Gents, ik zit te twijfelen en heb dus meningen nodig
Ik ga over 4 a 5 weken beginnen aan een 12 weekse Test/Deca cycle, 1e 4 weken op 500/400, daarna 4 weken op 750/600 om de laatste 4 weken op 1000/800 te gaan. Leuke cycle opzich, maar wat GH zou het natuurlijk nog mooier maken. In mijn eigen log werd er eigenlijk niet op gereageerd dus vandaar de vraag hier, heeft het nut om let's say Hyges op 3.3 iu 7/7 of 5iu 5/2 te pakken alleen tijdens deze kuur?
Dan heb ik het over daadwerkelijk toegevoegde waarde, ik hoef niet 10 kilo extra te pakken waarvan dan 9 kilo vocht is bij wijze van
Ik ben heel benieuwd naar meningen/ervaringen van de wat meer ervaren jongens hier, dus laat maar horen!
Ik ga over 4 a 5 weken beginnen aan een 12 weekse Test/Deca cycle, 1e 4 weken op 500/400, daarna 4 weken op 750/600 om de laatste 4 weken op 1000/800 te gaan. Leuke cycle opzich, maar wat GH zou het natuurlijk nog mooier maken. In mijn eigen log werd er eigenlijk niet op gereageerd dus vandaar de vraag hier, heeft het nut om let's say Hyges op 3.3 iu 7/7 of 5iu 5/2 te pakken alleen tijdens deze kuur? Dan heb ik het over daadwerkelijk toegevoegde waarde, ik hoef niet 10 kilo extra te pakken waarvan dan 9 kilo vocht is bij wijze van
Ik ben heel benieuwd naar meningen/ervaringen van de wat meer ervaren jongens hier, dus laat maar horen!