XXL Nutrition

Goede dumbbell set om mee te beginnen.

meer schijven bij je dumbbells want bij db press is 10 kg per kant veelste weinig.

Bankje ziet er redelijk uit. :D

• Topic Starter Topic Starter
Welke schijven raad je aan? En van hoeveel gewicht? (ben 14 jaar en ben net begonnen met trainen)

ja oke, maar bij die andere staat 15 standen, maar bij die eerste kan je toch ook gewoon je eigen gewicht samenstellen

Ziet er prima uit om mee te beginnen hoor. Je kan altijd wat schijven bij kopen inderdaad.
(bij Perry Sport verkopen ze schijven) Als ik die spullen had gehad toen ik 14 was zou ik blij geweest zijn :0

ziet er netjes uit, maar erg duur!

bij macro heb ik een uitstekende dumbbell set van 20 kg per halter + 2 kg staaf (dus 44 in totaal) gekocht voor 49.99 euro..een stuk goedkoper dus!

maar als je het geld ervoor over hebt is het helemaal geen probleem!

als je dumbbell rows gaat doen bv zal je wel al snel meer gewichten nodig hebben.

• Topic Starter Topic Starter

bij macro heb ik een uitstekende dumbbell set van 20 kg per halter + 2 kg staaf (dus 44 in totaal) gekocht voor 49.99 euro..een stuk goedkoper dus!

als je dumbbell rows gaat doen bv zal je wel al snel meer gewichten nodig hebben.

http://www.fitness-seller.nl/product_info.php?info=p493_PE-Curl-Plus-Set-47-5kg.html

deze set heeft een total van 47,5 kg voor 53 euro, vind ik niet echt duur dus overweeg om deze te nemen..
en hoe oud moet je zijn om bij de makro naar binnen te gaan, vorige mocht ik niet naar binnen ???

Dan ga ik er vanaf volgende week eens mee beginnen op jou manier en ondertussen
zoek ik ... veel vlugger vooruitgang boek met dumbbells dan dat ik bankdruk. ...
Dus best complexe oef om je borst o.a goed te trainen. ... Bijv wanneer je
spierconditie opbouwt met bankdrukken door bijv minimaal 15 reps per set te doen

Verkopen ze daar ook dumbbells met losse schijven tot 15kg? Ik heb een pas dus dat is geen probleem.

Terug
Naar boven