MuscleMeat

GH tijdens kuur only

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat jij jezelf een beetje overschat , no offense.

Tevens heb je liever voor langere tijd verhoogde IGF waardes dan een keer een blast tijdens een kuur , IGF is sowieso verhoogd door de test dus liever hoger doseren tijdens je off cycle.

Hoezo overschat ik mijzelf? Ik geef duidelijk aan dat ik nog niet uitgegroeid ben op AAS bro. Mss zou k zelfs natty nog wel kunnen gainen.
---------- Toegevoegd om 11:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:45 ----------

Wat wil je hiermee precies zeggen?

Tuurlijk heeft HGH waarde, maar voor het geld heb je betere opties op bepaalde niveaus.

Geef dan ook ff aan wat voor opties er beter zijn dan :P

ik zonder HGH groei als kool dus wat je typt is klare onzin heb dat product nog nooit gebruikt. zal nooit gebruiken ook zonde van me geld.zet liever extra tren of test :)

Zonder hgh zul je niet heel groot worden en lean blijven hoor.
Jij zegt me dat ik onzin aan het vertellen ben maar jouw idee van groot is het mijne niet.
100 kilo op korte termijn droog is groot maar naar mijn standaard nog niet heel groot :).
Als je op mijn lengte 110 weegt met een laag vp dan begin je al flink buff te worden.

Zonder hgh zul je niet heel groot worden en lean blijven hoor.
Jij zegt me dat ik onzin aan het vertellen ben maar jouw idee van groot is het mijne niet.
100 kilo op korte termijn droog is groot maar naar mijn standaard nog niet heel groot :).
Als je op mijn lengte 110 weegt met een laag vp dan begin je al flink buff te worden.
Waar baseer je dat op?

Ik zit nu in begin week 6 van me tren-test-mast kuur, heb deze keer ook gekozen om 13 weken hgh mee te laten lopen.
Eerste twee weken op 2iu per dag gedaan en de rest doe ik op 3,5iu per dag; hygetropin trouwens. Na ongeveer een week op 3,5iu per dag begon ik al aardig last te krijgen van slapende armen en handen, vooral 's-nachts. Het zal per persoon verschillen maar zelf ga ik om die reden ook niet meer zetten dan 3,5iu/dag. Heeft ook met je kh inname te maken merk ik, in het weekend bulk ik meer koolhydraat en heb ik er ook veel meer last van en maandag eet ik heel low in kh en heb ik er overdag al vrijwel geen last meer van.
Merk ook dat ik veel dikkere vingers heb dan met een AAS only cycles, schoenen zitten ook strakker.

Tot nu toe ben ik tevreden, ondanks dat ik licht bulk (ca. 10% kcal boven onderhoud) ben ik wat leaner geworden en wel 7kg erbij. Of de hgh een groot voordeel zal zijn kan ik pas na de nakuur zeggen, dan zien we wel wat er over blijft.

Ik zit nu in begin week 6 van me tren-test-mast kuur, heb deze keer ook gekozen om 13 weken hgh mee te laten lopen.
Eerste twee weken op 2iu per dag gedaan en de rest doe ik op 3,5iu per dag; hygetropin trouwens. Na ongeveer een week op 3,5iu per dag begon ik al aardig last te krijgen van slapende armen en handen, vooral 's-nachts. Het zal per persoon verschillen maar zelf ga ik om die reden ook niet meer zetten dan 3,5iu/dag. Heeft ook met je kh inname te maken merk ik, in het weekend bulk ik meer koolhydraat en heb ik er ook veel meer last van en maandag eet ik heel low in kh en heb ik er overdag al vrijwel geen last meer van.
Merk ook dat ik veel dikkere vingers heb dan met een AAS only cycles, schoenen zitten ook strakker.

Tot nu toe ben ik tevreden, ondanks dat ik licht bulk (ca. 10% kcal boven onderhoud) ben ik wat leaner geworden en wel 7kg erbij. Of de hgh een groot voordeel zal zijn kan ik pas na de nakuur zeggen, dan zien we wel wat er over blijft.

7kg in 6 weken klinkt niet verkeerd!
Welke hyge's heb je? .cn of .com.cn?

dat dacht ik ook, zit op high tren low test; 500tren, 100 test, 500mast en nog wat andere middelen ernaast

ik heb de .cn met de gele topjes

Ja die zijn sowieso goed, Ben benieuwd wat je nog aan gaat komen.
Anders die test omhoog gooien straks :D
HGH en test is toch de lekkerste combi

Ja die zijn sowieso goed, Ben benieuwd wat je nog aan gaat komen.
Anders die test omhoog gooien straks :D
HGH en test is toch de lekkerste combi

Nou, zelfs met deze combi heb ik al gyno issues, het is nu stabiel dus hou die test mooi laag. Heel misschien dat ik bridge en dan nog kijk wat test/mast kan toevoegen.

Zal die gyno niet door die tren komen?

Ik heb grote vermoedens van wel, terwijl de literatuur zegt dat dit niet mogelijk is. Dat kan alleen met een hoog prolactine/progesteron icm een te hoog oestrogeen. Te hoog oestrogeen met 100mg test E per week? Moeilijk voor te stellen maar weet het anders ook niet.
Neem ernaast ook nog 50mg/dag Provi, 40mg/dag nolva, 2x0,5mg/week Dostinex, 1mg letro EOD. Nolva verlaag ik einde vd week weer.
Ik maak de twee potjes ace nog ff op en dan bridge, mocht de gyno in die tijd verdwijnen dan ga ik nog test/mast proberen en anders ga ik over op nakuur.

Ik heb grote vermoedens van wel, terwijl de literatuur zegt dat dit niet mogelijk is. Dat kan alleen met een hoog prolactine/progesteron icm een te hoog oestrogeen. Te hoog oestrogeen met 100mg test E per week? Moeilijk voor te stellen maar weet het anders ook niet.
Neem ernaast ook nog 50mg/dag Provi, 40mg/dag nolva, 2x0,5mg/week Dostinex, 1mg letro EOD. Nolva verlaag ik einde vd week weer.
Ik maak de twee potjes ace nog ff op en dan bridge, mocht de gyno in die tijd verdwijnen dan ga ik nog test/mast proberen en anders ga ik over op nakuur.

Bestaat de kans dat je recent de tren bijgevoegd hebt en tegelijkertijd test verlaagt en/of anti-e's begonnen bent ?

Bestaat de kans dat je recent de tren bijgevoegd hebt en tegelijkertijd test verlaagt en/of anti-e's begonnen bent ?

Nee, ben de kuur begonnen met low test. Week 5 merkte ik onder de rechter tepel al een goeie schijf van bijna 3cm. Terwijl ik in het verleden altijd issues had met links en daar heb ik nu helemaal niks???.
Ik denk dat ik gewoon heel snel testosteron aromatiseer, icm proviron is er meer vrije test dus ook meer beschikbaar voor aromatisering. Daarnaast verhoogt hgh de werking van prolactine en maakt het de oestrogeen receptor gevoeliger. Al deze combinaties bij elkaar zullen tot dit probleem hebben geleid, anders heb ik er ook geen verklaring voor.

Ej man hoe is de hgh bevallen die 13 weken ? Zit te overwegen dit ook te gaan doen en kon je geen prive bericht stureb

heb zelf de hgh mee laten lopen vanaf december tot 2 weken terug op 5iu en heeft zeker een waarde dus pak het gelijk weer op.
alleen had soms een opkomend hypo gekregen van de groei paar uur na mijn inject dus dat was wel even schrikken.

heb zelf de hgh mee laten lopen vanaf december tot 2 weken terug op 5iu en heeft zeker een waarde dus pak het gelijk weer op.
alleen had soms een opkomend hypo gekregen van de groei paar uur na mijn inject dus dat was wel even schrikken.

At je carbs rondom je injects?

zelf ook de proef op de som genomen en mijn kuur ook begonnen met hgh.
zet nordi simplexx pennen op 2,5 iu ben nu 3 weken bezig kan er nog niet heel veel over zeggen.
sta wel goed vol als de hgh bevalt laat ik die tijd mee lopen. maar stap dan over op hyge.

nordi alleen tijdens me kuur is te duur om non stop te zetten

zet nordi simplexx pennen op 2,5 iu ben nu 3 weken bezig kan er nog niet heel veel over zeggen.
sta wel goed vol als de hgh bevalt laat ik die tijd mee lopen. maar stap dan over op hyge.

Welke nordi gebruik je ? :P

Hoe ziet je kuur eruit dan ? Wil waarschijnlijk zelf ook alleen tijdens de kuur doen ben nog zwaar aan t twijfelen of hgh of igf1 lr3 maar hoor van meerdere na wat berichtjes merk er weinig van van de igf want dat wou ik anderd eerst is proberen

Terug
Naar boven