MuscleMeat

Giel beelen disst rapper

goedemorgen!

is dit niet zo, ik weet niet, oud nieuws?

• Topic Starter Topic Starter
is dat zo,
ohw sorry dan.
dan ben ik er heel erg laat bij dus?
zullen vast nog wel mensen zijn die dit filmpje niet hebben gezien.

maar Mijn excuses

Ik maar hopen dat ze die giel op zijn bek slaan, gebeurt er niks. :(
Echt wat een drol die kerel.

2009 kom er maar in...

Beetje kansloos om iemand die je zelf uitnodigt in de studio af te gaan kraken.
Jammer dat ie niet op zijn bek is geslagen.

Laatst bewerkt:
Gast... onder een steen geleefd? dit is nèt zo oud.

is dat zo,
ohw sorry dan.
dan ben ik er heel erg laat bij dus?
zullen vast nog wel mensen zijn die dit filmpje niet hebben gezien.

maar Mijn excuses

word beetje ziek van die gasten hier die zien dat er iets al 4 keer is gezegd(dit is oud nieuws! ), en die het dan toch niet kunnen laten het nog een keer te zeggen!!!!

Oud.

Jammer dat hij die giel beelen niet verbouwd heeft, wat een hond. Misschien luisterde zn 17jarige vriendinnetje wel mee en wou hij zich even uitsloven.:D

word beetje ziek van die gasten hier die zien dat er iets al 4 keer is gezegd(dit is oud nieuws! ), en die het dan toch niet kunnen laten het nog een keer te zeggen!!!!

maak je niet druk.als het je een beter gevoel geeft zal ik je zeggen:ik had deze nog niet gezien maar ik heb er wel hard om kunnen lachen.:D

Heeft iemand dat filmpje al gezien waarin Hans Teeuwen die gekke moslima's even de les leest? En mocht je het gemist hebben, schijnt dat Theo van Gogh is vermoord op klaarlichte dag midden in Amsterdam.

Edit:
Nieuws net binnen, Irak is Koeweit binnengevallen. Schijnt dat de Amerikanen van plan zijn om in te grijpen.

Laatst bewerkt:
Heeft iemand dat filmpje al gezien waarin Hans Teeuwen die gekke moslima's even de les leest? En mocht je het gemist hebben, schijnt dat Theo van Gogh is vermoord op klaarlichte dag midden in Amsterdam.

Edit:
Nieuws net binnen, Irak is Koeweit binnengevallen. Schijnt dat de Amerikanen van plan zijn om in te grijpen.

NIeuws:

jij bent een mon-gol.

Edit:

Een zware Mon-gol

Oud nieuws. Komt er hier even een onder zijn steen vandaan.

Zou goed kunnen hoor, maar even belangrijker, Nelson Mandela komt over een week vrij.

even terug op dbb, klaasbips is nog steeds even tactloos als altijd.
blijkbaar nog steeds geen leven :p

@ts boeie dat het oud is ik heb er wel even om dubbele gelegen hahahahahahah. als we alles in de media in de gaten moeten houde kun je net zo goed meteen 3 hardeschijven in je reet pluggen.

NIeuws:

jij bent een mon-gol.

Edit:

Een zware Mon-gol

ba14537.jpg

Of bedoelde je iemand met het downsyndroom, ook wel mong**l genoemd?

Terug
Naar boven