Fitness Seller

Goede pre-workout?

Hyphy mud

ik heb een aantal verschillende gebruikt maar ben toch het meest te vreden over muscle pharm assault !!
en weet iemand waar je de pwo Nox pump kan bestellen had een keer een tester maar kan het nergens bestellen ?

Waarom eigenlijk creatine pre workout?

Creatine geeft je meer spieruithoudingsvermogen.
En wat je keuze betreft voor een pre work out: wil je alleen pomp of wil je pomp en energie?
Dat is eigenlijk in grove lijnen de onderverdeling.
Zelf gebruik ik op het moment Nr.1 van B&F en NoExplode van BSN

Zelf maken.
Koop creatine, beta-alanine, caffeine (en evt agmatine/citrulline/arginine voor de pomp).
Doe ongeveer 5gr creatine, 200-600mg caffeine en 3.5-7gr beta-alanine en dan heb je een prima pre-wo

Ben een aantal weken terug nog naar een congres gegaan met de titel 'sportvoeding in relatie tot trainingsadaptatie' en daar werd middels meta-analyse van de laatste evidence dat beta-alanine nauwelijkse tot geen effect heeft op krachttraining.

Er zijn aanwijzingen dat beta-alanine effectief kan zijn bij sportprestaties met de duur van 1-4 minuten.. That's all.

Was een congress in Papendal van 5 juli als ik het mij goed herinner. Het is i.m.o. een gehypete stof, nauwelijks werkzaam in krachttraining.

Voorgesteld werd dat beta-alanine gunstig effect zou hebben op duur wielrenners die nog een eindsprint moeten trekken of bijvoorbeeld wedstrijd zwemmers die meerdere wedstrijden op een dag moeten zwemmen (onder de 4 minuten dus).

Verder werd de stof niet veel aangeraden vanwege de mindere smaak en hoge dosis en het laden- on/off moeten gaan voor blijvende werkzaamheid. Sterker nog, het werd aangeraden om bijvoorbeeld te laden voor een finale-wedstrijd in plaats van voor elke wedstrijd. Je kan dus wel redelijk stellen dat het ook niet voor elke krachttraining is.

Enigste waar ik ooit hard op ging was Energize! van XXL, was destijds met DMAA.
Die gingen echt hard , eerste training 2 caps gedaan en de volgende dag 3, werd gewoon misselijk van de focus, ik was ook in een keer zeer zekerder van mijzelf , was echt heel vreemd effect , sinds ik op de rest niks tot weinig merkten ( noxipro / rage / no explode/ oude unleash)

Ben een aantal weken terug nog naar een congres gegaan met de titel 'sportvoeding in relatie tot trainingsadaptatie' en daar werd middels meta-analyse van de laatste evidence dat beta-alanine nauwelijkse tot geen effect heeft op krachttraining.

Er zijn aanwijzingen dat beta-alanine effectief kan zijn bij sportprestaties met de duur van 1-4 minuten.. That's all.

Was een congress in Papendal van 5 juli als ik het mij goed herinner. Het is i.m.o. een gehypete stof, nauwelijks werkzaam in krachttraining.

Voorgesteld werd dat beta-alanine gunstig effect zou hebben op duur wielrenners die nog een eindsprint moeten trekken of bijvoorbeeld wedstrijd zwemmers die meerdere wedstrijden op een dag moeten zwemmen (onder de 4 minuten dus).

Verder werd de stof niet veel aangeraden vanwege de mindere smaak en hoge dosis en het laden- on/off moeten gaan voor blijvende werkzaamheid. Sterker nog, het werd aangeraden om bijvoorbeeld te laden voor een finale-wedstrijd in plaats van voor elke wedstrijd. Je kan dus wel redelijk stellen dat het ook niet voor elke krachttraining is.

Oke dat wist ik nog niet. Ben ook niet van plan het nog een keer te kopen omdat ik het jeukerige gevoel het niet waard vind. Nu ik weet dat het helemaal niet zo effectief is wordt dat nog eens bevestigd.

• Like
Waarderingen: FTIO
Oke dat wist ik nog niet. Ben ook niet van plan het nog een keer te kopen omdat ik het jeukerige gevoel het niet waard vind. Nu ik weet dat het helemaal niet zo effectief is wordt dat nog eens bevestigd.

Opspliten in dosissen van 1,5-1,6 gram is beter, 2x per dag.

Ben zelf ook niet zo tevreden met beta-alanine. heb nog 1,5 pot staan. Bij de 2de ga ik pas beslissen of ik het definitief waard vind of niet (na een pauze van een paar maanden).

Het effect is zo klein dat ik het toch wel moeilijk vind objectief te beoordelen heb met citruline het zelfde en ook met creatine.. maar daar kan ik gewoon een dikke laadfase mee gebruiken om te kijken of het nou echt goed werkt bij mij.

Assult (MP) bevalt me erg goed, je krijgt er een flinke boost van, en een goede focus. Maar de post variant RECON ben ik minder over te spreken, en ik vind deze daarnaast ook erg smerig. :P

heeft een van jullie ervaring met craze ?
ik twijfel om deze PWO te kopen maar de meeste die ik heb gehad helpen niet zoals N.o bijvoorbeeld voelde daar geen reet van !!

heeft een van jullie ervaring met craze ?
ik twijfel om deze PWO te kopen maar de meeste die ik heb gehad helpen niet zoals N.o bijvoorbeeld voelde daar geen reet van !!

Ik had een week geleden een potje besteld. Dit spul werkt erg goed:D

Er schijnen wel verboden stimulerende ingrediënten in te zitten die niet vermeld staan op de verpakking. Ik denk dat jullie allemaal het drama rond Rob Riches meegekregen hebben?:eek:

Ik neem 1 scoop ongeveer een half uurtje voor ik ga trainen, en heb uren na mijn training nog steeds enorme focus en energie.

*Vergeet je potje niet te schudden voor je een scoop eruit neemt.

Anyway dit spul werkt als een tijger. Neem het niet binnen 8 uur voor je wilt gaan slapen, want dat kun je vergeten...

Craze Furious Watermelon werkt goed (= nieuwe variant, voorlopig enkel verkrijgbaar in EU), van de andere smaken lees ik wisselende berichten over de werking hier op het forum..

Ik had een week geleden een potje besteld. Dit spul werkt erg goed:D

Er schijnen wel verboden stimulerende ingrediënten in te zitten die niet vermeld staan op de verpakking. Ik denk dat jullie allemaal het drama rond Rob Riches meegekregen hebben?:eek:

Ik neem 1 scoop ongeveer een half uurtje voor ik ga trainen, en heb uren na mijn training nog steeds enorme focus en energie.

*Vergeet je potje niet te schudden voor je een scoop eruit neemt.

Anyway dit spul werkt als een tijger. Neem het niet binnen 8 uur voor je wilt gaan slapen, want dat kun je vergeten...

Dat is dikke bs dat het door craze komt. Die kerel zijn steroid gebruik is gewoon aangetoond en gebruikte mooi het (foutieve) nieuws rondom craze om zijn hachje te redden

Dat is dikke bs dat het door craze komt. Die kerel zijn steroid gebruik is gewoon aangetoond en gebruikte mooi het (foutieve) nieuws rondom craze om zijn hachje te redden

Of dat echt waar is kunnen jij en ik natuurlijk niet weten. Wat wel bekend is, is dat er in Craze extra ingrediënten zitten die niet op de verpakking staan. Is overigens niet de eerste keer dat Cahill de fout in gaat.. Maarja dit is offtopic, hoe dan ook. Het spul werkt zeker:D

Op dexaprine ga je lekker

Terug
Naar boven