XXL Nutrition

goed voorbeeld die Badr...

ik ken er niet zoveel van, maar een wereldkampioen zou wel beter moeten weten..wat een zeikerd. Heb hier al genoeg negatieve topics over hem gezien, dat zegt genoeg

Beetje respect voor Badr graag;

Zeker fouten gemaakt, maar ook gewoon wereldkampioen geweest.

Hoeveel kunnen dat hier zeggen?

---------- Toegevoegd om 22:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Met rapper Appa

ja en het is naar zijn kop gestegen, mag die gast echt totaal niet.

hij moet is een keer goed in elkaar worden geslagen

Gewoon zijn zaak hier houden, straf laten uitzitten in Marokko.
Ben je toch klaar.

Zijn gewoon camerabeelden van, dus veroordeling moet dan niet zo moeilijk zijn.

En ik heb begrepen dat die portier niet echt een kleine jongen was, dus loopt niet zo snel weg.
Maar gewapend en 4 man is lastig om van te winnen.
Dit zijn tenminste als ik het goed heb de verhalen.

Gewoon zijn zaak hier houden, straf laten uitzitten in Marokko.
Ben je toch klaar.

Zijn gewoon camerabeelden van, dus veroordeling moet dan niet zo moeilijk zijn.

En ik heb begrepen dat die portier niet echt een kleine jongen was, dus loopt niet zo snel weg.
Maar gewapend en 4 man is lastig om van te winnen.
Dit zijn tenminste als ik het goed heb de verhalen.

neem aan dat die portier ook niet in zijn eentje stond.

en postuur maakt ook weinig uit als je tegenover hari staat.

neem aan dat die portier ook niet in zijn eentje stond.

en postuur maakt ook weinig uit als je tegenover hari staat.

Is wel de enige die klappen heeft gehad.
Maar kickboxen en vechten op straat is nog altijd iets heel anders.
Niet voor niks deed ie het niet alleen, maar waren ze met zijn 4-en en zo ver ik begrepen heb ook nog met een schietwapen.
Dus zijn skills gaven hem niet voldoende zelfvertrouwen.

---------- Toegevoegd om 14:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:34 ----------

Snap ook niet dat iemand met zijn bekendheid zich laat verleiden om zoiets te doen.
Je weet dat je herkend bent, je weet dat je al niet erg positief in het nieuws bent geweest.
Kan daar gewon niet bij.
Mits hij schuldig is. Want de zaak moet nog ooit een keer gaan voorkomen.

Hehe, die portier van club Blinq, je moet het maar durven, tegen Badr Hari zeggen dat hij niet binnen mag.

Goed toch, regels zijn regels. Als meneer daar in zijn trainingpakkie aankomt moet je gewoon weigeren. Iedereen moet nette kleding aan en een groep marokkanen mogen wel in hun kloffie naar binnen. Ja dan laat je je kennen. Respect voor die portier.

ik vind eerlijk gezegt dat badr nooit meer een gevecht mag betreden. Hij kan duidelijk zijn woede niet beheersen. Laat hem maar een tijdje in de gevangenis zitten tussen alle moordenaars en ander uitschot

Ik blijf Badr keihard steunen.

Waar er fouten gemaakt zijn moeten die worden bestraft.

Dat geldt voor Badr, dat geldt voor portiers die geen mocro's binnenlaten, en dat geldt OOK voor de stropdassen die zichzelf verrijkten aan de bouwfraude.

De laatste twee groepen worden echter niet veroordeeld. Gelijke monikken gelijke kappen.

Ik blijf Badr keihard steunen.

Waar er fouten gemaakt zijn moeten die worden bestraft.

Dat geldt voor Badr, dat geldt voor portiers die geen mocro's binnenlaten, en dat geldt OOK voor de stropdassen die zichzelf verrijkten aan de bouwfraude.

De laatste twee groepen worden echter niet veroordeeld. Gelijke monikken gelijke kappen.

1) Badr heeft wel meer op zijn kerfstok, eerdere veroordeling voor mishandeling, verdachte i.v.m. bomaanslag etc.

2) De portier deed zijn werk! Hoezo moet hij dan veroordeeld worden?

3) bouwfraude staat momenteel terecht bij de rechter en er zijn al miljoenen euro betaald? Hoezo geen veroordeling?

Kempi, wanneer een sporter zoals Badr zich openlijk inlaat (sponsor) met een bekende crimineel, zich niet kan beheersen in de ring ( Bonjasky en ook tegen Gerges) heeft hij niets maar dan ook niets meer te zoeken in de ring.
Het is de bekende "rise and fall" zou ook kunnen zeggen HOOGMOED KOMT VOOR DE VAL, en Badr is dus heel erg gevallen.
Dat jij hem onvoorwaardelijk steunt, is jou goed recht, Dat heel veel mensen Badr de strot uitkomt is hun goed recht.
Imo dient de vechtsport gevrijwaard te blijven van zulke domme vechtsporters.
Nee Kempi Badr is geen goed voorbeeld voor aanstormende jonge talentjes.

1) Badr heeft wel meer op zijn kerfstok, eerdere veroordeling voor mishandeling, verdachte i.v.m. bomaanslag etc.

2) De portier deed zijn werk! Hoezo moet hij dan veroordeeld worden?

3) bouwfraude staat momenteel terecht bij de rechter en er zijn al miljoenen euro betaald? Hoezo geen veroordeling?

ad 1) Zoals gezegd zou iedereen die de misdrijven begaat moeten worden bestraft. Ook Badr. Maar de straf, want zo werkt het systeem, begin je met een schone lei.

ad 2) Ik heb het over portiers, en hun superieuren, die systematisch bepaalde bevolkingsgroepen weigeren.

ad 3) Alle 113 bouwfraude betrokkenen hebben hun schuld kunnen afkopen bij justitie. Dat wil zeggen, meestal uit de portemonnaie van de bedrijven waar zij werkzaam zijn of waren natuurlijk.
Het ging hier over honderden miljoenen overigens.

ad 1) Zoals gezegd zou iedereen die de misdrijven begaat moeten worden bestraft. Ook Badr. Maar de straf, want zo werkt het systeem, begin je met een schone lei.

ad 2) Ik heb het over portiers, en hun superieuren, die systematisch bepaalde bevolkingsgroepen weigeren.

ad 3) Alle 113 bouwfraude betrokkenen hebben hun schuld kunnen afkopen bij justitie. Dat wil zeggen, meestal uit de portemonnaie van de bedrijven waar zij werkzaam zijn of waren natuurlijk.

Bepaalde bevolkingsgroepen worden niet voor niets geweigerd. Vraag aan iedere willekeurige portier welke bevolkingsgroep de meeste problemen op leveren en wat voor problemen, dan begrijp je misschien waarom. Die jongens doen ook gewoon hun werk, en doen dat zo goed mogelijk..

sorry kempi, had je 2 keer nagedacht, had je geweten dat de portier enkel orders opvolgt.

En wat Hari doet nadat hij geweigerd werd,(wat non-ras related was) is perfect een voorbeeld van de "waarom" die groep geweigerd wordt. En enkele van de stereotypen worden weer bevestigd, oa wapendracht en oneervol vechten.

Ik wil iedereen eens uitnodigen aan een r&btent te staan, er zijn sommigen waarbij hun oogjes open zal gaan. Of net alle2 dicht, die kans is er ook.

Laatst bewerkt:

1) oke Badr heeft eerder een veroordeling gehad,heeft hem als i goed heb een maandje of 2 cel gekost, oke straf zit er op ja Kempi inderdaad schone lei alleen Badr maakt die schone lei wel heel snel weer vies.

2) Naar mijn mening heeft dé bevolkingsgroep waar jij het meest op duidt, het hier zelf naar gemaakt, gedraag je gewoon normaal in het uitgaans leven, en niet asociaal, jij scheert nu alle portiers over 1 kam, dat kan niet.

3) sure, maar de bouwfraude heb jij er bij gehaald omdat je zwak stond in je argumentatie ten opzichte van Badr.

Badr, is wanneer hij zich helemaal zou storten op de sport, 1 van de beste in zijn klasse maar..... elke sport heeft regels, wanneer je niet eens de regels van jouw sport kan naleven heb je er niets te zoeken.

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

bepaalde bevolkingsgroepen worden niet voor niets geweigerd. Vraag aan iedere willekeurige portier welke bevolkingsgroep de meeste problemen op leveren en wat voor problemen, dan begrijp je misschien waarom. Die jongens doen ook gewoon hun werk, en doen dat zo goed mogelijk..

+1

2) Naar mijn mening heeft dé bevolkingsgroep waar jij het meest op duidt, het hier zelf naar gemaakt, gedraag je gewoon normaal in het uitgaans leven, en niet asociaal, jij scheert nu alle portiers over 1 kam, dat kan niet.

---------- Toegevoegd om 11:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:27 ----------

Nee, ik scheer niet alle portiers over één kam.

Ik maak onderscheid tussen portiers én hun superieuren die systematisch bepaalde groepen weigeren en zij die dat niet doen.

Voorts voel ik mezelf absoluut niet verantwoordelijk voor 'mensen die op mij lijken'.

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:55 ----------

Badr, is wanneer hij zich helemaal zou storten op de sport, 1 van de beste in zijn klasse maar..... elke sport heeft regels, wanneer je niet eens de regels van jouw sport kan naleven heb je er niets te zoeken.

Niemand ontkent, ook Badr niet, dat de regels zijn overtreden. Niet huilen dus, maar gewoon een straf geven. Draag het als een man.

Maar laten we aub het moralistische gezwets over aan piepende politici.

Wie zegt dat hij Wereld Kampioen is?

Hij heeft de K-1 niet gewonnen, dat s het enige dat telt.

Er is maar 1 ding en dat is de K-1 World GP Final winnen. Die finale heeft ie 2x verloren, dus jammer voor hem.

Het was wel altijd een plezier om naar te kijken maar laatste jaren te erg misdragen zowel in de ring als erbuiten!

Welk nieuwsitem heb jij gelezen? Het ging zich erom dat meneer en zijn kornuiten zich niet hielden aan de kledingvoorschriften. Heb je je pyjama nog aan? Oprotten dan. Lijkt me vrij duidelijk.

Ben je zo naief , of doe je net alsof?

Niet bekend in de grote stad misschien.

Probeer je als club een bepaald imago te creeren dan zul je dat met bepaalde mensen in je club moeten bewerkstelligen. Als je dan bijvoorbeeld een kledingvoorschrift stelt om dat te bereiken en de bezoekers voldoen daar niet aan, kun je ze weigeren. Dat is wat hier is gebeurd. Even los van alle randzaken.

Jij doelt hier op dat de grote steden de betreffende bevolkingsgroep altijd weigert? Ik vind wel dat de meeste mensen in dit topic hier gelijk hebben. De bevolkingsgroep wordt liever geweigerd omdat ze 99% van de gevallen voor overlast zorgen. Dat staat alleen helemaal los van Badr zijn weigering.

Even on topic denk ik dat Badr beter kan stoppen. Hij heeft niet het vermogen zijn verstand te gebruiken. Als het gevecht gelopen is.. waarom natrappen of slaan???? Als je al je hele leven in de vechtsport bezig bent, dan moet je wel heeeeelll ... (voor eigen invulling) om dan meerdere malen zo opzichtig de fout in te gaan.

Ik respecteer je toewijding in deze discussie! :D Maar je kunt beter stoppen..

Terug
Naar boven