MuscleMeat

GH tijdens kuur only

MikieB

Huge Freak
Waardering
560
Lengte
1m90
Massa
113kg
Gents, ik zit te twijfelen en heb dus meningen nodig :P Ik ga over 4 a 5 weken beginnen aan een 12 weekse Test/Deca cycle, 1e 4 weken op 500/400, daarna 4 weken op 750/600 om de laatste 4 weken op 1000/800 te gaan. Leuke cycle opzich, maar wat GH zou het natuurlijk nog mooier maken. In mijn eigen log werd er eigenlijk niet op gereageerd dus vandaar de vraag hier, heeft het nut om let's say Hyges op 3.3 iu 7/7 of 5iu 5/2 te pakken alleen tijdens deze kuur?

Dan heb ik het over daadwerkelijk toegevoegde waarde, ik hoef niet 10 kilo extra te pakken waarvan dan 9 kilo vocht is bij wijze van :p

Ik ben heel benieuwd naar meningen/ervaringen van de wat meer ervaren jongens hier, dus laat maar horen!

Wat verwacht je zelf 12 weken HGH toevoegt aan je kuur :P?

• Topic Starter Topic Starter
Wat verwacht je zelf 12 weken HGH toevoegt aan je kuur :P?

Als ik Sniezel mag geloven kan het je zeer zeker goed helpen. Ik ben alleen benieuwd of er meer meningen over zijn of dat het oude 'GH minimaal 6 maanden" nog altijd op gaat :p

Deze volg ik ff. Wil volgende kuur ook eventueel hgh nemen.

Sniezel was er idd over te spreken en zweert erbij.
Voor 12 weken is 3,3iu ed nog te overzien. Dan ben je met 300iu klaar en kun je een weekje eerder beginnen met je HGH.

Sniezel was er idd over te spreken en zweert erbij.
Voor 12 weken is 3,3iu ed nog te overzien. Dan ben je met 300iu klaar en kun je een weekje eerder beginnen met je HGH.

Jij snapt mij! Maar dan nog vind ik die 500 euro een duur grapje als het me mss 1 kilo extra oplevert, vandaar dat ik zoek naar meerdere meningen of voor mijn part studies. Keep in mind dat ik nog jong ben, bijna 23. GH15 zegt dat HGH voor je 23e of 25e niet veel nut heeft maar die vent kraamt wel meer uit waar ik m'n twijfels bij heb soms :P

Als ik Sniezel mag geloven kan het je zeer zeker goed helpen. Ik ben alleen benieuwd of er meer meningen over zijn of dat het oude 'GH minimaal 6 maanden" nog altijd op gaat :p

Ja klopt maar ben zelf niet overtuigd. Hoor veel om mij heen, eerst 2mnd hgh en dan een flinke kuur erin.

Je zit nu 3mnd voor je kuur, als je nu begint en daarna 3mnd gaat kuren zit je op een half jaar.:)

Idd 3,3 iu kom je op 6 kitjes bij 7/7 gebruik, bij 5/7 zelf op 4,5 kitjes. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar dat moet toch te doen zijn.

Ja klopt maar ben zelf niet overtuigd. Hoor veel om mij heen, eerst 2mnd hgh en dan een flinke kuur erin.

Je zit nu 3mnd voor je kuur, als je nu begint en daarna 3mnd gaat kuren zit je op een half jaar.:)

Idd 3,3 iu kom je op 6 kitjes bij 7/7 gebruik, bij 5/7 zelf op 4,5 kitjes. Ik kan natuurlijk niet in je portemonnee kijken maar dat moet toch te doen zijn.

Die 1e 2 maand lijken me dus een waste of GH. Je IGF levels zijn na 1 week geloof ik al een eind de hoogte in geschoten, in hoeverre heeft het dan nut nog 2 maand te wachten? Daar ben ik dus benieuwd naar. Er zijn een heleboel kleine dingetjes te vinden omtrent deze vraag maar het is makkelijker ze allemaal bij elkaar te krijgen in 1 topic lijkt mij, dus vandaar.

Ik weet bijvoorbeeld dat de celdeling ( zeg ik dat goed? ) waar GH voor zorgt tijd nodig heeft, vandaar de minimaal 6 maand aan de GH. Wat doen de verhoogde IGF levels dan in de tussentijd als die dus idd na een week al hoog zijn?

Ik ben zeker geen expert maar de 2mnd is, bij mijn weten, om die nieuwe spiercellen aan te maken daarna een flinke kuur om die cellen te laten groeien.
Gh gebruik is niet alleen je igf waarde verhogen, ik vind het juist een waste of money om nagenoeg alweer te stoppen als de nieuwe spiercellen ontstaan.
Je praat over hooguit een verschil van 2,25 kitje(bij mijn gunstigste berekening).
Maargoed ik ben, nogmaals, geen goeroe. Om een beetje te melden wat je het liefst wilt horen...ik ken ook iemand die af en toe een kitje hgh erin gooit. Is wel volgens mij nagenoeg year round on.:)

Ik ben zeker geen expert maar de 2mnd is, bij mijn weten, om die nieuwe spiercellen aan te maken daarna een flinke kuur om die cellen te laten groeien.
Gh gebruik is niet alleen je igf waarde verhogen, ik vind het juist een waste of money om nagenoeg alweer te stoppen als de nieuwe spiercellen ontstaan.
Je praat over hooguit een verschil van 2,25 kitje(bij mijn gunstigste berekening).
Maargoed ik ben, nogmaals, geen goeroe. Om een beetje te melden wat je het liefst wilt horen...ik ken ook iemand die af en toe een kitje hgh erin gooit. Is wel volgens mij nagenoeg year round on.:)

Nee het is zeker niet wat ik het liefst wil horen, ik wil weten of het voor mij zin zou hebben of niet. Ik snap idd ook heel goed hoe jij er naar kijkt en het klinkt ook logisch. Geef het spul de tijd voor nieuwe spiercellen om vervolgens met je AAS+voer die cellen te laten groeien.

GH is echt een ontzettend interessant onderwerp maar er is zo godsgruwelijk veel tegenstrijdige info over te vinden :p

Nee het is zeker niet wat ik het liefst wil horen, ik wil weten of het voor mij zin zou hebben of niet. Ik snap idd ook heel goed hoe jij er naar kijkt en het klinkt ook logisch. Geef het spul de tijd voor nieuwe spiercellen om vervolgens met je AAS+voer die cellen te laten groeien.

GH is echt een ontzettend interessant onderwerp maar er is zo godsgruwelijk veel tegenstrijdige info over te vinden :p

Ja tegenstrijdige info is het altijd op aas gebied, blijft lastig. Je moet er uit halen wat voor jou het meest aannemelijk klinkt en soms sla je de plank mis.
Misschien kan je hier nog wat mee..Ik ken jongens die 2 en 3 jaar hgh gebruiken en zeggen dat het hun heeft getransformeerd. En neem mezelf...5 maanden aan de hgh. Vooruitgang is er wel maar ben nog niet getransformeerd.
Nu wil ik mij niet als graadmeter stellen want training is niet helemaal optimaal geweest(zwaar auto-ongeval) en voeding(de nr1) laat ook zeker wat te wensen over.
Maar toch durf ik te stellen dat 3 maanden, voor mij, de moeite niet waard geweest zou zijn. Ik geloof er wel in, gezien de vooruitgang, maar dan voor gebruik van minimaal 8-12mnd. Wat dan ook weer strookt met de info die, er ook, te vinden is.
Hoeft niet voor iedereen te gelden, daar komt natuurlijk ook de tegenstrijdige info van. Misschien zijn sommige heel gevoelig voor gh en reageren er super op, net als sommige heel gevoelig voor aas zijn.
Helaas behoor ik niet tot die categorie waarschijnlijk.:)

Deze discussie is hier al eerder geweest, maar het gaat en staat op 1 ding... IGF-1

Je igf waardes zijn na 1 week HGH (goeie HGH dan wel te verstaan) al sky high. En er is bijna geen enkel sterker hormoon voor groei dan igf.
Dus dan hoef je niet eens meer over de rest te discuseren lijkt mij.

Deze discussie is hier al eerder geweest, maar het gaat en staat op 1 ding... IGF-1

Je igf waardes zijn na 1 week HGH (goeie HGH dan wel te verstaan) al sky high. En er is bijna geen enkel sterker hormoon voor groei dan igf.
Dus dan hoef je niet eens meer over de rest te discuseren lijkt mij.

Dat weet ik nou zo net niet. Maargoed kan allemaal in het laatje 1001 meningen. Inclusief de mijne daar niet van.
Ben in al die jaren nog niemand tegengekomen die de wijsheid in pacht heeft. Van de krieltjes tot aan de getxxl-tjes.
Was het maar waar!

Dat weet ik nou zo net niet. Maargoed kan allemaal in het laatje 1001 meningen. Inclusief de mijne daar niet van.
Ben in al die jaren nog niemand tegengekomen die de wijsheid in pacht heeft. Van de krieltjes tot aan de getxxl-tjes.
Was het maar waar!

En zo is het maar net :)

Sniezel, mss dat jij dit dan weet daar ik er niet echt achter kom ( mss ben ik wel gewoon dom :P ) Ik weet dat GH na een tijd dus zorgt voor extra spiercellen, oke dat is leuk. Wat doen de verhoogde IGF waardes in de tussentijd? Daar je dus idd na een week al hoge waardes hebt maar hyperplasia ( zeg ik dat goed? ) toch pas na een x-aantal maanden werkt?

Sniezel, mss dat jij dit dan weet daar ik er niet echt achter kom ( mss ben ik wel gewoon dom :P ) Ik weet dat GH na een tijd dus zorgt voor extra spiercellen, oke dat is leuk. Wat doen de verhoogde IGF waardes in de tussentijd? Daar je dus idd na een week al hoge waardes hebt maar hyperplasia ( zeg ik dat goed? ) toch pas na een x-aantal maanden werkt?

Tsja, google maar eens wat igf doet.

Hgh werkt o.a. doordat het voor productie vn igf in de lever zorgt.
Daar naast zorgt HGH ervoor dat er meer receptoren voor igf aangemaakt worden.
Daarom is het injectren van hgh vele malen effectiever dan enkel los igf ijecteren.

Laat sniezel er nou niet over praten, straks krijgt hij weer zin :D

Mikie, ga het gewoon proberen bro.
Doe ik met je mee :)

Doen man, breng je enkel maar voordelen. En hygetropin is nog eens heel betaalbaar ook.

Terug
Naar boven