XXL Nutrition

goede studenten auto

studenten budget, 1000euro zou ik nog begrijpen, maar 6000 :D

Studentenauto, min wegenbelasting en verzekeringskosten.
Peugeot 107(wegenbelastingvrij), C1(wegenbelastingvrij), Volkswagen polo.
Allemaal zeer zuinig en met €6000 kan je sommigen wel op de kop tikken. Alleen niet letten op het uiterlijk en ruimte. ;)

1320539021_0f142d0ac4.jpg

Citroen berlingo. Scheurbeest tot en met, verbruikt niet veel, niet duur in onderhoud en goedkoop 2de hands.En vooral Veel laadruimte voor chicks te pompen :D

Een swiftje of misschien een golfje, dat zijn wel de leukere keuzes.

lamborghini gallardo, is rond 2000 euro en wegenbelasting vrij

Laatst bewerkt:
Zowieso dat budget van 6000,- is een beetje hoog en je bent 17??

Gewoon marktplaats maximaal 1000euro intypen en zoeken maar...:)

Honda civic vtec 3 deurs erg zuinig en ziet er ook nog redelijk uit. Wegenbelastign zal wel iets van 25 per maand zijn ofzo en die rijdt dan iets van 1 op 18.

Anders kom je al gauw op een fiat panda subaru jumbo of zoiets uit die kosten geen drol 10 euro verzekering 10 euro wegenbelasting en dat gaat wel 1 op 20.

Ik zou toch voor optie 1 gaan dan heb je ook een auto waarmee je als het nodig is iets verder kunt rijden zonder zorgen.

http://www.2dehands.be/autos/autos/...html?sort=prijs_desc&list_cat=audi&start=3108

Heb je meteen nog 2000 euro over voor je belastingen en stuff :D. Mooie auto ook.

---------- Toegevoegd om 10:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:30 ----------

BAM :

http://www.2dehands.be/autos/autos/...html?sort=prijs_desc&list_cat=audi&start=3108

Kan wel niet kloppen die prijs :o

2dehands loopt over van de valse advertenties van scammers die hopen op domme goedgelovige mensen die een voorschot storten. En die andere auto is te zwaar voor zijn budget.

Opel corsa, renault clio, alfa 147, VW polo, peugeot 206, ... keuze genoeg voor een budget van 6.000€

Toyota-Aygo-Red-600.jpg

2e hands Aygo. Wij hebben ook zo'n truttenschudder en gebruikskosten zijn te verwaarlozen net als het weggedrag trouwens.

Golfje 3 die ik heb kostte me netto eigenlijk maar 1100euro en hij rijdt perfect ( Had em geruild, actuele markt waarde is rond de 2200 ). Staat op m'n pa's naam dus de verzekering is te verwaarlozen. Enige nadeel is dat hij aardig zuipt ( 1800 cctjes ) en dat ik 30euri in de wegenbelasting moet betalen.

Damn hoop dat ik ook een groot budget heb, kan ik een Cadillac (oldtimer op lpg:D) kopen als ik 18-20 ben :)

• Topic Starter Topic Starter
bedankt voor jullie vele reacties.

Is er een nieuwe ( bouwjaar 2002+ ongeveer) auto die wegenbelasting vrij is? heb er naar gezocht maar kan niks vinden :S

haha €6000,- voor een studentenauto. Je mag mijn studentenauto (Peugeot 106 1993 1.4) wel kopen voor €5000,-. Koop ik weer een nieuwe Peugeot voor €800,- en dan woon ik de komende twee jaar gratis. En dan heb ik nog genoeg geld over om voor 50 man een feestje te geven!

ewa koop golf 4 diesel die is echt vers en diesel is goedkoop
daar hossel je zowieso chicks mee

Dit is de peugnot BB1 die binnenkort op de markt komt.
Als je ooit brokken maakt met je auto, dan valt het teminste niet op bij dit type :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven