AndroidHealthClinic

Goede kwaliteit of niet ?

artrixi

Cool Novice
Waardering
14
Lengte
1m76
Massa
74kg
Vetpercentage
12%
Vroeg me af of het fitnessmateriaal dat ze hier aanbieden van goede kwaliteit was aangezien het niet al te duur is. Ben namelijk geintresseerd in een powerrack, bankje, olympische halter en gewichten.

Alvast bedankt

Heb zelf daar oly barbell incl gewichten, die bench die jij als link hebt en het squat rack gehaalt, prima spul!

Ja helisports is wel goeie kwaliteit geloof ik :) Ga der zelf ook een power rack bestellen

Ja is prima spul

• Topic Starter Topic Starter
Laatst bewerkt:
Als je besteld bedrag 50 euro + is hoef je volgens mij geen verzendkosten te betalen ;)

ik heb er set van 140kg oly spul besteld, 2 dumbbells, en schuin en recht bankje.. wel al 3 week aan het wachten aangezien er enkele dingen niet voorradig waren..

het bodycraft materiaal: goed materiaal
het marcy materiaal: goedkoper, bied daardoor ook in kwaliteit in. Maar voor zijn prijs is het nog wel deftig materiaal.
kroon materiaal: ongeveer hetzelfde als marcy

heb zelf het bodycraft powerrack,marcy verstelbaar bankje en kroon baar en gewichten.

Welke dan? Die kroon gerubberde schijven? want die wil ik ook kopen. Kost wel 275 euro voor 120 Kilo + Stang :p

de Iron plate set.
zie het nut er niet van in om extra geld te spenderen voor gewoon wat minder "geluidsoverlast" :)

het bodycraft materiaal: goed materiaal
het marcy materiaal: goedkoper, bied daardoor ook in kwaliteit in. Maar voor zijn prijs is het nog wel deftig materiaal.
kroon materiaal: ongeveer hetzelfde als marcy

heb zelf het bodycraft powerrack,marcy verstelbaar bankje en kroon baar en gewichten.
Wou eigenlik dat Squatrek van kroon kopen en een optrekstang ipv het powerrack van bodycraft dan kwam ik wat goedkoper uit, is dat dan wel zo een goed idee als het powerrack kwalitatief beter is ?

Tsja voor die 200 euro extra zou ik toch voor het power rack gaan. Die is in de aanbieding nu :P

Zal nog is me de kerstman moeten bespreken of hij dat voor mekaar krijgt.
Kwam net een power rack van powertec tegen, zit er ook wel degelijk uit en dan heb je ook nog eens een lat pulley erbij maar dan ben je wel weer wat duurder af.

Jah :P Tis wel wat duur voor de kerstman haha.

Ja dat Powertec Power Rack past niet bij mij ( Paar cm te hoog) en die van Bodycraft is precies goed dus dan word het die maar he ;)

Mijn ervaring met helisports bankjes is dat ze een prima aan te bevelen zijn voor echte beginnners. Ze zijn goedkoop en in verhouding met de prijs krijg je toch aardig materiaal ervoor.

Maar zodra je een jaartje of twee bezig bent met zo'n bankje valt hij langzaam uit elkaar en dan weet je dat je aan wat anders toe bent:P

Terug
Naar boven