lockstock20
Novice
- Waardering
- 0
leeftijd: 20
Gewicht:76
Type: Ecto
Lengte: 1.85
Hallo,
Sinds een jaar train ik meerdere keren. Daarbij lees ik steeds meer dat voeding ongeloofelijk belangrijk is bij de prestaties die je haalt en nog wilt behalen. Daarom heb ik sinds een aantal weken een voedingschema:
8.00
1 grote bak met Cruesli+250 ml melk
1 glas melk
1 glas thee/water
10.00
4x bruine boterhammen met vleeswaren ( rookvlees) en zoet ( pindakaas en hasta a la pasta)
1x glas water/vruchtensap
12.30
4x bruine boterhammen met vleeswaren ( rookvlees) en zoet ( pindakaas en hasta a la pasta)
1x banaan
1x water/vruchtensap
15.00
2x bruine boterhammen met zuivel beleg ( kaas)
1x Muesli reep
18.00
Echt een goede avondmaaltijd met verse groenten en een lap vlees.
1x Blik tonijn door de sla heen met tomaat, ui, olijven etc.. etc.
21.30
250 gr magere kwark gemixed met 250 ml melk+ een aantal lepels jam erbij!! hmmm..lkkr!
1x boterhammetje droog of een bakkie cruesli.
Ik ben sinds een paar weken slechts een 2 stabiele kilo´s aangekomen.....
Heb je nog adviezen of zie je mankementen aan mijn eetschema, laat je horen!!! Daarbij moet ik zeggen dat ik een snelle verbranding heb, zit t tegen dan schijt ik 2x per dag
Gewicht:76
Type: Ecto
Lengte: 1.85
Hallo,
Sinds een jaar train ik meerdere keren. Daarbij lees ik steeds meer dat voeding ongeloofelijk belangrijk is bij de prestaties die je haalt en nog wilt behalen. Daarom heb ik sinds een aantal weken een voedingschema:
8.00
1 grote bak met Cruesli+250 ml melk
1 glas melk
1 glas thee/water
10.00
1x glas water/vruchtensap
12.30
1x banaan
1x water/vruchtensap
15.00
2x bruine boterhammen met zuivel beleg ( kaas)
1x Muesli reep
18.00
Echt een goede avondmaaltijd met verse groenten en een lap vlees.
1x Blik tonijn door de sla heen met tomaat, ui, olijven etc.. etc.
21.30
250 gr magere kwark gemixed met 250 ml melk+ een aantal lepels jam erbij!! hmmm..lkkr!
1x boterhammetje droog of een bakkie cruesli.
Ik ben sinds een paar weken slechts een 2 stabiele kilo´s aangekomen.....
Heb je nog adviezen of zie je mankementen aan mijn eetschema, laat je horen!!! Daarbij moet ik zeggen dat ik een snelle verbranding heb, zit t tegen dan schijt ik 2x per dag