Doen man, breng je enkel maar voordelen. En hygetropin is nog eens heel betaalbaar ook.
Jij bent ongeveer mijn leeftijd. Jij gaat dikke prima op GH toch? Dus onzin dat je veel leest dat het voor je 25e geen nut heeft tenzij je op dikke doses gaat?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doen man, breng je enkel maar voordelen. En hygetropin is nog eens heel betaalbaar ook.
Jij bent ongeveer mijn leeftijd. Jij gaat dikke prima op GH toch? Dus onzin dat je veel leest dat het voor je 25e geen nut heeft tenzij je op dikke doses gaat?

Natuurlijk knal je er wel op. Ook op lage dosis.
Zonder hgh zul je niet heel groot worden volgens mij. HGH is wel iets dat ik op jaarbasis bekijk.
Ik was eerst van plan om 1 jaar hgh te nemen maar ik denk dat het toch langer zal worden![]()
De reden waarom GH injecteren effectiever is komt simpelweg door dat de anabole effecten van IGF komen als een paracrien hormoon, d.w.z. signalering tussen nabij gelegen cellen i.p.v. via de bloedcirculatie zoals de werking van een endocrien hormoon. Nu maakt het voor een receptor voor de rest geen reet uit of de IGF van een nabijgelegen cel komt of uit de circulatie, maar je ziet dan ook dat hormonen die een paracriene werking uitoefenen lokaal, dus in het betreffende weefsel, een hogere concentratie hebben dan in de circulatie. En dit is ook exact het geval bij IGF, wat het lichaam in de betreffende weefsels reguleert door binding aan de IGF bindingseiwitten (en in het geval van IGF, wat inherent is aan dat het een eiwit is, is ook regulatie d.m.v. proteases).Tsja, google maar eens wat igf doet.
Hgh werkt o.a. doordat het voor productie vn igf in de lever zorgt.
Daar naast zorgt HGH ervoor dat er meer receptoren voor igf aangemaakt worden.
Daarom is het injectren van hgh vele malen effectiever dan enkel los igf ijecteren.
De reden waarom GH injecteren effectiever is komt simpelweg door dat de anabole effecten van IGF komen als een paracrien hormoon, d.w.z. signalering tussen nabij gelegen cellen i.p.v. via de bloedcirculatie zoals de werking van een endocrien hormoon. Nu maakt het voor een receptor voor de rest geen reet uit of de IGF van een nabijgelegen cel komt of uit de circulatie, maar je ziet dan ook dat hormonen die een paracriene werking uitoefenen lokaal, dus in het betreffende weefsel, een hogere concentratie hebben dan in de circulatie. En dit is ook exact het geval bij IGF, wat het lichaam in de betreffende weefsels reguleert door binding aan de IGF bindingseiwitten (en in het geval van IGF, wat inherent is aan dat het een eiwit is, is ook regulatie d.m.v. proteases).
Neem als voorbeeld testosteron, wat zowel endocrien kan fungeren (in skeletspierweefsel, via de bloedcirculatie) als paracrien (in de testes, vanuit de Leydig cellen). In skeletspierweefsel stimuleert het o.a. de eiwitsynthese, en is de concentratie gelijkend aan dat uit de circulatie, in de testes echter ligt de concentratie van testosteron circa 100 maal hoger dan in de circulatie, en stimuleert het o.a. de spermatogenese. Je lichaam krijgt die hoge concentratie voorelkaar d.m.v. een bindingseiwit (ABP). Als je zelf testosteron toedient zijn de concentraties lang niet toereikend om de paracriene functie te vervullen die het normaal in de testes zou doen.
Daar heb ik te weinig verstand van.Okay, maar het topic ging over GH alleen tijdens een kuur toedienen en de effectiviteit hiervan. Daaruit voortvloeiend kwam de verhoging van IGF welke GH met zich meebrengt.
Ik zie liever een conclusie over het hoofdonderwerp![]()

Okay, maar het topic ging over GH alleen tijdens een kuur toedienen en de effectiviteit hiervan. Daaruit voortvloeiend kwam de verhoging van IGF welke GH met zich meebrengt.
Ik zie liever een conclusie over het hoofdonderwerp![]()
Ik neig te denken dat het een duur goedje is om alleen tijdens een kuur voor de duur van zeg 3 maanden te nemen en weer te stoppen als er nieuwe spiercellen zich beginnen te ontwikkelen.

Ik weet veel van steroide hormonen en kernreceptoren, van peptide hormonen en, in dit geval een tyrosine kinase receptor, weet ik relatief weinig. Heb vooralsnog niet de tijd om de boeken in te duiken wat dit betreft, al staat het wel op de planning.Wie is hier nou de whizzkid? Jij of wij?
Hier kom je vast uit, hup die boeken in jij!![]()
Natuurlijk knal je er wel op. Ook op lage dosis.
Zonder hgh zul je niet heel groot worden volgens mij. HGH is wel iets dat ik op jaarbasis bekijk.
Ik was eerst van plan om 1 jaar hgh te nemen maar ik denk dat het toch langer zal worden![]()

ik zonder HGH groei als kool dus wat je typt is klare onzin heb dat product nog nooit gebruikt. zal nooit gebruiken ook zonde van me geld.zet liever extra tren of test![]()
Er is natuurlijk nog een verschil tussen jouw stats ( alhoewel die verdomd prima zijn ) en bijvoorbeeld nog 20 kg erbij.
10 kilo sws nog 
20 kilo er bij nee joh ben maar een kleine dwerg van 1,7710 kilo sws nog
![]()
Ik geloof wel dat je op een gegeven moment met AAS only een beetje uitgegroeid bent zeg maar. Dan is GH wel leuk. Niet dat ik wil zeggen dat ik nu al uitgegroeid ben op AAS maar waarom daarop wachten 
ik zonder HGH groei als kool dus wat je typt is klare onzin heb dat product nog nooit gebruikt. zal nooit gebruiken ook zonde van me geld.zet liever extra tren of test![]()
Precies, dat is dus net waar je doelen liggenIk geloof wel dat je op een gegeven moment met AAS only een beetje uitgegroeid bent zeg maar. Dan is GH wel leuk. Niet dat ik wil zeggen dat ik nu al uitgegroeid ben op AAS maar waarom daarop wachten
![]()
Toch als je een aantal gebruikers (sniezel, gjm, etc) hier op het forum iets geloven vinden zij hgh een echte toegevoegde waarde.