MuscleMeat

Giel beelen disst rapper

Op weg naar de maan, daar komt jimmy aan ben benieuwd wat ie weer zal beleven, altijd een goed idee jimmy maakt dingen mee waar je vrienden nu nog van staan te beven, dit is de titel song, van jimmy neutron:o

Zou goed kunnen hoor, maar even belangrijker, Nelson Mandela komt over een week vrij.

[afbeelding niet meer beschikbaar]De cynische Witze: Deze richt zich kritisch tegen anders onbetwiste principes en opvattingen. In hun brutaalste uitschieters vallen zij de hoogste godsdienstige instanties aan en zijn dan soms ook niet geheel vrij van blasfemie.

Dit is echt een ****ing oud filmpje.
Hoe heb je het nog kunnen vinden.

• Topic Starter Topic Starter
Dit is echt een ****ing oud filmpje.
Hoe heb je het nog kunnen vinden.

in een ouwe broek van me,,

ik zit best vaak op het internet en op youtube! hoe kan het dat ik dit filmpje nog nooit heb gezien!!

voel me net alsof ik bij de bakker kom en met guldens wil betalen!!

ik had hem ook niet gezien wel grappig jammer dat die giel niet geklapt is

in een ouwe broek van me,,

ik zit best vaak op het internet en op youtube! hoe kan het dat ik dit filmpje nog nooit heb gezien!!

voel me net alsof ik bij de bakker kom en met guldens wil betalen!!

Hoe kun je nou zo dom zijn kerel, er klopt echt iets niet in jouw hoofd.

word beetje ziek van die gasten hier die zien dat er iets al 4 keer is gezegd(dit is oud nieuws! ), en die het dan toch niet kunnen laten het nog een keer te zeggen!!!!

ik ben ook blij dat ik de eerste ben die een dergelijk statement gewoon recht voor zen raap durft te posten

ik ben ook blij dat ik de eerste ben die een dergelijk statement gewoon recht voor zen raap durft te posten

Ik zag jou altijd al als zo'n voorvechter van het vrije woord. Een durfal, iemand die door de barrières gaat. Kop boven het maaiveld. Zo eentje die eerst een beetje belachelijk wordt gemaakt maar dat men later denkt, als hij zich daar niet sterk voor had gemaakt hadden we nu nog in het donker gezeten.

dat ben ik in een notendop

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik zag jou altijd al als zo'n voorvechter van het vrije woord. Een durfal, iemand die door de barrières gaat. Kop boven het maaiveld. Zo eentje die eerst een beetje belachelijk wordt gemaakt maar dat men later denkt, als hij zich daar niet sterk voor had gemaakt hadden we nu nog in het donker gezeten.

post nog eens die mooie foto van jouw , vond hem wel lachen

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kun je nou zo dom zijn kerel, er klopt echt iets niet in jouw hoofd.

dom?
wat kom je nou raar doen hier man..
mafkees moet ik jou verantwoorden waarom ik een video nog niet heb gezien.

loser
als je de video al hebt gezien kun je dan niet gewoon je bek houden en doorgaan waar je mee bezig was?

Laatst bewerkt:
Heeft waarschijnlijk meer te maken met het gegeven dat alles wat je schrijft geschreven lijkt te zijn door een 10 jarige, "JimmyNeutron". No offence, ik tracht enkel helderheid te creëren. Don't shoot the messenger!

ik koos partij voor de kansloze arme rapper, maar na dat gespot was voor mij Giel de hero:)

Kwalitatief uitermate teleurstellend.

Heb je ook wel eens de behoefte gevoeld om je mede DBBers met een prachtig, zeldzaam en moeilijk woord te overdonderen? Zo'n woord dat wanneer je het zegt het alle leden doet verstommen en je vol ontzag en bewondering laat aanschouwen? Een woord waarvan jij wél weet wat het betekent en waar een enorme intelligentie van uitgaat? Zo'n woord dus.
Het valt niet mee om er eentje te vinden, maar soms is er een mede builder, zo een als Klaaswitz, die denkt daarin geslaagd te zijn. Die DBBer is dan vervolgens zo tevreden met zijn trouvaille dat hij het woord gaat cultiveren en het te pas en te onpas gebruikt. Dit overkomt ook Klaaswitz.

haha nice!

Terug
Naar boven