XXL Nutrition

GIANT!'s Fotoalbum van de YBF NK 2008 is Online

Robin R

Cool Novice
Elite Member
Waardering
2
Even om jullie te laten weten...

Van de YBF NK 2008 heb ik 1608 foto's in fotoalbumvorm gegoten. Niet alle foto's zijn even goed, voornamelijk omdat ik wat instelprobleempjes had tijdens de eerste helft van de wedstrijd. Verderop in de wedstrijd zijn ze veel beter.

Voor de eerste keer bied ik nu ook de mogelijkheid om de foto's aan te schaffen, per stuk of een hele klasse op CD, via PayPal (geen overboekingen en zo). Hier heb je geen creditcard voor nodig, PayPal kan gewoon via je eigen rekeningnummer lopen. Wil je overgaan tot de aanschaf van foto's, lees dan eerst deze pagina.

Klik hier om naar het fotoalbum van de YBF NK 2008 te gaan.

Nog een voorbeeldje:

Mooi werk, baas.

Ik zie alleen dat toch wat foto's overbelicht zijn. Een probleem wat toch elk jaar weer terug komt. Mag ik vragen met wat voor materiaal je werkt? :)

• Topic Starter Topic Starter
Mooi werk, baas.

Ik zie alleen dat toch wat foto's overbelicht zijn. Een probleem wat toch elk jaar weer terug komt. Mag ik vragen met wat voor materiaal je werkt? :)

Hey Ryu,

Het is niet mijn materiaal, het was de man achter de camera :D In het begin heb ik geprobeerd de camera z'n werk te laten doen, terwijl ik beter had moeten weten. Later heb ik alleen de witbalans en de sluitertijd vastgezet, em ging het allemaal een stuk beter. Totally my problem, dus.

Ik werk met een Canon 350D. Perfect ding, als je er geen potje van maakt...

Hey Ryu,

Het is niet mijn materiaal, het was de man achter de camera :D In het begin heb ik geprobeerd de camera z'n werk te laten doen, terwijl ik beter had moeten weten. Later heb ik alleen de witbalans en de sluitertijd vastgezet, em ging het allemaal een stuk beter. Totally my problem, dus.

Ik werk met een Canon 350D. Perfect ding, als je er geen potje van maakt...

Klopt, schiet zelf met een 400D.

Goed werk verder! Wanneer ga je zelf eens een wedstrijd doen? :D

• Topic Starter Topic Starter
Klopt, schiet zelf met een 400D.

Goed werk verder! Wanneer ga je zelf eens een wedstrijd doen? :D

Hahaha!

Weet je, ik speel inderdaad met het idee. Betekent alleen wel dat ik nog fink wat massa moet opbouwen om niet te mager op het podium te staan. Ik ben 2.02 meter, en dan mag je toch wel wat massa meebrengen, ook bij de Masters :eek:

Terug
Naar boven