Tomm
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 22%
Hoelang je traint
Gemiddeld 1 tot 1 uur en 30 min
Wat je doel is
Ik probeer voornamelijk momenteel even vet te verbranden aangezien ik nu op 22,5% zit maar wil terzelfdertijd ook massa opbouwen
Waar je prioriteiten liggen
Ik ga misschien als een mong**l overkomen maar deze vraag begrijp ik niet helemaal..
Beschikbare apparatuur
Laten we zeggen dat om elke spiergroep te trainen ik een ruime keuze heb om dit te doen.
Beschikbare tijd
In principe zou ik 7/7 gaan, maar tijdens het voetbalseizoen beperk ik mij tot de dagen dat ik niet naar de voetbaltraining of -wedstrijd ga.
Dan nu mijn huidig schema waarvan ik reeds weet door wat rond te snuffelen op het forum dat het waarschijnlijk niet goed gekeurd zal worden en mijn vraag is dan ook hoe ik het effectief kan verbeteren.
Dag 1:
Borst: -Bench press 3x 10 reps
-Incline flies met dumbbells 3x 10 reps
-Incline press met dumbbells 3x 10 reps
-Incline flies op een toestel 3x 10 reps
Benen: -Squats 3x 10 reps
(hier heb ik de grootste aanvulling nodig die goed zou zijn)
Buik: -Crunches 2x 20 reps
-Side crunches 2x 20 reps
Dag 2:
Rug: -Pull ups 3x 10 reps
-Zittend gewicht naar je toe trekken op borst hoogte (mijn excuses dat ik hiervoor de juiste term niet ken)
-Pull down 3x 10 reps
-Saw 3x 10 reps
Biceps: dumbbell curls 3x 10 reps gewicht horizontaal houdend en 3x 10 reps verticaal houdend
Dag 3:
Schouders:
- Dumbbell lateral raise 3x 10 reps
- Dumbbell front raise 3x 10 reps
- Dumbbell shrug 3x 10 reps
Triceps:
-Triceps Dips 3x 10 reps
-Bench Dips 3x 10 reps
Verder over mezelf: ik maak nogal makkelijk spieren aan, als dat relevante informatie is.
Dit herhaal ik dan telkens gedurende de dagen dat ik naar de fitness ga.
Aan mijn voedingsschema moet ik ook nog werken..
Bij voorbaat dank!
Tom
Gemiddeld 1 tot 1 uur en 30 min
Wat je doel is
Ik probeer voornamelijk momenteel even vet te verbranden aangezien ik nu op 22,5% zit maar wil terzelfdertijd ook massa opbouwen
Waar je prioriteiten liggen
Ik ga misschien als een mong**l overkomen maar deze vraag begrijp ik niet helemaal..
Beschikbare apparatuur
Laten we zeggen dat om elke spiergroep te trainen ik een ruime keuze heb om dit te doen.
Beschikbare tijd
In principe zou ik 7/7 gaan, maar tijdens het voetbalseizoen beperk ik mij tot de dagen dat ik niet naar de voetbaltraining of -wedstrijd ga.
Dan nu mijn huidig schema waarvan ik reeds weet door wat rond te snuffelen op het forum dat het waarschijnlijk niet goed gekeurd zal worden en mijn vraag is dan ook hoe ik het effectief kan verbeteren.
Dag 1:
Borst: -Bench press 3x 10 reps
-Incline flies met dumbbells 3x 10 reps
-Incline press met dumbbells 3x 10 reps
-Incline flies op een toestel 3x 10 reps
Benen: -Squats 3x 10 reps
(hier heb ik de grootste aanvulling nodig die goed zou zijn)
Buik: -Crunches 2x 20 reps
-Side crunches 2x 20 reps
Dag 2:
Rug: -Pull ups 3x 10 reps
-Zittend gewicht naar je toe trekken op borst hoogte (mijn excuses dat ik hiervoor de juiste term niet ken)
-Pull down 3x 10 reps
-Saw 3x 10 reps
Biceps: dumbbell curls 3x 10 reps gewicht horizontaal houdend en 3x 10 reps verticaal houdend
Dag 3:
Schouders:
- Dumbbell lateral raise 3x 10 reps
- Dumbbell front raise 3x 10 reps
- Dumbbell shrug 3x 10 reps
Triceps:
-Triceps Dips 3x 10 reps
-Bench Dips 3x 10 reps
Verder over mezelf: ik maak nogal makkelijk spieren aan, als dat relevante informatie is.
Dit herhaal ik dan telkens gedurende de dagen dat ik naar de fitness ga.
Aan mijn voedingsschema moet ik ook nog werken..
Bij voorbaat dank!
Tom