MuscleMeat

goed kuurtje?

Bezoekers in topic

djcapricorn

Cool Novice
Elite Member
+15 jaar member
Lid geworden
12 jan 2005
Waarderingsscore
0
He Chill!,

Ik denk dat je nog echt te jong bent. Je bent geen twintig volgens je publiek profiel maar 19 (Geboortedatum 4 sept. 1985). Ik vind ook dat je een lichter kuurtje kunt pakken, dus bv. test enanthaat, 250mg/per week aangevuld met deca 300-400mg/week. Je hebt pas een keer een licht kuurtje gedaan, dus om nou meteen hard van stapel te lopen is niet erg handig. Op een lichter kuurtje kun jij meer aankomen dan je zou denken.
Verder hebben we het nog niet gehad over een nakuur. Lees FF de "stickies" door (dat zijn de berichten bovenaan de lijst) en hou hier rekening mee. Je zult een nakuur nodig hebben en ik zou ook voor HCG gaan om je ballen nog een beetje op formaat te houden.
Trouwens zoek ook even in het forum op "beginnerskuur" en "beginners-kuurtje" Dan zie je wat anderen gedaan hebben. Je wilt zeker niet al te zwaar gaan "knallen" omdat je huid letterlijk kapot scheurt (striae) door de te sterke spiergroei. Dat klinkt nu stoer, maar op je 30ste is dat niet grappig meer...
Ennuh als je trouwens nog even voor de zomer wat massa zou willen pakken, dan ben je nu te laat en dan kun je beter na de vakantie aan de slag.

Als je hier toch mee doorgaat (het blijft natuurlijk wel erg aantrekkelijk), dan zou ik zorgen dat je je goed inleest en met die kennis aan de slag gaat (trek hier FF een paar weken voor uit). Dan kun je tenminste ook in jaren hierop nog doortrainen en plezier hebben van deze sport zonder je lijf te beschadigen...

Succes

Naar boven