- Waardering
- 2.046
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik rook niet.
Fixed 😘
Mag niet als militair. 🙈
Bij mijn opkomst is er gelijk eentje naar huis gestuurd ja.
Mag je wel steroïden gebruiken dan als militair?
Valt onder medicatie en dat is een beetje schemergebied. Geef je het aan bij de arts dan is het plots medisch geheim. Heb je het in je bezit dan is het strafbaar maar niet voldoende voor ontslag. Je kan wel een administratieve aantekening krijgen wat uiteindelijk een bevordering, uitzending of operationeel inzet tegenhoudt.
Cedric mcmillan was ook militair
Ik kan nog herinneren van mn drugstijd dat toch een paar militairen (of ex-militairen) aan de drugs zaten van het KCT(roosendaal).Valt onder medicatie en dat is een beetje schemergebied. Geef je het aan bij de arts dan is het plots medisch geheim. Heb je het in je bezit dan is het strafbaar maar niet voldoende voor ontslag. Je kan wel een administratieve aantekening krijgen wat uiteindelijk een bevordering, uitzending of operationeel inzet tegenhoudt.
Drugs bezit gebruik of handel is direct ontslag.
Sta je op de rol van een rechter mbt alcohol gerelateerde zaken dan kan dat ook reden zijn voor ontslag, in ieder geval een administratieve aantekening.
Is het oneerlijk, uhhh ja vast wel. In het korps en kct is steroïde gebruik bekend maar niet publiekelijk.
Dus een simpel antwoord is er niet. Het is een beetje dubbel.
Voor de meeste is dat wel het beste idee ja.Als je testosteronwaarde van nature goed zijn heb je geen test nodig.
Niet mogen en niet doen is een wereld van verschil bij defensie .. als je weet hoeveel gasten er tijdens mijn TFO strak stonden ghehe
Omstandigheden prikken zijn altijd identiek, smorgens tussen 07/09 nuchter en 15 weken na blast dus op cruise 150mg test pw. (Gemeten wat op de label staat qua 150mg dan)Ben wel enigszins verbaasd dat je shbg zo laag is.
Fijn dat je hdl hoger is en binnen de normwaarde valt. Heb je hiervoor je voeding aangepast?
Creatinine is altijd wel een lastige waarde ik heb ooit eens na een zware legtraining laten prikken en mijn waarde was toen ergens in de buurt van 2100.
Je testwaarde is ook tijdsafhankelijk. Wanneer heb je gezet en was je al een tijdje met “trt” waardes zetten.
Hoe zal het er uitzien?Stack design (nav laatst gemeten waardes) voor aankomende blast
Kom erop terug binnenkort
wat weinig