MuscleMeat

Giel beelen disst rapper

Breaking news, Jan van Schaffelaar is gesprongen.

Kwalitatief uitermate teleurstellend.

Heb je ook wel eens de behoefte gevoeld om je mede DBBers met een prachtig, zeldzaam en moeilijk woord te overdonderen? Zo'n woord dat wanneer je het zegt het alle leden doet verstommen en je vol ontzag en bewondering laat aanschouwen? Een woord waarvan jij wél weet wat het betekent en waar een enorme intelligentie van uitgaat? Zo'n woord dus.
Het valt niet mee om er eentje te vinden, maar soms is er een mede builder, zo een als Klaaswitz, die denkt daarin geslaagd te zijn. Die DBBer is dan vervolgens zo tevreden met zijn trouvaille dat hij het woord gaat cultiveren en het te pas en te onpas gebruikt. Dit overkomt ook Klaaswitz.

Ik zit me al een paar minuten af te vragen welk woord je hiermee bedoel maar misschien dat ik dat woord wat breder moet opvatten. Meer in de zin van complete alinea's, hoofdstukken of zelfs volledige boekwerken. Ja, laat 'het woord' maar aan mij over.

edit:
In ander nieuws. Reizigers uit het zuiden hebben het erover dat de Visigothen Rome hebben geplunderd!

Laatst bewerkt:
dom?
wat kom je nou raar doen hier man..
mafkees moet ik jou verantwoorden waarom ik een video nog niet heb gezien.

loser
als je de video al hebt gezien kun je dan niet gewoon je bek houden en doorgaan waar je mee bezig was?

Ach kom op zeg, lomperd.
Ja je mag je eigen verantwoorden tegen me, kom op zeg hoe oud ben je nou.
En hou die video's voor je eigen, kan je sowieso geen gezeik krijgen.

Iets met 2009 belde

• Topic Starter Topic Starter
Ach kom op zeg, lomperd.
Ja je mag je eigen verantwoorden tegen me, kom op zeg hoe oud ben je nou.
En hou die video's voor je eigen, kan je sowieso geen gezeik krijgen.

verdoe je tijd in de gym ipv hier op dit forum

lijkt me verstandiger

zou je denken

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:28 ----------

Ik zit me al een paar minuten af te vragen welk woord je hiermee bedoel maar misschien dat ik dat woord wat breder moet opvatten. Meer in de zin van complete alinea's, hoofdstukken of zelfs volledige boekwerken. Ja, laat 'het woord' maar aan mij over.

edit:
In ander nieuws. Reizigers uit het zuiden hebben het erover dat de Visigothen Rome hebben geplunderd!

Hoe voelt dat dan klaas?

Die gast heeft groot gelijk giel verdient gewoon een paar pest klappe

Dit is echt oud man. Actualiteit is niet jouw 2e naam ofniet?

leuk he al die papegaaien
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

We hebben een feestje, kearels!

Jezus Christus is geboren! Ka-boooooom

Had 'm nog niet gezien.. lachen :D

Ik ook niet!!

:jk:

Wow echt bedankt voor dit filmpje man! Nog nooit gezien, echt lache! Maar mijn opa had er wel veel verhalen over, namelijk dat de duitsers het filmpje in ww2 probeerde te vernietigen... Blijkbaar bestaat hij nog :)

Om het nog even duidelijk te maken:

Ouds nieuws
Heel fking oud:rolleyes:

Terug
Naar boven