Wvdlinden
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 111kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik heb een aantal verschillende gebruikt maar ben toch het meest te vreden over muscle pharm assault !!
En weet iemand waar je de pwo nox pump kan bestellen had een keer een tester maar kan het nergens bestellen ?
Had iets met betere toevoer naar je spieren ofso te maken. Hoeft niet per sé btw.
Zelf maken.
Koop creatine, beta-alanine, caffeine (en evt agmatine/citrulline/arginine voor de pomp).
Doe ongeveer 5gr creatine, 200-600mg caffeine en 3.5-7gr beta-alanine en dan heb je een prima pre-wo
ohh bedankt zat met me neus te kijken

Ben een aantal weken terug nog naar een congres gegaan met de titel 'sportvoeding in relatie tot trainingsadaptatie' en daar werd middels meta-analyse van de laatste evidence dat beta-alanine nauwelijkse tot geen effect heeft op krachttraining.
Er zijn aanwijzingen dat beta-alanine effectief kan zijn bij sportprestaties met de duur van 1-4 minuten.. That's all.
Was een congress in Papendal van 5 juli als ik het mij goed herinner. Het is i.m.o. een gehypete stof, nauwelijks werkzaam in krachttraining.
Voorgesteld werd dat beta-alanine gunstig effect zou hebben op duur wielrenners die nog een eindsprint moeten trekken of bijvoorbeeld wedstrijd zwemmers die meerdere wedstrijden op een dag moeten zwemmen (onder de 4 minuten dus).
Verder werd de stof niet veel aangeraden vanwege de mindere smaak en hoge dosis en het laden- on/off moeten gaan voor blijvende werkzaamheid. Sterker nog, het werd aangeraden om bijvoorbeeld te laden voor een finale-wedstrijd in plaats van voor elke wedstrijd. Je kan dus wel redelijk stellen dat het ook niet voor elke krachttraining is.
Oke dat wist ik nog niet. Ben ook niet van plan het nog een keer te kopen omdat ik het jeukerige gevoel het niet waard vind. Nu ik weet dat het helemaal niet zo effectief is wordt dat nog eens bevestigd.
heeft een van jullie ervaring met craze ?
ik twijfel om deze PWO te kopen maar de meeste die ik heb gehad helpen niet zoals N.o bijvoorbeeld voelde daar geen reet van !!

heeft een van jullie ervaring met craze ?
ik twijfel om deze PWO te kopen maar de meeste die ik heb gehad helpen niet zoals N.o bijvoorbeeld voelde daar geen reet van !!

Ik had een week geleden een potje besteld. Dit spul werkt erg goed
Er schijnen wel verboden stimulerende ingrediënten in te zitten die niet vermeld staan op de verpakking. Ik denk dat jullie allemaal het drama rond Rob Riches meegekregen hebben?
Ik neem 1 scoop ongeveer een half uurtje voor ik ga trainen, en heb uren na mijn training nog steeds enorme focus en energie.
*Vergeet je potje niet te schudden voor je een scoop eruit neemt.
Anyway dit spul werkt als een tijger. Neem het niet binnen 8 uur voor je wilt gaan slapen, want dat kun je vergeten...
Dat is dikke bs dat het door craze komt. Die kerel zijn steroid gebruik is gewoon aangetoond en gebruikte mooi het (foutieve) nieuws rondom craze om zijn hachje te redden