AndroidHealthClinic

Goede parfum (man)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Davidoff The Game. Niet de intense variant maar de normale.
 
;)

TFB97M.jpg
 
Raar om te zien dat ik dit topic 3 jaar geleden maakte :p

Ik heb net Dolce & Gabbana - The One gekocht via internet na er veel goede reviews over te lezen maar hij bevalt me niet zo. Als iemand hem wil ruilen/overnemen PM je maar :)
 
Rochas - Man. Gebruik het altijd, dit is een geur die in Nederland door vrij weinig mensen gekend word. Een geur die elke vrouw doet smelten :eyebrow:
 
Mijn persoonlijke favoriet Prada Luna Rossa, vorige week binnen gekregen en ik blijf maar complimenten krijgen! Heeft een erg goede longevity en weinig mensen kennen dit geurtje volgens mij. Voor de mensen die Creed Aventus willen halen maar hem toch te duur vinden, insurrection 2 pure Reyane is een EXACTE kopie hiervan, 100ml voor maar 25 euro en hij blijft echt lang hangen, helaas verkopen ze hem niet hier in NL maar had hem op Amazon.com besteld.
 
Ik had Aventus maar heb hem weer verkocht. Heb hem zo'n 30 keer gedragen en niet meer complimenten gekregen dan anders.
Heb Millesime Imperial ook van Creed en daar krijg ik meer complimenten mee :)
 
PI by givenchy
 
Dior homme intens parfum. Lekker luchtje, niet zo een zoet kinderluchtje. Wel flinke prijs.
 
Dior homme intens parfum. Lekker luchtje, niet zo een zoet kinderluchtje. Wel flinke prijs.
Doe mij maar de normale Dior Homme, dat is echt het lekkerste geurtje wat er is.
Die intense was ik niet zo kapot van.
 
Bleu de Chanel
One million pacco rabanne

Alletwee toppers die goed scoren bij de vrouwen. Getest en goedgekeurd.
 
Bleu de Chanel
One million pacco rabanne

Alletwee toppers die goed scoren bij de vrouwen. Getest en goedgekeurd.
Lekker, maar ook afgezaagd, vooral die one million. Geur schijn je sterker te onthouden dan wat dan ook, lekker dan als jij een luchtje opdoet waarvan de kans groot is dat iemand zijn ex (of erger, iemand zijn ouder oid) dat ook draagt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Armani - Black Code
Ermenegildo Zegna - Zegna Intenso

Die laatste is onbekender, maar ó zo goed.
 
Paco Rabanne Invictus met afstand de lekkerste die nu op de markt is :p. Ook Aqua di Gio blijf ik goed vinden van Armani, net als Chanel Allure en Chanel Bleu
 
Hermes, dior intense en ysl nuit de lhomme momenteel liggen, niet zon fan van die laatse. Volgende keer maar wat anders proberen.
 
Paco Rabanne:
- one million
- ultraviolet man

Hugo Boss:
- Boss bottled night

persoonlijk mijn favorieten op het moment :D
 
Een van de beste parfums ooit gemaakt moet toch wel La Nuit de l'Homme van Yves Saint Laurent zijn. (Niet de intense).

Heb nu Boss Bottled, ook erg lekker, past ook goed bij de herfst.
 
Een van de beste parfums ooit gemaakt moet toch wel La Nuit de l'Homme van Yves Saint Laurent zijn. (Niet de intense).

Heb nu Boss Bottled, ook erg lekker, past ook goed bij de herfst.
ik vind m tegenvallen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven