- Waardering
- 2.652
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 21%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kwalitatief uitermate teleurstellend.
Heb je ook wel eens de behoefte gevoeld om je mede DBBers met een prachtig, zeldzaam en moeilijk woord te overdonderen? Zo'n woord dat wanneer je het zegt het alle leden doet verstommen en je vol ontzag en bewondering laat aanschouwen? Een woord waarvan jij wél weet wat het betekent en waar een enorme intelligentie van uitgaat? Zo'n woord dus.
Het valt niet mee om er eentje te vinden, maar soms is er een mede builder, zo een als Klaaswitz, die denkt daarin geslaagd te zijn. Die DBBer is dan vervolgens zo tevreden met zijn trouvaille dat hij het woord gaat cultiveren en het te pas en te onpas gebruikt. Dit overkomt ook Klaaswitz.
dom?
wat kom je nou raar doen hier man..
mafkees moet ik jou verantwoorden waarom ik een video nog niet heb gezien.
loser
als je de video al hebt gezien kun je dan niet gewoon je bek houden en doorgaan waar je mee bezig was?
Ja tis nu wel duidelijk
Ach kom op zeg, lomperd.
Ja je mag je eigen verantwoorden tegen me, kom op zeg hoe oud ben je nou.
En hou die video's voor je eigen, kan je sowieso geen gezeik krijgen.
Ik zit me al een paar minuten af te vragen welk woord je hiermee bedoel maar misschien dat ik dat woord wat breder moet opvatten. Meer in de zin van complete alinea's, hoofdstukken of zelfs volledige boekwerken. Ja, laat 'het woord' maar aan mij over.
edit:
In ander nieuws. Reizigers uit het zuiden hebben het erover dat de Visigothen Rome hebben geplunderd!
verdoe je tijd in de gym ipv hier op dit forum
lijkt me verstandiger
Intiem en minder ongemakkelijk dan je van te voren zou denken. Aanrader.
Dit is echt oud man. Actualiteit is niet jouw 2e naam ofniet?
Hij heeft meerde malen herhaald dat is oud nieuws is, waarom ga je daar nog op in? Begrijpend lezen is niet jouw 2e naam ofniet?