AndroidHealthClinic

GH- vraagje

Dat is een duidelijke vraag ???

• Topic Starter Topic Starter
Degenen die ik wil vragen weten wel wat ik bedoel :D

het zou ook fijn zijn als andere ook hiervan zouden kunnen leren. dus herformulering van je vraag, zodat andere je vraag ook begrijpen is op zich prettig.
voor mezelf maakt je vraagstelling niet uit aangezien GH nog ff niet nodig is voor mij.
gr d

Beetje duidelijke vraag ervan maken of als hij gericht is aan persoon het via PM doen. :)

dennis999 zei:
het zou ook fijn zijn als andere ook hiervan zouden kunnen leren. dus herformulering van je vraag, zodat andere je vraag ook begrijpen is op zich prettig.
voor mezelf maakt je vraagstelling niet uit aangezien GH nog ff niet nodig is voor mij.
gr d

IDD. Als je alleen met die figuren die je al kent wilt converseren, hoef je je niet op een openbaar forum met je vraag te melden. :) :)

(... en MRJ was me voor :D )

Sluit ik me helemaal bij aan.

4iu per dag is al minimaal dus alles wat minder is,is k*t.

Je maakt zelf namelijk de eerste 2u van je slaap 1 tot 1,5iu gh aan dus als je dan met 2iu gaat lopen klooien schop je alleen maar de boel in de war zonder resultaat.

ff offtopic maar toch. als je gh neemt ondruk je toch ook je eigen gh productie van je lichaam? op welke wijze kun je dat opstarten. heb nl. wel eens gelezen dat iemand zoveel met gh had gespeeld dat zijn eigen productie volledig defect was.
nu weet ik dat slapen, training ed. zorgen voor gh afgifte maar is er na de kuur met gh geen terugval van gh productie?
mvg d

• Topic Starter Topic Starter
Kijk Navy snapt het, maar idd de vraagstelling was een beetje vaag.

Bij mij op de school word wel 4 iu eod gezet en ik vroeg me af of 2 iu ook wat uithaald.

Ik vraag dit uiteraard voor mijzelf.

GH is nogal een dure hobby ;)

2iu wordt wel eens gebruikt voor vetverlies...je hoeft er geen gains van te verwachten...maar voor alleen vet verlies kan je beter andere shit nemen

Terug
Naar boven