AndroidHealthClinic

GODSAMME!!!de nintendo Wii en de nieuwe Zelda: Twilight Princess komt pas 12december

Ano_80

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
252
Lengte
1m86
Massa
108kg
Vetpercentage
17%
alwéér die klote releasedatum naar achteren geschoven:mad:
die Wii kan me gestolen worden als ik die nieuwe Zelda maar kan spelen waar ik verdomme 2 jaar op heb zitten wachten:mad: :mad: :mad:

de gamecube versie komt zelfs 19december...Mighty duck..dit ga je niet leuk vinden :(

gamecub is toch ook van nintendo? waarom komt die op bijde nintendo´s uit?

alwéér die klote releasedatum naar achteren geschoven:mad:
die Wii kan me gestolen worden als ik die nieuwe Zelda maar kan spelen waar ik verdomme 2 jaar op heb zitten wachten:mad: :mad: :mad:

de gamecube versie komt zelfs 19december...Mighty duck..dit ga je niet leuk vinden :(

Het is kommer en kwel. De PS3 is ook al verplaatst. Zo gaat dat nu eenmaal. Je moet je nooit vast pinnen op die releasedata van die gasten. Is net zo onbetrouwbaar als het weer.

• Topic Starter Topic Starter
PS3 ook al???!!!:mad:

uuurrrrgh!!!!..zucht, ik ga maar tot die tot weer metal gear solid 3 spelen..deel 4 lijkt veeeel verder weg dan eerst:(

Zo maar weer even Saints Row opstarten op de al bijna een jaar verkrijgbare Xbox360 :D

Hoorde het van de week al in een games zaak idd. Twillight princess komt idd pas uit als de Wii uit is. Verdoete zaak dit. Er hoeven dan nog maar een paar dagen vertraging te komen en dan word het weer een máánd uitgesteld natuurlijk ivm kerst en oudjaar.

grow up kerel... weg die spelcomp

grow up kerel... weg die spelcomp

Vertel dat maar tegen degenen die de Gaming industrie groter hebben gemaakt dan de filmindustrie en ongeveer net zo groot als de muziekindustrie. Gaming industrie is volwassen dus ook voor volwassenen. Anders zou het nooit zo groot zijn geworden.

Weet ik wel, maar toch...

meeste van die gamers zijn echt van die trieste figuren, tsjek dat programma op tmf eens, wat een zoutjes, ongekend.

was ook allemaal niet echt zeer serieus bedoeld

Ach ja je moet voorbij de stereotypes kijken en die gasten die dat programma presenteren krijgen er voor betaald om zich zo te gedragen.

zelda.. ahhh.. sweet memories.. toen ik mijn gouden zelda 1 special limited edition had in mij NES.. toen the legend of zelda op de SNES wat een genot.. ocarina of time blies nieuw leven in de zelda serie.. en toen kwamen er allemaal shitty gameboy spelletjes uit die ik moest boycotten in de hoop op de nieuwe zelda voor de wii.. zelda was eigenlijk de enige reden dat ik die hele console kocht lol

RobertHosper
Huge Freak
Geslacht: M
Leeftijd: 25
Karma Power: 28

En geestelijk? :jk:

Xbox roelert gewoon alle andere consoles de pan uit.

de 360 helemaal, die ps en GC's allemaal lastige chips erop fietsen om alleen maar kopien te kunnen spelen.

xbox, solderless chip, grotere disk erin en gewoon 25 games op disk zetten, wat nou dvd'tjes wisselen :p

Ach ja je moet voorbij de stereotypes kijken en die gasten die dat programma presenteren krijgen er voor betaald om zich zo te gedragen.

Mja ik vind die gasten wel lachen die dat programma presenteren. Vind ze ook niet echt stereotype gasten ofzo, dan denk ik meer aan een puisterige ecto met een dikke bril met plijster er op.

Mja ik vind die gasten wel lachen die dat programma presenteren. Vind ze ook niet echt stereotype gasten ofzo, dan denk ik meer aan een puisterige ecto met een dikke bril met plijster er op.

Vanavond beulen hè, AAAAAAAAAAAAAARGGHH!H!!!!

Best jammer op zich maar wel mooi voor de kerstvakantie, ga de wii zeker wel halen, nintendo spreekt mij meer aan dan xbox of playstation, helemaal met die nieuwe controller, eindelijk echt vernieuwende gameplay ipv games met betere graphics en verder niks nieuws :)

Doelde ook niet op die gasten zelf, maar meer hoe een stereotype gamer er zou moeten uitzien. Die presentatoren zijn gewoon slim, geld verdienen met wat gamen en de halve wereld over te reizen. Niet verkeerd.

Terug
Naar boven