteerde lichaam de pijn niet meer kunt verdragen. lichaam. En dat allemaal dan voor een iets betere look en wat drogere kg's spiermassa erbij dorr het gebruik van GH die ook nog eens tijdelijk is.
Waanzin eigenlijk.

Een simpel AAS kuurtje oke, maar geavanceerde kuren met GH erbij voor langere tijd kan dus erg ongezond zijn.

Ach ja van roken krijg je nog sneller kanker en toch doet men het ondanks je er ook maar iets beter van wordt :rolleyes:

Ach ja van roken krijg je nog sneller kanker en toch doet men het ondanks je er ook maar iets beter van wordt :rolleyes:

Roken is ook slecht, moet je ook niet doen.

---------- Post toegevoegd Mon 8 Oct 2012 om 19:33 ----------

AAS is ook een risicofactor.

Androgenen hebben invloed op het immuunsysteem, specifiek laten ze witte bloedcellen zich verplaatsen uit het bloed naar de huid. Ook zijn androgenen schadelijk voor cellen. Als er dan nog eens omzetting naar oestrogeen is, dan wordt igf-1 nog eens extra verhoogt. Dus weer verhoogde celdeling. En androgenen, oestrogeen en igf-1 hebben effect op cellen en mogelijke ontwikkeling van kanker.

Maar ja, wat is niet slecht? denk je dat al die straling om ons heen dan wel gezond voor onze cellen zijn? wie weet komen ze er ooit achter dat dit een gevaar is voor de gezondheid. wat denk je van gemodificeerd eten en genetisch veranderd eten dan?

Niks is gezond meer. natuurlijk praat ik AAS niet goed maar ik denk een licht kuurtje niet gevaarlijk kan zijn.

Nou dat zijn van die vergelijkingen die nergens op slaan. Het is niet omdat dit en dat slecht is dat een ander ding gebruiken, dat slecht zou kunnen zijn, dan ok is.

Rokers zeggen ook altijd, ah er is zoveel slecht voor je. Snap je de vergelijking.

Er is voldoende wat gezond is. En gezond leven voorkomt vele problemen, welke externe factoren er ook zijn die invloed op gezondheid hebben.

Nou dat zijn van die vergelijkingen die nergens op slaan. Het is niet omdat dit en dat slecht is dat een ander ding gebruiken, dat slecht zou kunnen zijn, dan ok is.

Rokers zeggen ook altijd, ah er is zoveel slecht voor je. Snap je de vergelijking.

Er is voldoende wat gezond is. En gezond leven voorkomt vele problemen, welke externe factoren er ook zijn die invloed op gezondheid hebben.

Af en toe een licht AAS kuurtje kan niet schadelijk zijn. Je hebt totaal geen garanties in dit leven. Het is nooit met harde cijfers bewezen dat AAS schadelijk is, roken wel.
Natuurlijk heb ik het niet over lange en zware kuren AAS, dat kun je zelf wel aanvoelen dat dit gezond kan zijn.

En waar haal je de theorie dat dit niet schadelijk kan zijn? Check mijn topic Anabolen, eerste pagine in het midden (mogelijke bijwerkingen AAS).

En waar haal je de theorie dat dit niet schadelijk kan zijn? Check mijn topic Anabolen, eerste pagine in het midden (mogelijke bijwerkingen AAS).

Omdat Test E 250 mg per week gedurende 8-10 weekjes zo licht is dat de klans nihil is op schade.
Er zijn er bij die dit per dag gebruiken en niet per week

Terug
Naar boven