MuscleMeat

Goede kwalitatieve bulk kuur

Moorkes

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
8%
Beste bb's

Ben al een tijdje aan het inlezen en twijfelen en wikken en wegen hoe men volgend kuurtje er zal uitzien.
Ik wil zowiezo gaan bulken, maar ik heb slechte ervaring met bulken ivm het verlies van massa (vocht) na de kuur..
Ik heb voordien gebulkt met diana en deca (met wat test erbij)

Ik had gedacht aan wat tren (eerste keer voor mij) omdat je blijkbaar toch de meerderheid van je massa behoud, of is tren meer voor te gaan cutten..

Misschien toch maar terug voor deca kiezen of mss wat bold ?

Ik dacht aan zoiets :

week 1-6 : diana 50mg ed
week 1-12 : test e 250mg ew
week 1-10 : tren e 400mg ew

Is dit zowat een goed kuurtje voor wat kwalitatieve gains ?

Kuurtje is goed te doen zo, wel nakuren uiteraard.
Kwaliteit en behoud van je gains is niet alleen afhankelijk van de gear trouwens.

Vocht verlies je altijd na de kuur maar je kunt massa wel beter behouden als je HGH er bij laat lopen gedurende de kuur als de PCT.

Ik zou het zo doen:

wk 1-6 diana 50 mg
wk 1-10 test e 750 mg
wk 1-8 400 mg deca
wk 1-12 HGH 4-5 IU ED
wk 13-... 2 IU ED

• Topic Starter Topic Starter
Vocht verlies je altijd na de kuur maar je kunt massa wel beter behouden als je HGH er bij laat lopen gedurende de kuur als de PCT.

Ik zou het zo doen:

wk 1-6 diana 50 mg
wk 1-10 test e 750 mg
wk 1-8 400 mg deca
wk 1-12 HGH 4-5 IU ED
wk 13-... 2 IU ED

HGH of HCG? Weet niet of TS wel aan de HGH wil gaan :D

HGH gaat toch nieuwe cellen aanmaken, en bestaande vergroten (deels vergroten)? Dus eventuele bestaande kankercellen gaan ook mee vergroot worden.

Dacht zelfs dat ik het hier eens had gelezen.

Sterker nog, er wordt door diverse wetenschappers zelfs beweerd dat hgh kanker kan veroorzaken.
Zonder dit te kunnen onderbouwen denk ik dat het wel mee zal vallen eigenlijk.

oud topic maar wel interessant
[Link niet meer beschikbaar]

Toch bedankt voor de info over HGH..
maar hgh komt er bij mij niet in :)

Sterker nog, er wordt door diverse wetenschappers zelfs beweerd dat hgh kanker kan veroorzaken.
Zonder dit te kunnen onderbouwen denk ik dat het wel mee zal vallen eigenlijk.

oud topic maar wel interessant
[Link niet meer beschikbaar]

Het is met alles zo hé Marcel, de kans bestaat dat het gebeurt.

Werkt HGH ook al met zulke voordelen na 12 weken dan? Dacht dat je dat langer moest gebruiken.. Dbol met tren klinkt heel leuk maar merkte er helemaal niks van. Nam het vanaf week 3 maar voor mij deed het niks extra. Winny lijkt me lekkerder.

Werkt HGH ook al met zulke voordelen na 12 weken dan? Dacht dat je dat langer moest gebruiken.. Dbol met tren klinkt heel leuk maar merkte er helemaal niks van. Nam het vanaf week 3 maar voor mij deed het niks extra. Winny lijkt me lekkerder.

Ja heb in het verleden ook goede resultaten gehad met winny (was wel men eerste kuurtje)
Maar met dianabol ook, wel veel terug afgevallen..

Ik dacht voor een bulkje toch nog maar eens diana te nemen..

Snap ik maar voor mijn gevoel nam tren alle voordelen van dbol weg, weet niet of meerderen hier last van hadden of dat m'n dbol slecht was hehe.

Snap ik maar voor mijn gevoel nam tren alle voordelen van dbol weg, weet niet of meerderen hier last van hadden of dat m'n dbol slecht was hehe.

Was vorige week toevallig nog in de wiki over tren aan het lezen en daar staat bij dat het toch goed stackt met dbol.

EDIT: Dubbelcheck en het klopt nog ook!

Ja, zal misschien van persoon tot persoon zijn, gear tot gear..
ik ga het in ieder geval toch eens proberen met dbol, we zien wel :)

Ik zou het zo doen:

wk 1-6 diana 50 mg
wk 1-10 test e 750 mg
wk 1-8 400 mg deca
wk 1-12 HGH 4-5 IU ED
wk 13-... 2 IU ED

12 weken hgh heeft geen zin

Terug
Naar boven