XXL Nutrition

Godver

Status
Niet open voor verdere reacties.
Smink, wanneer ga eindelijk mijn advies eens opvolgen. Je moest nu aan het squaten zijn

Wat jammer dat jij ontmaagd moest worden via een dbb-lid, en smink bijvoorbeeld niet.

Wie was nou alweer een internetheld? :roflol:

Ik bedank vriendelijk voor een meeting. Leuk als je overeenkomt met een bunch of "60-karma-power-helden" hier, maar ik ga liever lekker met echte vrienden op stap. ;) Maar ik ben dan ook niet zo'n fanatiekeling op dbb die elke dag +20 posts maak.

• Totaal aantal posts: 14.310
  • Posts Per Dag: 15,43
:cool:

Ey dbb'ers,

Ik fl**ker net mijn bierflesje (vol) over het toetsenbord. Heb hem gelukkig nog snel overeind kunnen zetten, dus er liep niet veel uit. Maar nu het probleem. Ik heb een Logitech G11, en die toetsen en zo geven licht. Maar nu knippert alles. Erg irritant, waarschijnlijk vanwege het vocht denk ik.
Weet iemand of je dit licht kan uitzetten op de G11?

Groeten,
Michael

1. vraag Jezus om vergeving (vanwege je woordkeus in de titel)

2. loop niet zo stoer te doen op je 15e

3. geef mij wat meer KARMA
:D

lekkere geile wijfies michaelsmink
ik zou er zo me dikke lul inhangen :>
bewegen ze wel of liggen ze alleen maar op hun rug?

Als je wilt dat het knipperen weggaat:

Druk op het knopje schuin rechts boven F12...daar zie je een lightbulb icoontje...als je hem nu op het felst hebt staan hoef je maar 1x te drukken. anders 2 keer.

Ik geef tenminste nog goed advies lol.

Ey dbb'ers,

Ik fl**ker net mijn bierflesje (vol) over het toetsenbord. Heb hem gelukkig nog snel overeind kunnen zetten, dus er liep niet veel uit. Maar nu het probleem. Ik heb een Logitech G11, en die toetsen en zo geven licht. Maar nu knippert alles. Erg irritant, waarschijnlijk vanwege het vocht denk ik.
Weet iemand of je dit licht kan uitzetten op de G11?

Groeten,
Michael

Als goed ik houd het op na de kest

Welke achterlijke 15 jarige gaat er nu in zn eentje voor de computer bier drinken? Bier is voor feesten (en dikke mannen).

Ik heb paar maanden geleden me ontbijt shake (met oa melk havermout en whey en weightgainer) over men toetsenbord gestoten. Na 4 dagen ging ie echt enorm stinken en als ik knopjes indrukte bleven ze ingedrukt heb toen maar 5 euro stukgeslagen en een nieuwe gekocht.

je gaat niet omdat je irl niet zo;n held bent als dat je bent achter je keyboard ;)

Ja alsof ik hier zo de held uithang. ???
Verder heb ik al mensen via een forum ontmoet hoor, maar een heuse meeting met kerels waarvan je weet dat je ze niet kan uitstaan, daar pas ik toch voor. Is dat zo gek dan?

Ik had een heuse bash terug verwacht trouwens. :(

• Totaal aantal posts: 14.310
  • Posts Per Dag: 15,43
:cool:

O oke.. 15,43 is nog oke. ;D

Totaal aantal posts: 34.173
Posts Per Dag: 26,35

Klusje toch :D
in feite de enige echte e-thug, je krijgt wat karma van mij hoor. Mooie bash ook!

edit : "je moet wat verdelen..."

Laatst bewerkt:
Als het melk was had ik tenminste nog een beetje respect voor je gehad.

@jesaja:respect voor smink is onmogelijk!

kan je de toetsen niet losmaken? dan schoonmaken met ontsmettingsalcohol en laten drogen

K*ttopic, locked!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven