Fitness Seller

Persoonlijke ervaringen GH off season

Steeds meer het idee dat GH per persoon zo enorm verschillend is(lees ook veel op andere boards) Ongedacht vet% of iets. De één is er weg van en de ander vind het helemaal niks.

Ik bloat echt al op 2-2.5iu per dag er van, en dit trekt ook niet meer weg. Ook rusthartslag en bloeddruk gaan er van omhoog. Andere kunnen 10-20iu runnen en hebben amper bloat.

Daarnaast blijf ik er bij dat het voor mij amper iets toevoegd, maar ook dat zal per lichaam verschillen. Het is in ieder geval zeker niet de holy grail. En zo wel, dan moet je flinke high doses runnen i.c.m veel slin, maar dan krijg je weer dat veel hun lichaam verneuken met een gut etc.

@Bokito . Je hebt een heel goed punt , het verschilt inderdaad denk ik . Maar natuurlijk ook de hgh verschilt en het leven eromheen .
Ik had bloat bij de opbouw , bij standaard 3.6 IU en nu zelfs 10 maanden later nog op 8iu .

De holy grail bestaat denk ik niet , mensen hebben soms zulke hoge verwachtingen ….. iedereen wacht nog op die wonderpil .

@Bokito . Je hebt een heel goed punt , het verschilt inderdaad denk ik . Maar natuurlijk ook de hgh verschilt en het leven eromheen .
Ik had bloat bij de opbouw , bij standaard 3.6 IU en nu zelfs 10 maanden later nog op 8iu .

De holy grail bestaat denk ik niet , mensen hebben soms zulke hoge verwachtingen ….. iedereen wacht nog op die wonderpil .

Dit is zeker waar.

Persoonlijk durf ik wel te stellen dat ik op AAS only niet had kunnen geraken waar ik ben geweest qua look en verhoudingen, in elk geval niet meer op acceptabele doseringen qua risico's. Voor mij persoonlijk is die AAS+GH wel echt 1+1=3.

Dit is zeker waar.

Persoonlijk durf ik wel te stellen dat ik op AAS only niet had kunnen geraken waar ik ben geweest qua look en verhoudingen, in elk geval niet meer op acceptabele doseringen qua risico's. Voor mij persoonlijk is die AAS+GH wel echt 1+1=3.
Same. Voeg er nog wat insuline bij toe en 't is helemaal af imo.

• Topic Starter Topic Starter
4215F49D-03E6-415E-8AB0-E33C73415BFC.jpeg

@ak dat laatste is het belangrijkst, en alleen nodig als je BG te hoog is. (lantus)

GH houd vetpercentage in offseason in proporties en daarmee een ondersteuning voor het bouwen, als je dit dan vrij concludeert.
Bij een vet% hoger dan 15/16% is bouwen niet meer efficiënt. Als je de wetenschap volgt.
Dan heeft m.i. GH wel een rol. Maar zeker geen holygrail.
Je vet% onder controle houden heeft hetzelfde effect.

Werkt dat in de praktijk ook echt zo? Stel je zit in een bulk maar hebt geen enkele problemen met je bloedsuiker/HBa1c, gaat dat beetje lantus (gaat vaak maar over 10-20iu) dan écht bijdragen aan de gezondheid van je pancreas? @Galen
Nee, je alvleesklier schroeft gewoon de eigen productie terug wanneer je exogene insuline toedient. Zolang je geen daadwerkelijke diabetes hebt doet dat dus niets. De betaceldood die optreedt bij (langdurig aanwezige) diabetes type 2 is een gevolg van de diabetes zelf, en is dus gewoon orgaanschade door de hyperglycemie/evt. verhoogde concentratie vrije vetzuren. Je alvleesklier kent geen "stress" of "uitputting" door hoge voedselinname zolang de glucosehuishouding in orde is.

Terug
Naar boven