Fitness Seller

goede sportschool omgeving Sitges

SuperVeloce

Advanced Bodybuilder
Waardering
41
Lengte
1m90
Massa
96kg
Hallo DBBrs,

ik ga begin volgend jaar, samen met mijn vriendin, in Spanje wonen.
In Sant Perre de Ribes en dat ligt langs een bekend plekje, Sitges.

Is iemand van jullie daar ooit geweest en heeft daar getraint?

Ik ben op zoek naar een goedkope, maar goede sportschool in omgeving Sitges.

zozo, dat is een grote stap :)
offtopic, maar waarom ga je naar Spanje toe?

• Topic Starter Topic Starter
veel relaxter leven daar, daar is het leven meer gericht op genieten dan werken
veel meer zon, goedkoop eten, mooi land
en familie van me vriendin, is al paar jaar terug daarheen verhuist, me vriendin heeft daar ook 2jaar gewoont, maar kwam alleen terug naar NL, nu wil ze toch daar wonen, met mij ;) en ik zie het ook als een uitdaging, een nieuw begin, ben nog jong, wil meer van de wereld zien en meemaken, geen kinderen dus kan nog alle kanten op :D

en mocht het mislukken, kan ik altijd nog terug naar NL :)

veel relaxter leven daar, daar is het leven meer gericht op genieten dan werken
veel meer zon, goedkoop eten, mooi land
en familie van me vriendin, is al paar jaar terug daarheen verhuist, me vriendin heeft daar ook 2jaar gewoont, maar kwam alleen terug naar NL, nu wil ze toch daar wonen, met mij ;) en ik zie het ook als een uitdaging, een nieuw begin, ben nog jong, wil meer van de wereld zien en meemaken, geen kinderen dus kan nog alle kanten op :D

en mocht het mislukken, kan ik altijd nog terug naar NL :)

Oke, klinkt goed!
Succes iig! :)

haha! nice in sitges gaan wonen, kga daar al elk jaar van mijn leven op bezoek! :)

ten eerste, Sitges is the gay capital van catalunya dus een gym MOET daar wel te vinden zijn, maar dat zullen niet de meest hardcore gyms zijn.

Als je dit nog kunt lezen, ik heb in Segur de Callafell een redelijk hardcore gymmetje gevonden, echt goedkoop, niet druk, alleen niet echt plek om te squatten, wel een legpress. hij heeft Arizola's gym, als je meer info wil pm dan maar maar tegen nu zul je wel iets gevonden hebben ;)

haha je post is bijna een jaar later:P

never say never..

Terug
Naar boven