XXL Nutrition

Goede parfum (man)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Pure Man van Bruno Bannani

YSL L'homme Libre

Is Terre D'Hermès (EDP) iets voor de warme lente/zomer avonden? En is de fruitige geur niet te overheersend?

Hey man,

Zelf heb ik laatst diessel fuel for life en obsession van calvin klein gehaald. Zijn lekkere geuren, diessel is wat sterk en die van calvin klein is wat milder goed voor op een zomeravond.

Kapot zwoele boys hierso, parfums voor warme zomeravonden alles.

• Like
Waarderingen: mat
Vd week The Blue gekocht van Chanel, gruwelijk lekker en ook gruwelijk duur:D

Bruno Bannani heeft wel lekkere, goedkope geuren (:

Geen enkel geurtje is lekkerder dan Dior Homme.

Hermes Terre D'Hermes
Dior Homme Intense
YSL Le Parfum

mijn Top 3

Weet iemand hoe het komt dat de geur niet blijft hangen? Ik heb van die goedkope playboy VIP gekocht om het eens te testen, maar heb gemerkt dat de geur snel wegtrekt.

Weet iemand hoe het komt dat de geur niet blijft hangen? Ik heb van die goedkope playboy VIP gekocht om het eens te testen, maar heb gemerkt dat de geur snel wegtrekt.

ligt aan meerdere factoren
sommige zijn gewoon niet sterk, weinig parfum waardoor het snel weggaat
plus je huidtype heeft er ook wat mee te maken

ligt aan meerdere factoren
sommige zijn gewoon niet sterk, weinig parfum waardoor het snel weggaat
plus je huidtype heeft er ook wat mee te maken

Denk zelf ook dat het hier aanligt. Ik gebruik ze op plekken waar ik mijn hartslag kan horen/voelen maar ik ruik het alleen als ik bv aan mijn polsen ga ruiken. Maar ik wou geen duurdere kopen omdat ik nog niet weet hoe ik het moet gebruiken en dus niet wil verspillen.

Denk zelf ook dat het hier aanligt. Ik gebruik ze op plekken waar ik mijn hartslag kan horen/voelen maar ik ruik het alleen als ik bv aan mijn polsen ga ruiken. Maar ik wou geen duurdere kopen omdat ik nog niet weet hoe ik het moet gebruiken en dus niet wil verspillen.
Je moet niet vergeten dat wanneer je een lange tijd zelfde parfum gebruikt je na tijdje denkt dat je het niet meer ruikt...

zo'n geil geurtje is dat

Zeker! :D

Deze ook voor zwoele avonden:

Strontspray.jpg

Toen ik mijne ging halen zei die chick bij Douglas; ooh dit is echt een heerlijk geurtje

ik zei: ja weet ik

:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven