AndroidHealthClinic

Gij zult niet doden

Niet alle moslims, niet alle marokanen.. hebben geen respect.. voor ons, voor ons land, voor onze regels, voor onze geloven, voor (mij en) onze vrouwen..

Maar steeds meer moslims, steeds meer marokanen, laten zien dat ze geen respect voor ons, voor ons land, voor onze regels, voor onze geloven, voor (mij en) onze vrouwen hebben..

Steeds weer blijkt dat de angst groter wordt voor dit soort mensen..

Het is vast geen toeval geweest dat het voor een moskee is gebeurt, toch zegt dit artikel meer over de moskeegangers dan over de "dader"...

frietbakker zei:
En daarom gaan we moskees verbieden, moeten ze allemaal nederlands praten in het openbaar en fl*kkeren we ze meteen terug naar hun eigen land (wat dan marokko zal zijn want marokkaanse jongeren die hier geboren zijn bestaan niet)!

Dit zijn niet de oplossingen, dat probeer ik duidelijk te maken! JA er zijn problemen met die randdebielen, maar de oplossingen die hier aangegeven worden slaan nergens op. En acties van pipo's zoals degene van die graffitie spuiten met bijbelse teksten tegenover een moskee helpen niet, die zijn alleen maar opruiend. En dit niet spuiten en weghalen ervan heeft niets te maken met het doodzwijgen ervan!

wat zijn dan volgens jouw wel oplossing..

Gij zult niet doden me reet. Als wie dan ook even het ego of geloof van een moslim beledigd vermoorden ze je het liefste. Want niemand maakt mohammed uit voor een pooier of noemt ze geitenn**kers en als het met een waarschuwing niet lukt komt er gewoon geweld bij kijken.

En daarom gaan we moskees verbieden, moeten ze allemaal nederlands praten in het openbaar en fl*kkeren we ze meteen terug naar hun eigen land (wat dan marokko zal zijn want marokkaanse jongeren die hier geboren zijn bestaan niet)!

Dit zijn niet de oplossingen, dat probeer ik duidelijk te maken! JA er zijn problemen met die randdebielen, maar de oplossingen die hier aangegeven worden slaan nergens op. En acties van pipo's zoals degene van die graffitie spuiten met bijbelse teksten tegenover een moskee helpen niet, die zijn alleen maar opruiend. En dit niet spuiten en weghalen ervan heeft niets te maken met het doodzwijgen ervan!
1 ben niet voor het volledig verbieden van moskees
2 iemand verplichten iets te doen in het openbaar kan wel degelijk, hoewel het spreken van een taal, indien het niet gewenst is om dit in het nederlands te doen, niet verplicht hoeft te worden voor mij. Wel moeten ze een wet maken waardoor ze aangemoedigd worden (zeg maar verplicht) om het te leren, alvorens ze een Nederlandse identiteit krijgen. Verder is het IMO ZEER onbeleefd om Marokkaans te spreken in bijzijn van een Nederlandssprekende omdat het associaal overkomt en niet binnen onze cultuur past.
3 enkel zware criminelen moeten het land uit

Ik denk dat veel mensen gewoon te soft zijn met dit volkje, je moet ze hard aanpakken. Zachte aanpak heeft in het verleden niet gewerkt, dus waarom zou het dan nu wel ineens werken?

Laatst bewerkt:
Behappys-babe zei:
wat zijn dan volgens jouw wel oplossing..

Dit is het probleem volgens jou: Steeds meer moslims, steeds meer marokanen, laten zien dat ze geen respect voor ons, voor ons land, voor onze regels, voor onze geloven, voor (mij en) onze vrouwen hebben..

Het probleem kent meerdere diepere oorzaken, maar laten we aannemen dat de hoofdoorzaak zoiets als integratie is, dan is dit misschien een leuk stukje om te lezen:
http://www.meervrijheid.nl/mr-spreiden.htm

StillStrong zei:
1 ben niet voor het volledig verbieden van moskees
2 iemand verplichten iets te doen in het openbaar kan wel degelijk, hoewel het spreken van een taal, indien het niet gewenst is om dit in het nederlands te doen, niet verplicht hoeft te worden voor mij. Wel moeten ze een wet maken waardoor ze aangemoedigd worden (zeg maar verplicht) om het te leren, alvorens ze een Nederlandse identiteit krijgen. Verder is het IMO ZEER onbeleefd om Marokkaans te spreken in bijzijn van een Nederlandssprekende omdat het associaal overkomt en niet binnen onze cultuur past.
3 enkel zware criminelen moeten het land uit

Ik denk dat veel mensen gewoon te soft zijn met dit volkje, je moet ze hard aanpakken. Zachte aanpak heeft in het verleden niet gewerkt, dus waarom zou het dan nu wel ineens werken?

En hier ben je al een stuk genuanceerder bezig dan het gros wat hier ook vanalles roept! En waarschijnlijk ben ik het nog eens met je op een paar punten.

MightyDuck zei:
Tja en zo gaan we verder..

Marokkanen spugen op portret Van Gogh

door Coen Springelkamp

AMSTERDAM - Een levensgroot portret ter nagedachtenis aan Theo van Gogh in de Amsterdamse Warmoesstraat is gistermiddag beschimpt en bespuugd door Marokkaanse jongeren.

Direct na zijn gewelddadige dood greep spuitbus- en graffitikunstenaar Donovan Spaanstra (33) naar de spuitbus en schilderde een levensgroot portret op de gevel van een pand in de Warmoesstraat. "Voor een kunstenaar, van een kunstenaar. En Van Gogh heeft hier duizenden malen gelopen", legt Spaanstra zijn eerbetoon uit. Spaanstra kon het nieuws van de moord op Van Gogh amper bevatten. "Er is een kunstenaar iets vreselijks aangedaan. Hij is gedood om zijn woorden en kunst." De artiest plukte een foto van de filmmaker van internet en ging onder luid applaus van omstanders aan het werk. Niet iedereen kon het spontane eerbetoon echter waarderen. Spaanstra zelf werd tijdens het schilderen lastig gevallen door Marokkaanse jongeren: "Ze schreeuwden: 'Hamas, Hamas'. Ze waren echt heel pissig. Ze hebben zelfs op het portret gespuugd. Praten over wat er is gebeurd wilden ze niet."

Er klonken in de Warmoesstraat ook andere geluiden: applaus, instemming en verdriet. Voor het portret liggen inmiddels vele bloemen.

Wie gaat er nu nog zeggen dat het vredelievend volk is en dat wij stigmatiseren ?.. Wel ?.. Frietbakker ? BigNL ? :mad:

Het is potverdomme gewoon te zielig voor woorden !! :mad:

Stel dat ik daar had geweest had ik ze wat respect bijgebracht !

Het zijn waarschijnlijk gewoon de meelopers, allochtonen zonder doel
en met een hevige identiteits crisis.
Dat zal alleen maar erger worden naarmate ze ermee doorgaan
en meerdere allochtonen meegaan in dit gedrag.
Zulke achterlijke k*nkerlijers mogen ze van mij part gelijk het land uit
pleuren lekker naar hun eigen landje terug.

oh ja, en geen dubbele passpoorten meer, je bent OF een nederlander OF een buitenlander,
maak een keus en blijf bij die keus.

Jay Impol zei:
oh ja, en geen dubbele passpoorten meer, je bent OF een nederlander OF een buitenlander,
maak een keus en blijf bij die keus.

En wat wil je hiermee bereiken dan als ik vragen mag?... Ik denk dat al die problemn die deze dagen zijn besproken helemaal los staan van dit feit.. paspoort is nog het minst waar je je zorgen voor hoefd te maken... Daarbij weet je toevallig hoe makkelijk het is om aan een vals paspoort te komen (Europees paspoort).... Met deze maatregel zou je alleen de eerlijke mensen benadelen die deze keuze hebben gemaakt omdat het hun leven vergemakkelijkd... Beetje onzinregel vind ik dit eigenlijk..maar dat is mijn mening...

frietbakker zei:
Dit is het probleem volgens jou: Steeds meer moslims, steeds meer marokanen, laten zien dat ze geen respect voor ons, voor ons land, voor onze regels, voor onze geloven, voor (mij en) onze vrouwen hebben..

Het probleem kent meerdere diepere oorzaken, maar laten we aannemen dat de hoofdoorzaak zoiets als integratie is, dan is dit misschien een leuk stukje om te lezen:
http://www.meervrijheid.nl/mr-spreiden.htm

ik zal het vanavond lezen...

Goh onze pannekoekenbakker heeft zowaar een interessant stuk gelinkt! :D

'Ook geschiedenislessen zijn lastig op een school met veel moslims. De islam heeft zich niet verbreid door de macht van het woord, maar van het zwaard: veroveringen, bloedbaden en onderdrukking. De slavernij is eveneens een heikel onderwerp: die werd in sommige Arabische landen pas in de jaren zestig van de twintigste eeuw afgeschaft, maar bestaat er de facto nog steeds. En wie wil de genocide op de Armeniers behandelen in een klas vol Turkse leerlingen? Jonge moslims willen vaak niets weten van de jodenvervolging. Islamitische leerlingen voelen zich beledigd als er christelijke feestdagen worden gevierd, dus geen kerstmis op school, maar wel het suiker- en het offerfeest. De strikte scheiding van de coïtusen bij moslims bemoeilijkt de lichamelijke opvoeding - in Amsterdam vormen moslims inmiddels de grootste geloofsgemeenschap, en de Amsterdamse Onderwijswethouder Ahmed Aboutaleb (PvdA) is voorstander van de scheiding der coïtusen bij het schoolzwemmen.'

'De blanke middenklasse in de grote steden vormt een buitengewoon nuttige maar wel met uitsterven bedreigde diersoort die bescherming verdient. Deze kippen met de gouden eieren zou men hun eigen hok moeten gunnen. Dat is een vorm van apartheid, maar dan vrijwillig en kleinschalig - en niemand verbiedt allochtonen die op eigen kracht succesvol zijn geworden en zijn geassimileerd, om zich bij hen aan te sluiten.'

Lees ook F-Bakker's Bijdrage-link:

http://www.meervrijheid.nl/index.html?mr-spreiden.htm

Niet slecht voor iemand die zijn kop in het zand steekt he? :p

Je bent vast bijgedraaid door onze wijze lessen! :D

Dan toch jammer dat ik jullie meteen voorbij streef met een oplossing waarvan iedereen zou profiteren. :p

MightyDuck zei:
Tja en zo gaan we verder..

Marokkanen spugen op portret Van Gogh

door Coen Springelkamp

AMSTERDAM - Een levensgroot portret ter nagedachtenis aan Theo van Gogh in de Amsterdamse Warmoesstraat is gistermiddag beschimpt en bespuugd door Marokkaanse jongeren.

Direct na zijn gewelddadige dood greep spuitbus- en graffitikunstenaar Donovan Spaanstra (33) naar de spuitbus en schilderde een levensgroot portret op de gevel van een pand in de Warmoesstraat. "Voor een kunstenaar, van een kunstenaar. En Van Gogh heeft hier duizenden malen gelopen", legt Spaanstra zijn eerbetoon uit. Spaanstra kon het nieuws van de moord op Van Gogh amper bevatten. "Er is een kunstenaar iets vreselijks aangedaan. Hij is gedood om zijn woorden en kunst." De artiest plukte een foto van de filmmaker van internet en ging onder luid applaus van omstanders aan het werk. Niet iedereen kon het spontane eerbetoon echter waarderen. Spaanstra zelf werd tijdens het schilderen lastig gevallen door Marokkaanse jongeren: "Ze schreeuwden: 'Hamas, Hamas'. Ze waren echt heel pissig. Ze hebben zelfs op het portret gespuugd. Praten over wat er is gebeurd wilden ze niet."

Er klonken in de Warmoesstraat ook andere geluiden: applaus, instemming en verdriet. Voor het portret liggen inmiddels vele bloemen.

Wie gaat er nu nog zeggen dat het vredelievend volk is en dat wij stigmatiseren ?.. Wel ?.. Frietbakker ? BigNL ? :mad:

Weet je wat mij een mooi gebaar lijkt? Een paar dooie ritueel geslachte marokaanse jongetjes van 16jr onder het portret van Theo. En dan de videoopnames van die slachting afgeven bij de dichtsbijzijnde moskee. Oog om oog, tand om tand potverdomme.

Het probleem met Nederlanders is dat we geen ballen hebben, we laten onze landgenoten afslachten door die ratten. Als er een burgeroorlog komt hier sta ik voorop!

Ik denk dat het niet iets met ballen te maken heeft.
Wij nederlanders zijn meestal gewoon te beschaafd om ons in zulke
prakteiken te mengen, waaronder mijzelf ook.
Als ik in een levensbedreigende situatie zit en ik MOET zo'n achterlijke vermoorden
dan zal ik dat ook zeker doen, maar ik zou er niet van kunnen genieten.

Jay Impol zei:
Als ik in een levensbedreigende situatie zit en ik MOET zo'n achterlijke vermoorden
dan zal ik dat ook zeker doen, maar ik zou er niet van kunnen genieten.

Daar begin ik de laaste tijd bij mezelf sterk aan te twijfelen.

Johny zei:
Weet je wat mij een mooi gebaar lijkt? Een paar dooie ritueel geslachte marokaanse jongetjes van 16jr onder het portret van Theo. En dan de videoopnames van die slachting afgeven bij de dichtsbijzijnde moskee. Oog om oog, tand om tand potverdomme.

Het probleem met Nederlanders is dat we geen ballen hebben, we laten onze landgenoten afslachten door die ratten. Als er een burgeroorlog komt hier sta ik voorop!

Mooi gezegd, en ik doe mee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :mad:

En hier is het filmpje:
[Link niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven