MuscleMeat

Gisteren drank gestolen op een bal en ervoor moeten betalen???

Ga ik even 'n bank overvallen wanneer ik dronken ben, wanneer het mislukt hoef ik slechts ene paar uurtjes de cel in tot ik nuchter ben.

... of werkt het zo niet? :(

ligt eraan hoe wil je die bank overvallen dan ? als je met je bezopen kop daar komt en je dreigd er 1 achter de balie lachen ze je uit.

sta je daar met een dronken kop met een pistol in je handen is het voorbedachte rade en dan mag je het uitvechten in de rechtbank

Heb geen pistool nodig, heb al twee guns van nature. BOOM TSSH

Blijf het een zeik verhaal vinden.
betaal gewoon voor je drank.....
waarom moeten andere voor jouw betalen?
ga werken en geld verdienen

Dat je het zo makkelijk kan pakken :o bij ons wordt de drank nog meer beveiligd dan de burgemeester :D

Je trekt een uitkering, je steelt drank, je wilt voor korte tijd invalide worden. Je bent ook wel een echte non-valeur, Corleone :roflol:

Maar hij kan aardig deadliften, dat dan weer wel. Probeer dat verder te ontwikkelen.

---------- Toegevoegd om 03:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:55 ----------

Ik heb iets moeten ondertekenen voor zover ik me nog herinner, daarna achter dat we naar de bank gegaan zijn heb ik dat geld aan de politie gegeven en hebben ze me gewoon aan mijn straat afgezet. Moest idd een bewijs gevraagd hebben maar was niet in de toestand om daar aan te denken..

Als je een bewijs had gevraagd, had je geweten dat dit slechts een 10% aanbetaling is op de uiteindelijk door de rechter vast te stellen boete.

• Topic Starter Topic Starter
Maar hij kan aardig deadliften, dat dan weer wel. Probeer dat verder te ontwikkelen.

---------- Toegevoegd om 03:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 03:55 ----------

Als je een bewijs had gevraagd, had je geweten dat dit slechts een 10% aanbetaling is op de uiteindelijk door de rechter vast te stellen boete.

Ok, ben er dan toch nog enorm goed vanaf gekomen. & thx, zal dat zeker doen..

Heb geen pistool nodig, heb al twee guns van nature. BOOM TSSH

IDssC.jpg

:roflol:

epic

Gisteren was ik dus op een bal en langs de achterkant stonden er allemaal dozen met bier (corona). En juist op het laatste toen ik in extreem dronken toestand blijkbaar nog zo'n doos naar m'n vrienden wilde dragen heeft de security mij betrapt toen ik blijkbaar net zo'n doos op de grond liet vallen en er als gevolg enkele braken.. (heb ze achteraf toen ik wat helderder was zien liggen.)

Nu heeft de politie mij na een half uur wachten een bezoekje gebracht en een pv opgesteld en hebben ze samen met eigenares besloten dat ik 72€ moest betalen, nl 1 doos = 24 coronas x 3€ = 72€. Heb dit dus ook gedaan om er maar vanaf te zijn. Maar wat ik mij nu afvraag, hoefde ik dat wel te betalen? De politie is toch geen rechter.. ??? En als ik die 72€ betaald had, had ik dan geen recht op die corona's die nog heel waren?
Volgens mij moest ik eig alleen die 4 of 5 corona's betalen die gebroken waren.
de jeugd van tegenwoordig :scratch:
ge hebt de laatsten tijd overal drank gestolen zeker, straks mag je nergens meer binnen

whahaha echt grapig om te lezen en dan nog wel 2 verhalen!!

Wat een droeft**ter.

attentionwhore.gif

twas toch niet op stars en stripes?

I can't buy you a drank, cuz I ain't got no money in the bank

=

I can't buy you a drank, cuz I ain't got no money in the bank, but I can steal you one.

"buy you a drank"??

• Topic Starter Topic Starter
twas toch niet op stars en stripes?

Haha ja toch wel, in de cortina.. Las Vegas theme.., heb er wel niet veel van gemerkt moet ik zeggen, was ook geen te vetten dit jaar kwa muziek.

:yes:

I can't buy you a drank, cuz I ain't got no money in the bank

=

I can't buy you a drank, cuz I ain't got no money in the bank, but I can steal you one.

:roflol::roflol:

Terug
Naar boven