MuscleMeat

Glutamine ipv Whey

squache

Novice
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
74kg
Vetpercentage
18%
Ik hoorde dat als men veel cardio doet(cutten), naast de KT, een lepeltje glutamine na het trainen hetzelfde(beter) effect heeft dan Whey.

kan dit kloppen??

alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Dat wat jij zegt weet ik niet, maar ik wel wel dat door glutamine veel sneller herstel.

waarom vergelijk je whey met glutamine

2 heel andere supplementen ???

En zijn ze beiden te combineren??

aan je reacties te zien heb je er echt geen idee van
daarom raad ik je aan om hier nog niet mee te beginnen en gewoon alles uit je normale voeding te halen. hopelijk heb je al een mooi voedings-schema
anders eentje maken door de stickies op dit forum te lezen.

succes

Ik hoorde dat als men veel cardio doet(cutten), naast de KT, een lepeltje glutamine na het trainen hetzelfde(beter) effect heeft dan Whey.

kan dit kloppen??

alvast bedankt.

Glutamine is een aminozuur en whey is een eiwit. Eiwitten zijn opgebouwd uit verschillende aminozuren. Als je kijkt naar het aminozuurspectrum van een willekeurig whey-eiwitpreparaat dan zie je dat glutamine één van de aminozuren waaruit whey is opgebouwd.

En welk effect zou je precies willen bereiken met glutamine?

• Topic Starter Topic Starter
Glutamine is een aminozuur en whey is een eiwit. Eiwitten zijn opgebouwd uit verschillende aminozuren. Als je kijkt naar het aminozuurspectrum van een willekeurig whey-eiwitpreparaat dan zie je dat glutamine één van de aminozuren waaruit whey is opgebouwd.

En welk effect zou je precies willen bereiken met glutamine?

Minimaal spierverlies en spierherstel.

• Topic Starter Topic Starter
Glutamine supplementatie is totaal onnodig en al tig keer debunked in onderzoeken.
Wellicht als je een wedstrijdatleet bent die onder de 6% duikt kan het een toevoeging zijn, maar niet met jouw stats.

Thanks man. Ik had namelijk al vernomen dat het chemishe troep is. Maar dacht even navragen wat de Dbb'ers ervan vinden.

Terug
Naar boven