- Waardering
- 394
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje respect voor Badr graag;
Zeker fouten gemaakt, maar ook gewoon wereldkampioen geweest.
Hoeveel kunnen dat hier zeggen?
---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------
Met rapper Appa
Gewoon zijn zaak hier houden, straf laten uitzitten in Marokko.
Ben je toch klaar.
Zijn gewoon camerabeelden van, dus veroordeling moet dan niet zo moeilijk zijn.
En ik heb begrepen dat die portier niet echt een kleine jongen was, dus loopt niet zo snel weg.
Maar gewapend en 4 man is lastig om van te winnen.
Dit zijn tenminste als ik het goed heb de verhalen.
neem aan dat die portier ook niet in zijn eentje stond.
en postuur maakt ook weinig uit als je tegenover hari staat.
Hehe, die portier van club Blinq, je moet het maar durven, tegen Badr Hari zeggen dat hij niet binnen mag.
goed toch, regels zijn regels. Als meneer daar in zijn trainingpakkie aankomt moet je gewoon weigeren. Iedereen moet nette kleding aan en een groep marokkanen mogen wel in hun kloffie naar binnen. Ja dan laat je je kennen. Respect voor die portier.
Ik blijf Badr keihard steunen.
Waar er fouten gemaakt zijn moeten die worden bestraft.
Dat geldt voor Badr, dat geldt voor portiers die geen mocro's binnenlaten, en dat geldt OOK voor de stropdassen die zichzelf verrijkten aan de bouwfraude.
De laatste twee groepen worden echter niet veroordeeld. Gelijke monikken gelijke kappen.
1) Badr heeft wel meer op zijn kerfstok, eerdere veroordeling voor mishandeling, verdachte i.v.m. bomaanslag etc.
2) De portier deed zijn werk! Hoezo moet hij dan veroordeeld worden?
3) bouwfraude staat momenteel terecht bij de rechter en er zijn al miljoenen euro betaald? Hoezo geen veroordeling?
ad 1) Zoals gezegd zou iedereen die de misdrijven begaat moeten worden bestraft. Ook Badr. Maar de straf, want zo werkt het systeem, begin je met een schone lei.
ad 2) Ik heb het over portiers, en hun superieuren, die systematisch bepaalde bevolkingsgroepen weigeren.
ad 3) Alle 113 bouwfraude betrokkenen hebben hun schuld kunnen afkopen bij justitie. Dat wil zeggen, meestal uit de portemonnaie van de bedrijven waar zij werkzaam zijn of waren natuurlijk.
Het ging hier over honderden miljoenen overigens.
ad 1) Zoals gezegd zou iedereen die de misdrijven begaat moeten worden bestraft. Ook Badr. Maar de straf, want zo werkt het systeem, begin je met een schone lei.
ad 2) Ik heb het over portiers, en hun superieuren, die systematisch bepaalde bevolkingsgroepen weigeren.
ad 3) Alle 113 bouwfraude betrokkenen hebben hun schuld kunnen afkopen bij justitie. Dat wil zeggen, meestal uit de portemonnaie van de bedrijven waar zij werkzaam zijn of waren natuurlijk.
bepaalde bevolkingsgroepen worden niet voor niets geweigerd. Vraag aan iedere willekeurige portier welke bevolkingsgroep de meeste problemen op leveren en wat voor problemen, dan begrijp je misschien waarom. Die jongens doen ook gewoon hun werk, en doen dat zo goed mogelijk..
2) Naar mijn mening heeft dé bevolkingsgroep waar jij het meest op duidt, het hier zelf naar gemaakt, gedraag je gewoon normaal in het uitgaans leven, en niet asociaal, jij scheert nu alle portiers over 1 kam, dat kan niet.
---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------
Badr, is wanneer hij zich helemaal zou storten op de sport, 1 van de beste in zijn klasse maar..... elke sport heeft regels, wanneer je niet eens de regels van jouw sport kan naleven heb je er niets te zoeken.
---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------
Welk nieuwsitem heb jij gelezen? Het ging zich erom dat meneer en zijn kornuiten zich niet hielden aan de kledingvoorschriften.
Ben je zo naief , of doe je net alsof?
Niet bekend in de grote stad misschien.
? Als je al je hele leven in de vechtsport bezig bent, dan moet je wel heeeeelll ... (voor eigen invulling) om dan meerdere malen zo opzichtig de fout in te gaan.
Maar je kunt beter stoppen..