XXL Nutrition

Ghostrider-**** Police

mocht ik een keertje worden overgereden door een motor, dan zou ik deze kiezen:D

220 mls = 340? En dan nog tellerafwijking en de vraag of het wel orginele tellerbekleding is.... Denk dat ie blij mag zijn met 310km/ph want ik hoor ook geen turbo, dus veel meer zal ie niet kunne

Dat filmpje is niet van ghostrider. De busa van ghostrider is ook zwaar gestripped.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Bij de bonus van de dvd, zit ook het bomber weekend. Zulke feeste houwe wij altijd hier ook bij de motorclub.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

wat een gek :D

Hahaha internet blabla. Ga weg man.

Ik doe dan idd geen weelie met 200 kilometer per uur omdat ik geen turbo gixxer heb. Maar ik rij soms wel zo gek als hem. Ik ben er niet trots op.

Maar jij bent gewoon jaloers, omdat je in je ****ing fiat panda door een motor wordt ingehaald die 3x zo hard gaat.

Maar komt na zeeland zou ik zeggen he dan gaan we een rondje knallen;)

tuurlijk sjappieh!!!
dream on!

:cool:

Laatst bewerkt:
Bijna botsing daar

blijft bruut...

Nee mijn motor is geen 25kw meer, er zijn maar weining figuren die werkelijk 25kw rijden. En ja ik weet hoe asfalt voelt. Ten tweede rij ik bijna al 2 jaar dagelijks op de motor. Dis heb ik al vele male meer kilometers gereden dan een mooi weer rijder en ik heb veel meer ervaring dan zon mooi weer figuur.

Ik heb me fiets goed onder controller bro.

En als je me niet gelooft, kom na Zeeland dan rijden we een rondje.

Jezus man...

Ben je een beetje onzeker over jezelf of zo?

Loop nou niet zo stoer te lullen bro...

heb alles van hem op dvd, er is ook een filmpje van een fransman die in een mum van tijd door parijs heen rijdt. Is al wel een wat ouder filmpje en hij rijdt ook op een oudere zx9r.

die kerel die spoort ook niet!

zal eens kijken of ik hem kan vinden!;)

heb alles van hem op dvd, er is ook een filmpje van een fransman die in een mum van tijd door parijs heen rijdt. Is al wel een wat ouder filmpje en hij rijdt ook op een oudere zx9r.

die kerel die spoort ook niet!

zal eens kijken of ik hem kan vinden!;)

Black Prince.

Rijd volgens mij op een gsxr1000 oliegekoelde.

Terug
Naar boven