AndroidHealthClinic

Niet meer actief

Bezoekers in dit topic

Je zit op school
Eet 20 boterhammen
Nu eet je in ene ook 2 saucijzenbroodjes erbij
En gebakken eieren tussen de middag... terwijl je op school zit...
Of lunch je naast die 7 bth bij je lunch ook nog een x thuis?

Kortom... schrijf op wat je eet want je spreekt jezelf tegen... :rolleyes:
 
Je zit op school
Eet 20 boterhammen
Nu eet je in ene ook 2 saucijzenbroodjes erbij
En gebakken eieren tussen de middag... terwijl je op school zit...
Of lunch je naast die 7 bth bij je lunch ook nog een x thuis?

Kortom... schrijf op wat je eet want je spreekt jezelf tegen... :rolleyes:
Denk je dat iedere middelbare scholier zwaar autistisch is en precies bijhoud wat hij op een gemiddelde dag eet??
 
Denk je dat iedere middelbare scholier zwaar autistisch is en precies bijhoud wat hij op een gemiddelde dag eet??
Nope
Maar hij heeft eerder een lijstje gepost wat ie eet en spreekt dat nu tegen...
En je weet echt wel hoeveel boterhammen je meeneemt in je trommeltje ;)
 
Denk je dat iedere middelbare scholier zwaar autistisch is en precies bijhoud wat hij op een gemiddelde dag eet??
well I can exactly tell what I eat on a normal day :d
ff ter bewijs wat ik at op een gewone schooldag
60g cornflakes met halfvolle melk, snelle jelle, 3 boterhammen met speculoospasta, granny, shake, wat de pot schaft, evt nog een tussendoortje, 150g cornflakes met halfvolle melk :d
 
Nope
Maar hij heeft eerder een lijstje gepost wat ie eet en spreekt dat nu tegen...
En je weet echt wel hoeveel boterhammen je meeneemt in je trommeltje ;)
Ik smeer nog steeds mijn eigen boterhammen niet. Ik ga er van uit dat dit VOOR mij gebeurt.
 
well I can exactly tell what I eat on a normal day :d
Ja oke, maar de gemiddelde 15 jarige scholier eet er toch maar lekker op los? Heb je honger? Eet dan maar een chocolade ijsje, of een frikandel.... OF 10 FRIKANDELLEN? 4 BROODJES KEBAB GODVERDOMME SPREEK ME NIET TEGEN
 
Ja oke, maar de gemiddelde 15 jarige scholier eet er toch maar lekker op los? Heb je honger? Eet dan maar een chocolade ijsje, of een frikandel.... OF 10 FRIKANDELLEN? 4 BROODJES KEBAB GODVERDOMME SPREEK ME NIET TEGEN
doet mn pa ook, alleen is die 51 :roflol:
 
Ja oke, maar de gemiddelde 15 jarige scholier eet er toch maar lekker op los? Heb je honger? Eet dan maar een chocolade ijsje, of een frikandel.... OF 10 FRIKANDELLEN? 4 BROODJES KEBAB GODVERDOMME SPREEK ME NIET TEGEN
Klopt!!
Maar als ie dat zou doen zou hij echt wel aankomen ....
 
well I can exactly tell what I eat on a normal day :d
ff ter bewijs wat ik at op een gewone schooldag
60g cornflakes met halfvolle melk, snelle jelle, 3 boterhammen met speculoospasta, granny, shake, wat de pot schaft, evt nog een tussendoortje, 150g cornflakes met halfvolle melk :d

doet mn pa ook, alleen is die 51 :roflol:
Tja.. :P Age is just a number! Kijk naar Steks is pas 40 en doet nu al alsof hij aan de rollator moet.
 
Tja.. :P Age is just a number! Kijk naar Steks is pas 40 en doet nu al alsof hij aan de rollator moet.
Eigenlijk hield ik mijn eten niet bij, maar het was elke dag hetzelfde dus kan t wel onthouden :p
 
Eigenlijk hield ik mijn eten niet bij, maar het was elke dag hetzelfde dus kan t wel onthouden :p
Ik zit momenteel aan

40gr brinta
40 gr whey

2 snee brood droog

3 gebakken eieren
2 snee brood droog

4 snee brood met een schep pindakaas
whey

350/400 gr aardappel
zalmmoot 1 stuks 200gr
groenten als er toezicht is

1 bak kwark

En ik val af!!!
 
En ik zeg je jongen, als iemand straks lekker genoeg oogt om de playgirl in te mogen dan ben ik dat wel!! Ik ben sinds een tijdje begonnen met oa ''crunches'' step ups en KB swings
 
Ook loop ik 2 keer per week hard met 2 gewichtjes van 2 kilo in elke hand en een lichtgevend vestje aan
 
Ik zit momenteel aan

40gr brinta
40 gr whey

2 snee brood droog

3 gebakken eieren
2 snee brood droog

4 snee brood met een schep pindakaas
whey

350/400 gr aardappel
zalmmoot 1 stuks 200gr
groenten als er toezicht is

1 bak kwark

En ik val af!!!
Is ook niet gek dat je afvalt... zal zo een minimaal 2500 kcal tot maximaal 3000 kcal zijn zo ruw berekend (tenzij er nog wat dingen missen). Das voor jouw stats niet veel....

Maar +1 met steks :roflol:
 
Is ook niet gek dat je afvalt... zal zo een minimaal 2500 kcal tot maximaal 3000 kcal zijn zo ruw berekend (tenzij er nog wat dingen missen). Das voor jouw stats niet veel....

Maar +1 met steks :roflol:
Probeer ook wat sneller af te vallen.. Ben niet heel streng op het moment.
 
Ontbijt: 3 Bruine boterhammen
10:00 5 bruine boterhammen
12:30 7 bruine boterhammen ( soms 1 worstenbroodje erbij of ik eet 4 gebakken eieren op brood)
15:00 banaan
18:00 wat de pot schaft
21:00 6 bruine boterhammen met een schaal yoghurt + cruesly
 

Ik heb het specifieker ingevuld. Dat oude schema gebruik ik de laatste week omdat ik op vakantie ben. Normaal eet ik dit hierboven
 
Back
Naar boven