Fitness Seller

goed voorbeeld die Badr...

j2thes

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Waardering
55
Lengte
1m75
Massa
76kg
Vetpercentage
13%
Misschien geeft hij wel een goed voorbeeld aan de rest van de marokanen.

haha wat een gozer.. probeert hij er zo mee weg te komen! :)

Met een beetje mazzel blijft hij daar.

die badr mag wel is een keer een whooping krijgen van een mma vechter, is die gelijk weer in de realiteit

• Topic Starter Topic Starter
Misschien geeft hij wel een goed voorbeeld aan de rest van de marokanen.
jij want hij blijft daar ook daadwerkelijk:rolleyes:...en dan nog dan hebben ze nog steeds NL nationaliteit...als hij die nou ook gelijk inlevert is hij wel goed voorbeeld

Waarom zou je je NIET melden als je ontschuldig bent?
Waarom moet je na dit incident alles op een rijtje gaan zetten als je er niets mee te maken hebt?

Verder walg ik van de houding van Marokko ( en van NL). Hoeveel belasting geld is wel niet (frauduleus) naar Marokko gegaan?
En Marokko wil geen inzicht geven in de gegevens van de mensen die hier claimen, daar kinderen te hebben of getrouwd te zijn.
Laatst nog een Nederland-Marokkaanse politieambtenaar gerechtelijk veroordeeld van het doorspelen van gevoellige informatie naar Marokko.
Ik zeg dat we de intenationale verhouding met dit land moeten aanscherpen.

Maar dat is mss meer voor een andere sectie.

Bénédicte Ficq als advocaat.

Die heb ik eerder gezien! Toen Dino Soerel werd aangehouden :)

Gompie

is het niet zo dat als hij veroordeeld wordt, hij zowieso niet meer mag vechten in Japan?

• Topic Starter Topic Starter
Waarom zou je je NIET melden als je ontschuldig bent?
Waarom moet je na dit incident alles op een rijtje gaan zetten als je er niets mee te maken hebt?

Verder walg ik van de houding van Marokko ( en van NL). Hoeveel belasting geld is wel niet (frauduleus) naar Marokko gegaan?
En Marokko wil geen inzicht geven in de gegevens van de mensen die hier claimen, daar kinderen te hebben of getrouwd te zijn.
Laatst nog een Nederland-Marokkaanse politieambtenaar gerechtelijk veroordeeld van het doorspelen van gevoellige informatie naar Marokko.
Ik zeg dat we de intenationale verhouding met dit land moeten aanscherpen.

Maar dat is mss meer voor een andere sectie.
dat heb ik nou ook...

als je daadwerkelijk niets mee te maken had en dus niets te vrezen had, dan had je beter ff kunnen melden en kan je daarna in alle rust in marokko alles op rijtje zetten

Hehe, die portier van club Blinq, je moet het maar durven, tegen Badr Hari zeggen dat hij niet binnen mag.

weer een badr topic HELL NO!
weg met die gast

Badr gaat kogels koppen als hij weer in Adam verschijnt.

Beetje respect voor Badr graag;

Zeker fouten gemaakt, maar ook gewoon wereldkampioen geweest.

Hoeveel kunnen dat hier zeggen?

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Met rapper Appa

Ben jij DE Kempi?

Terug
Naar boven