AndroidHealthClinic

goed als 1ste kuur?

Casteels

Novice
Waardering
0
hallo,

Na lang wikken en wegen heb ik dan toch besloten te kuren.
ik train nu 2 jaar, ben 1m 80, gewicht nu van 86 kilo.
aangezien in nu toch al een tijdje hierop blijf hangen zou ik willen kuren.
mijn voeding is onder controle, heb een voedingsschema. en ik train 4 keer per week.
na wat zoeken op internet heb ik het volgende in huis gehaald:
- duo-deca van HCL
- dianabol van GS
en als nakuur clomid.

is nolvadex hier nog nodig?

IK wil voor de eerste keer nog niets te zwaar nemen, zit ik hiermee goed ?

alvast bedankt.

• Topic Starter Topic Starter
shema.

duo-deca : 1x 200 mg/ml per week.
week 1: dianabol 1 per dag.
week 2: 2 per dag
zo opbouwen tot 3 per dag en dan weer afbouwen.
in totaal 8 weken.
daarna clomid week 1: 2 per dag
week 2: 1 per dag

Laatst bewerkt:
Lees nog even verder:)
Als je je lichaam voor lief neemt natuurlijk....

Lees de sticky's eens goed door bro. Test zou de basis van iedere kuur moetren zijn. Orals gebruik je niet langer dan max. 6 weken. En zet de kuur dan als volgt neer (vb):

Week 1-10 Test E 500mg
week 1-9 Deca 400mg
week 1-4 Dianabol 40mg
week 12-15 Nolvadex 40-40-20-20

Thx , zal ik dan ook doen.

Lees de sticky's eens goed door bro. Test zou de basis van iedere kuur moetren zijn. Orals gebruik je niet langer dan max. 6 weken. En zet de kuur dan als volgt neer (vb):

Week 1-10 Test E 500mg
week 1-9 Deca 400mg
week 1-4 Dianabol 40mg

goed advies kerel:thumbs:

Na weer wat lezen zal het dit worden:

Bread & Butter - Beginner
Kuur:

Week 1-10 : 250 mg Test Enth /EW
Week 1-10 : 200 mg Deca /EW
Week 1-6 : 30 mg dianabol /ED
Indien nodig: week 1-10 : 20 mg nolvadex /ED

Nakuur:

Week 12-15 : 25 mg nolvadex /ED of 75 mg Clomid /ED

de test enth. en deca mag dit op de zelfde dag geinjecteerd worden?

Ziet er goed uit maar zou een paar dingen veranderen

Ik zou de Test doortrekken tot 12 weken en de Deca op 10 laten staan en dan logischerwijs de nakuur ook 2weken opschuiven. Als je 12 weken teveel vind kan je ook dit doen:

Test 10 weken
Deca 8 weken

De reden om Deca eerder te stoppen dan Test is omdat de Deca zwaar onderdrukkend is en tevens heeft Deca een langere halfwaarde tijd dan Test. Dus als je Test 2 weken langer laat doorlopen minimaliseer je libido / herstel problemen.

Zou persoonlijk de nakuur ook iets veranderen. Zou 2 weken lang 40mg nolvadex doen en dan 2 weken 20mg.

De Test en Deca kan je gewoon in een spuit zuigen en erin rammen.

Vind deze doseringen ook beter bij je stats passen dan de eerder geadviseerde hoeveelheden als je perse moet gaan kuren. PERSOONLIJK wil ik je nog minimaal 2 jaar afraden om iets van AAS te doen. Maar als je het toch echt wil doen doe het dan op de meest verantwoorde manier. Je kan zelf wel bedenken denk dat het nog niet zo verstandig is om nu al aan de AAS te gaan

Ziet er goed uit maar zou een paar dingen veranderen

Ik zou de Test doortrekken tot 12 weken en de Deca op 10 laten staan en dan logischerwijs de nakuur ook 2weken opschuiven. Als je 12 weken teveel vind kan je ook dit doen:

Test 10 weken
Deca 8 weken

De reden om Deca eerder te stoppen dan Test is omdat de Deca zwaar onderdrukkend is en tevens heeft Deca een langere halfwaarde tijd dan Test. Dus als je Test 2 weken langer laat doorlopen minimaliseer je libido / herstel problemen.

Zou persoonlijk de nakuur ook iets veranderen. Zou 2 weken lang 40mg nolvadex doen en dan 2 weken 20mg.

De Test en Deca kan je gewoon in een spuit zuigen en erin rammen.

Vind deze doseringen ook beter bij je stats passen dan de eerder geadviseerde hoeveelheden als je perse moet gaan kuren. PERSOONLIJK wil ik je nog minimaal 2 jaar afraden om iets van AAS te doen. Maar als je het toch echt wil doen doe het dan op de meest verantwoorde manier. Je kan zelf wel bedenken denk dat het nog niet zo verstandig is om nu al aan de AAS te gaan

Zoals ik al aangaf dit was een v.b. kuur om aan te geven hoe we de kuurtjes neerzetten....

Casteels, 500mg test per week is een mooie, en goed doordachte beginnerskuur.
Je zou eventueel deca eraan toe kunnen voegen op slechts 200mg, maar alleen de test zou al afdoende moeten zijn.

Dus of dit, of het voorstel van hierboven waardoor je in je 1e kuur al boven de 1 gram aan gear per week in je lichaam spuit......absolute onzin, maar net wat je wil.

Week 1-10 Test E 500mg
week 1-9 Deca 400mg
week 1-4 Dianabol 40mg

Ow JP toch, zeg me dat je iets over het hoofd hebt gezien. Want je kuurvoorstel is echt te heavy voor deze kerel.

edit: ik zie nu pas dat het slechts als een voorbeeld dient. Maar pas je voorbeeld wel aan de volgende keer he, vriend :P

Ow JP toch, zeg me dat je iets over het hoofd hebt gezien. Want je kuurvoorstel is echt te heavy voor deze kerel.

edit: ik zie nu pas dat het slechts als een voorbeeld dient. Maar pas je voorbeeld wel aan de volgende keer he, vriend :P

ok ok ok wat een misverstanden kunnen er komen:D !!!
Voortaan als ik een voorbeeld van hoe je een kuur hoort neer te zetten. Pas ik deze direct aan op diegene;) ...
Zo goed beste jongens:p

ok ok ok wat een misverstanden kunnen er komen:D !!!
Voortaan als ik een voorbeeld van hoe je een kuur hoort neer te zetten. Pas ik deze direct aan op diegene;) ...
Zo goed beste jongens:p

dat lijkt er een stuk meer op jp, want dit kon geen kant op!:D

Iedereen leest alleen denk over 1 ding heen. De jongen is pas 19 en zou dus nog niet moeten kuren.

duo-deca : 1x 200 mg/ml per week.
week 1: dianabol 1 per dag.
week 2: 2 per dag
zo opbouwen tot 3 per dag en dan weer afbouwen.
in totaal 8 weken.
daarna clomid week 1: 2 per dag
week 2: 1 per dag

dat opbouwen met dianabol is nutteloos,
als je dan toch gaat kuren
week 1 t/m 9 deca 200mg p w
week 1 t/m 10 250 mg test /e pw
week 1t/m4 30 mg dianabol e/d

evt je test naar 2x per week.

en dan natuurlijk je nakuurtje met clomid...
dit werkt bij mij in iedergeval supergoed

week 1-10 200 mg deca per week
week 1-6 25 mg d-bol per dag

week 12 o de 5 dagen 2500iu hcg (in totaal 4x)

Test heb je totaal nog niet nodig in je eerste kuur

week 1-10 200 mg deca per week
week 1-6 25 mg dianabol per dag

week 12 o de 5 dagen 2500iu hcg (in totaal 4x)

Test heb je totaal nog niet nodig in je eerste kuur

Mee eens,probeer eerst een mooi resultaat te zetten met een deca winstrol of winstrol only ,deca dboll of dboll only en niet te vergeten midelen zoals primo.Daarna pas denken aan kuuren met test.Er staan genoeg voorbeelden bij kuuren en resultaten.

juist eerst denken aan kuur met test only en dan aan deca.

Deca/dianabol kuur? Succes!

Terug
Naar boven