XXL Nutrition

GOed zovaak trainen?

rickynl

Competitive Bodybuilder
Waardering
250
Lengte
1m81
ik weet volgens de stickies dat je niet tevaak en/of teveel moet trainen
Maar wat ik wil is vet verliezen (Best veel heb 11.2KG Vet)
en Spieren trainen
Is dit dan een slim programma bijv:?
Maandag HIT kracht 40Min
Dinsdag Cardio 45 Min
Woensdag rust
Donderdag HIT kracht 40 min
Vrijdag Cardio 45 min
Zaterdag Hit kracht 40 min
Zondag rust

Laatst bewerkt:
Als ik me niet vergis zie ik hier enkele conditietrainingen staan? Wat met de krachttraining? Spieren kweek je niet vanzelf é, helaas:).

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb het geedit sorry ik bedoelde cardio (duur) om gewicht te verliezen
want ik heb gelezen dat met cardio je weer spierafbraak krijgt;
Maarja mijn probleem is dus: ik moet meer spieren en vet verliezen..... :/

Ik heb het geedit sorry ik bedoelde cardio (duur) om gewicht te verliezen
want ik heb gelezen dat met cardio je weer spierafbraak krijgt;
Maarja mijn probleem is dus: ik moet meer spieren en vet verliezen..... :/

Spieren kan je niet verliezen lijkt mij ? :P
Volgens mij kan je cardio zo vaak doen als je wil aangezien je weinig tot geen spierschade op kan lopen..

Simpel, begin met je beetje beter te informeren want ik en heel wat andere leden zullen niet zomaar een schema opstellen vr jou, lijkt me begrijpelijk...

Wat jij moet doen is dus lezen en veel lezen en je goed informeren. Nadat je dat gedaan hebt, stel je een goed trainingsschema op en let je op je voeding, dit houdt om te beginnen in, strikt gezond eten!
Je doelen zijn spieren kweken en vet verliezen, je moet dus om te beginnen hard gaan trainen, spieropbouw komt er dan sowieso, om je vet te verliezen kan je na de krachttraining nog een 15tal minuutjes HIIT doen.

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Spieren kan je niet verliezen lijkt mij ? :P
Volgens mij kan je cardio zo vaak doen als je wil aangezien je weinig tot geen spierschade op kan lopen..

Teveel conditietraining leidt tot spierafbraak...

Simpel, begin met je beetje beter te informeren want ik en heel wat andere leden zullen niet zomaar een schema opstellen vr jou, lijkt me begrijpelijk...

Wat jij moet doen is dus lezen en veel lezen en je goed informeren. Nadat je dat gedaan hebt, stel je een goed trainingsschema op en let je op je voeding, dit houdt om te beginnen in, strikt gezond eten!
Je doelen zijn spieren kweken en vet verliezen, je moet dus om te beginnen hard gaan trainen, spieropbouw komt er dan sowieso, om je vet te verliezen kan je na de krachttraining nog een 15tal minuutjes HIIT doen.

---------- Toegevoegd om 13:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:54 ----------

Teveel conditietraining leidt tot spierafbraak...

Ik heb al veel sticky's gelezen hoor en ben er ook mee bezig en ik vraag ook niet om kant en klaar trainingsschema
Ik vroeg me gewoon af of dit schema een beetje klopt,
Of ik mezelf zo niet ga overtrainen o.i.d ;)

Ik heb al veel sticky's gelezen hoor en ben er ook mee bezig en ik vraag ook niet om kant en klaar trainingsschema
Ik vroeg me gewoon af of dit schema een beetje klopt,
Of ik mezelf zo niet ga overtrainen o.i.d ;)

Der zit geen krachttraining in je schema verwerkt??? En ja zo ga je jou overtrainen, door enkel conditie te doen ga je geen spieren kweken hoor, afvallen wel en daar blijft het dan bij.

Der zit geen krachttraining in je schema verwerkt??? En ja zo ga je jou overtrainen, door enkel conditie te doen ga je geen spieren kweken hoor, afvallen wel en daar blijft het dan bij.
Hit Is toch krachttraining?
Ik bedoel iig Hit krachttraining

Ja ok, maar wat dan nog. Als ik jou was zou ik gwn beginnen met een fullbody schema en na iedere training een 15tal minuten conditie, Hit krachtraining is voor mensen die al een zekere ervaring hebben, je bent 16, hou het voorlopig nog maar bij de basisschema's.

Het is niet teveel lijkt me, hangt vooral af van wat je gewend bent.
Of het een goed schema is, is een 2e.

ik weet niet of je een hond heb maar elke dag uurtje stevig doorwandelen dat je wel nog kan praten zonder buiten adem te raken verbrand je het meeste vet je hoef niet perse conditie training te doen is wel altijd handig maar verbrand je veel eiwitten dus moet je extra eiwitten innemen voordat je gaat hardlopen voor spierafbraak te voorkomen

Je weegt 64kg voor 1,76m en je wilt 11.2kg vet verliezen????
Ja en spieren bijkrijgen :D(dus niet graatmager worden....)
en @ seven
met cardio doe ik ook duurtraining 45 minuten lang zorgen dat mijn hartslag tussen 60-70 % van mijn maximale hartslag blijft voor maximale vetverbranding ;)

dus je wil 0% vet hebben?
succes ermee!

Nou, hoe je het nu doet zal je allessinds niet veel spieren bijkomen hoor.

Terug
Naar boven