Fitness Seller

Goede fatburner waar je niet energiek van wordt? (Zonder caffeine enz)

Corleoné

Monstrous Giant
20 jaar lid
10.000 berichten
Waardering
1.273
Lengte
1m77
Massa
82kg
Vetpercentage
20%
Ik ben op zoek naar een goede fatburner waar je niet actief van wordt, die je hart dus niet sneller doet slaan, want als ik lipo 6x of hyperdrive neem word m'n angst echt 100 keer erger, of wordt ik dus extreem angstig, is net of ik 2 gram speed genomen heb... Dus ik zoek iets dat het vet wel opneemt of wegbrand maar waar je je geen 6 uur onrustig en zo van voelt, want dat is niet echt aangenaam.. Weet iemand soms iets?

we hebben een product van olimp met cla, groene thee en l-carnitine in 1 mss is dat iets voor je...

Ik ben op zoek naar een goede fatburner waar je niet actief van wordt, die je hart dus niet sneller doet slaan, want als ik lipo 6x of hyperdrive neem word m'n angst echt 100 keer erger, of wordt ik dus extreem angstig, is net of ik 2 gram speed genomen heb... Dus ik zoek iets dat het vet wel opneemt of wegbrand maar waar je je geen 6 uur onrustig en zo van voelt, want dat is niet echt aangenaam.. Weet iemand soms iets?

Ik ken dat gevoel. Ik word zelf ook heel nerveus van cafeine vetverbranders. De hele tijd klamme handen, verhoogde hartslag en een algemeen gevoel van onbehagen. De meesten kunnen er goed tegen, maar er is ook een groep die last heeft van de conventionele vetverbranders.
We hebben nu CLA burn complex waar je dat opgejaagde gevoel niet van krijgt. Een goed alternatief voor de andere vetverbranders.;)

• Topic Starter Topic Starter
we hebben een product van olimp met cla, groene thee en l-carnitine in 1 mss is dat iets voor je...

Thx!!

Ik ken dat gevoel. Ik word zelf ook heel nerveus van cafeine vetverbranders. De hele tijd klamme handen, verhoogde hartslag en een algemeen gevoel van onbehagen. De meesten kunnen er goed tegen, maar er is ook een groep die last heeft van de conventionele vetverbranders. We hebben nu CLA burn complex waar je dat opgejaagde gevoel niet van krijgt. Een goed alternatief voor de andere vetverbranders.

Thx!!

ik kan er zelf ook niet tegen! ik heb lang met angst/paniek aanvallen gelopen dus als ik zo'n burner neem dan kan je me wegdragen ;)

Maar zoals hierboven al wordt gezegd dat gebruik ik ook. Groenethee en l-carnitin.

Terug
Naar boven