Hey,
Ik ben 20 jaar en sport al een tijdje. Ben 1.88m en 95kg.
Probeer 3x per week te fitnessen en probeer 3x per week hard te lopen. Na het trainen drink ik een shake en voor het slapen een bakje kwark.
Mijn doel: Droger + meer massa (ben inmiddels al 10kg kwijt)
Hoe is mijn schema?
Extra info:
Wat ik eet op een dag:
Ontbijt: 2 Grote pistoletten met meestal kaas
Lunch: 2 Grote pistoletten met beleg (kaas/kruidenboter/broodjegezond)
Avondeten: 2 borden rijst/aardappelen met vlees (kipfilet/lamskoteletten)
Wat ik drink: 3 liter water en rond de 1 liter cola light
Traininsdagen:
1) Bicep (barbellcurl (totaal 30kg)+ incline dumbbell curl (16 kg per dumbbell) + Preacher curl (totaal 30kg)) & Tricep (Dippen + Pressdown (35 kg) + Rope extentions (30kg))
2) Borst (benchpress (80kg) + dumbbell pullover (30kg) + Incline press (27.5 kg per dumbbell)) & benen (dit doe ik met apparaten: Een stoel, zittend waarop je een stang naar beneden en boven duwt + seated barbell raises (60kg) + apparaat waar je je zelf van de muur moet afduwen)
3) Rug (Neckpulldowns + close grib cable + apparaat voor onderrug) & schouder (front raise (10/12 kg per dumbbell) + upright rows (totaal 30kg) + shoulder shrugs (24kg per dumbbell) + seated lateral rise (10kg per dumbbell))
En elke trainingsdag doe ik tussendoor wel buikspieroefeningen
Al deze oefeningen doe ik 4x en dan 8 tot 12x tillen
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik ben 20 jaar en sport al een tijdje. Ben 1.88m en 95kg.
Probeer 3x per week te fitnessen en probeer 3x per week hard te lopen. Na het trainen drink ik een shake en voor het slapen een bakje kwark.
Mijn doel: Droger + meer massa (ben inmiddels al 10kg kwijt)
Hoe is mijn schema?
Extra info:
Wat ik eet op een dag:
Ontbijt: 2 Grote pistoletten met meestal kaas
Lunch: 2 Grote pistoletten met beleg (kaas/kruidenboter/broodjegezond)
Avondeten: 2 borden rijst/aardappelen met vlees (kipfilet/lamskoteletten)
Wat ik drink: 3 liter water en rond de 1 liter cola light
Traininsdagen:
1) Bicep (barbellcurl (totaal 30kg)+ incline dumbbell curl (16 kg per dumbbell) + Preacher curl (totaal 30kg)) & Tricep (Dippen + Pressdown (35 kg) + Rope extentions (30kg))
2) Borst (benchpress (80kg) + dumbbell pullover (30kg) + Incline press (27.5 kg per dumbbell)) & benen (dit doe ik met apparaten: Een stoel, zittend waarop je een stang naar beneden en boven duwt + seated barbell raises (60kg) + apparaat waar je je zelf van de muur moet afduwen)
3) Rug (Neckpulldowns + close grib cable + apparaat voor onderrug) & schouder (front raise (10/12 kg per dumbbell) + upright rows (totaal 30kg) + shoulder shrugs (24kg per dumbbell) + seated lateral rise (10kg per dumbbell))
En elke trainingsdag doe ik tussendoor wel buikspieroefeningen
Al deze oefeningen doe ik 4x en dan 8 tot 12x tillen

, Bekers melk bij de maaltijden of iets dergelijks.
.