AndroidHealthClinic

goede studenten auto

Studentenauto, min wegenbelasting en verzekeringskosten.
Peugeot 107(wegenbelastingvrij), C1(wegenbelastingvrij), Volkswagen polo.
Allemaal zeer zuinig en met €6000 kan je sommigen wel op de kop tikken. Alleen niet letten op het uiterlijk en ruimte. ;)

wijvenautos man!

Dit is de peugnot BB1 die binnenkort op de markt komt.
Als je ooit brokken maakt met je auto, dan valt het teminste niet op bij dit type :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze moet je hebben a mattie

1975_Peugeot_504_For_Sale_LR_1.jpg

De peugeot 504, geen wegenbelasting

Trekt ****ing snel op

vreet wel veel benzine maar het is echt een kíck om in zo'n ding te rijden

nice!

deze vinnik dan mooier... alleen wel wegenbelasting.. €50,- per maand
nadeel is duur in onderhoud...

Sowieso is het k*t om in de net-je-rijbewijs-gehaald-te-hebben tijd te zitten. Verzekering is gewoon hoger, wat voor auto je ook rijdt, plus dat je geen hoge motorinhoud mag verzekeren (bij sommige wel, betaal je alleen nog meer).
Zelf heb ik als eerste auto een Mazda Mx-3 gehad, leuk coupé'tje, goede kofferruimte voor als je veel schoolspullen mee moet nemen ofzo, weet ik het wat, rijd vrij snel en echt zuipen doet ie niet, dat doet je voet.

Wegenbelasting was ongeveer 50 euro per maand, verzekering ruim 60 euro. Nu heb ik een betere klasse auto, groter, ruimer, zwaarder en uit de 5 jaar van het puntenrijbewijs. Betaal maar 36 euro verzekering nu. Zo zie je maar hoe leeftijd en tijd van je rijbewijs hebben scheelt.
Provincie scheelt ook heel erg qua wegenbelasting, in de stad waar je bijvoorbeeld veel meer gereden word, betaal je meer ;)

Succes!

Terug
Naar boven