MuscleMeat

GODSAMME!!!de nintendo Wii en de nieuwe Zelda: Twilight Princess komt pas 12december

Mja ik vind die gasten wel lachen die dat programma presenteren. Vind ze ook niet echt stereotype gasten ofzo, dan denk ik meer aan een puisterige ecto met een dikke bril met plijster er op.

helemaal mee eens. Hoeveel gaat die Wii kosten als ie gereleast wordt?

• Topic Starter Topic Starter
Hoorde het van de week al in een games zaak idd. Twillight princess komt idd pas uit als de Wii uit is. Verdoete zaak dit. Er hoeven dan nog maar een paar dagen vertraging te komen en dan word het weer een máánd uitgesteld natuurlijk ivm kerst en oudjaar.

snik :treuren:

biiiiiiiiiiiiijna zover:banana:

wist je dat de wii catabool is? :P

Vertel dat maar tegen degenen die de Gaming industrie groter hebben gemaakt dan de filmindustrie en ongeveer net zo groot als de muziekindustrie. Gaming industrie is volwassen dus ook voor volwassenen. Anders zou het nooit zo groot zijn geworden.

Das bullshit naart schijnt. I quote even hassan ali almaci.(google it ;) )

De gamers en ****ing games pers(en zelfs de gewone pers dikwijls) moeten dringend eens stoppen met het leugen te verspreiden dat de games industrie groter zou zijn dan de film industrie.
Dit is pertinent onwaar.
De games industrie op puur financieel vlak is wereldweid zo groot nog niet als de Amerikaanse film industrie, als je dan nog Bollywood en de rest van Azie meeteld en de rest van de wereld loopt de games industrie serieus achterop te hinkelen.
Yah wanneer een Halo of GTA game uitkomt heeft dat de grootste single day revenue uit de entertainment industrie OOIT.
Kan ook moeilijk anders als je twee millioen stuks verkoopt op 24 uur aan gemiddeld 50 Euro.
Maar na de initiele launches gaat alles sT bergaf voor de meeste games tot dan hun sequel uitkomt.
Hier en daar kan nog wat extra verdient worden met budget rereleases of een pack in(zeldzaam).
Is gewoon onmogelijk met films, films echter blijven lange tijd hun 7€ opbrengen en na de theatrale release zijn er de DVD´s, liscensing en natuurlijk TV rechten etcetera waar nog de nodige milliarden uit gehaald worden.
Totale revenue echter komen games gewoon niet in de buurt.
We zijn zelfs zo groot nog niet als de muziek industrie, laat staan de film industrie.

We horen reeds 15 jaar de leugen dat we zo groot en belangrijk zouden zijn als Hollywood, en na 15 jaar is het nog steeds niet zo ver.

Ik wacht rustig tot de ps3.

De nieuwe devil may cry ziet er wel toppie uit :). Lekker oudwets hakken zoals een game hoort te zijn.

Eind volgend jaar een lcd tv en nieuwe audio, ff mijn video en audiostal upgraden :cool:

Doe zoals Cartman: laat je invriezen!

Xbox roelert gewoon alle andere consoles de pan uit.

de 360 helemaal, die ps en GC's allemaal lastige chips erop fietsen om alleen maar kopien te kunnen spelen.

xbox, solderless chip, grotere disk erin en gewoon 25 games op disk zetten, wat nou dvd'tjes wisselen :p

kopieren is voor losers en ik wacht ook al lang op zelda(het gaat volgens mij ocarina of time verslaan 99/100) en het enige spel wat vet is voor de xbox 360 is gears of war maar die komt later ook op de pc :D
het gaat bij nintendo niet om graphics enz let je niet op ofzo het gaat om de plezier die je ermee hebt

kopieren is voor losers en ik wacht ook al lang op zelda(het gaat volgens mij ocarina of time verslaan 99/100) en het enige spel wat vet is voor de xbox 360 is gears of war maar die komt later ook op de pc :D
het gaat bij nintendo niet om graphics enz let je niet op ofzo het gaat om de plezier die je ermee hebt

wa lul je,gears of war is nog helemaal nie bevestigd voor pc,en er zijn zat andere vette spellen voor xbox360.

nog 2dagen en de yankees hebben hem!:mad: wij moeten tot 8 december wachten:(

Terug
Naar boven