XXL Nutrition

Glaasje alcohol in nakuur dianabol?

Kan natuurlijk.

steroids word je sterker en groter van, alcohol word je zwakker en dikker van
dat is niet helemaal waar het breekt namelijk ook vetten af

Alcohol heeft een stimulerend effect op een enzym (paraoxanase) dat bepaalde vetten in het lichaam kan afbreken. Hieruit komt waarschijnlijk voort dat in de klassieke gastronomie - na zwaar tafelen - een glaasje cognac als afsluiting aan een betere spijsvertering bijdraagt. Ook de vetten en cholesterol in het bloed worden op deze wijze door alcohol beïnvloed. Door het bloedverdunnende effect van alcohol wordt aderverkalking tegengewerkt.
Een beperkte hoeveelheid alcohol maakt het hormoon calcitonine actief dat verantwoordelijk is voor de botdichtheid. Hiermee zou vooral botontkalking tegengegaan worden

Wat een debiele antwoorden weer hier. Een glas zou nog niet zo'n ramp zijn. Maar kan je dan niet een paar weken wachten?

De rest zonder gezond verstand ga hier maar weer stoer reageren en voor al nooit luisteren als iemand een oprecht eerlijk antwoord geeft.

Hallo,

Mijn 6 weken lange dianabol kuurtje zit erop en ik ga nu nakuren (Nolvadex). Alleen had ik een vraag: zou een glas bier kunnen in de tijd dat ik nakuur?

Gr

tuurlijk kun je drinken want het vocht en eventuele massa dat je gewonnen hebt met dianabol only is toch zo weer weg en ben je terug op begin niveau

Wel mooi hoe iedereen hier weet of hij wel of niet kan gaan zuipen vlak na z'n Dbol kuur zonder iets van leverwaardes te weten. De 1 heeft met 200 mg orals nergens last van en de andere kan 50 al nauwelijks hebben.

• Like
Waarderingen: Apv
Je kunt het best doen, maar naar mijn mening moet je dan nooit meer AAS gebruiken. ;)
Als je AAS gebruikt moet je er ook 100% voor gaan he vriend..

Terug
Naar boven