XXL Nutrition

Goede parfum (man)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Na alles een beetje op een rijtje te zetten lijkt Le Male van JP Gaultier me wel wat.
Zal dan eens in de winkel gaan kijken, maar ook armani - code of hugo boss geurtjes spreken me wel aan. Nu zo'n 125ml van le male kost 64 euro, hoe lang doe je daar mee en is ie ook nog geschikt voor de lente/zomer?

Tommy van Tommy Hilfiger is echt mijn geurtje, maar je moet hem echt op hebben.
Als je t op zon stripje spuit in de winkel ruikt het viesss patrick

Boss bottled
Lacoste essential (erg zoet, meer zomer)
Dior Homme

Laatst bewerkt:
Hoezo beter zoeken? die link van jou is net zo duur en die after shave is nog veel duurder.

Dit is een goede site.

[Link niet meer beschikbaar]

Hmmm nja maar die links, dan moet je bestellen zeker?
Ik koop het liever in een winkel. En zocht dan ook de prijs bij 'ici paris XL'

Armani mania
Boss bottle
Lacoste groen flesje
Ralph Lauren blauw flesje

Het probleem is eigenlijk het volgende:
Mijn vader heeft nog voor yves saint laurent, boucheron etc gewerkt.
Dus onze zolder staat vol met parfums, deodorants enz. maar die geuren zijn allemaal te sterk voor mij. (Ben pas 16) Maar als ik een parfum laat bestellen en dat pakketje komt toe wanneer mijn vader thuis is, he'll be mad. Omdat hij vind dat ik geen geld moet verspillen aan geurtjes omdat hij thuis volstaat ermee.

Biotherm - Force, is ook zoet net als One Million.

---------- Post toegevoegd Sat 4 Feb 2012 om 20:35 ----------

Het probleem is eigenlijk het volgende:
Mijn vader heeft nog voor yves saint laurent, boucheron etc gewerkt.
Dus onze zolder staat vol met parfums, deodorants enz. maar die geuren zijn allemaal te sterk voor mij. (Ben pas 16) Maar als ik een parfum laat bestellen en dat pakketje komt toe wanneer mijn vader thuis is, he'll be mad. Omdat hij vind dat ik geen geld moet verspillen aan geurtjes omdat hij thuis volstaat ermee.
Verpats die geurtjes op DBB dan, ik bied mij aan. :heart: geurtjes:o

Ben bang van niet, maar daar is privé voor .. :rolleyes:

Damn daar had ik anders rap even een paar honderd euries mee verdiend.
Je moet maar PM'en als je interesse hebt, ik heb wel niet echt een kijk op wat we allemaal hebben liggen. Heel de zolder ligt vol maar kijk er nooit echt. Mijn vader houd ook soms verkopen en parfums van 60 euro verkoopt hij dan voor 20 euro vb, voor zo'n prijsje wil ik ze hier ook wel verkopen. :)

Dat is illegaal, reported.

zo'n 125ml van le male kost 64 euro, hoe lang doe je daar mee en is ie ook nog geschikt voor de lente/zomer?

Dat is persoonlijk... Ikzelf draag t alleen herfst, winter en koele lente avonden..maargoed er zijn ook mensen die t t hele jaar door dragen dus t is echt een persoonlijke voorkeur.. denk dat je er zoiezo mee door kan tot April.. omdat de avonden dn nog wel koel zijn.
Als je m gaat testen test m dn op je huid niet op een stick.. omdat de parfum icm je huid de geur bepaald.

Reporten is voor fags, en daarbij kan je me niet reporten voor iets wat IRL gebeurd. Dat heeft niks met dit forum te maken.

Dat is persoonlijk... Ikzelf draag t alleen herfst, winter en koele lente avonden..maargoed er zijn ook mensen die t t hele jaar door dragen dus t is echt een persoonlijke voorkeur.. denk dat je er zoiezo mee door kan tot April.. omdat de avonden dn nog wel koel zijn.
Als je m gaat testen test m dn op je huid niet op een stick.. omdat de parfum icm je huid de geur bepaald.

Hmmm oké, zal eens kijken in de winkel :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven