MuscleMeat

Ghostrider-**** Police

• Topic Starter Topic Starter
1.13 sec met volle vaart tussen 2 vrachtwagens:D

****ing toevallig. Heb vanochtend de hele ochtend alles op internet afgezocht over ghost rider.:D Echt geweldig om dit te zien.:D

ik had 3 jaar geleden ongeveer echt alles wat er maar zo'n beetje was gezocht.. kippenvel van dat geluid en echt lachen wat ie doet haha:D

Ziek.. dan ben je echt goed ziek.

Lachen hoe hij die agent expres uitdaagt.

Iemand enig idee hoe hard hij wel niet gaat? Hij rijdt auto's op de snelweg voorbij alsof ze stil staan.

Heerlijk hoe hij die agenten in de zeik neemt!!!
Is volgens mij een super gevoel om zo hard over de snelweg te slalommen:eek:

Vetjes.:popcorn:

Lachen hoe hij die agent expres uitdaagt.

Iemand enig idee hoe hard hij wel niet gaat? Hij rijdt auto's op de snelweg voorbij alsof ze stil staan.

Als je goed naar z'n digitale teller kijkt zie je dat hij op een gegeven moment zo'n 280 km per uur rijd en er zullen wel stukken tussen zitten dat het nog harder is.

lol vet man ik heb zijn 4 dvds eens gezien

Randdebiel. Dat ie speelt met zijn eigen leven zal me een zorg zijn maar je er anderen in gevaar brengt ben echt fout bezig.
Het erge is dat op het internet nu ook allerlei filmpjes circuleren van Ghostrider wannabee's die dus niet over zijn skills beschikken maar wel dezelfde capriolen uithalen: "accidents waiting to happen".

Randdebiel. Dat ie speelt met zijn eigen leven zal me een zorg zijn maar je er anderen in gevaar brengt ben echt fout bezig.
Het erge is dat op het internet nu ook allerlei filmpjes circuleren van Ghostrider wannabee's die dus niet over zijn skills beschikken maar wel dezelfde capriolen uithalen: "accidents waiting to happen".

Hier ben ik het zeker mee eens, maar toch is het wel vet om te zien.

Er gingen toch geruchten dat het een vrij bekende motor coureur was

die kerel kan der wat van !! prachtig geluid ook !

vet om te zien maar ook totaal onverantwoord.

• Topic Starter Topic Starter
Cool om te zien hoe hij die bolide dwars door de bocht gooit.

kzou het filmpje eens willen zien als hij tegen de grond knalt, of eens tegen een vrachtwagen of hij eens iemand omver rijdt.
Maar em kan wel met de moto rijden hehe

Terug
Naar boven