kensha
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 66kg
- Vetpercentage
- 13%
Vandaag heb ik mijn full body workout gedaan maar helaas kon ik de bent over row vandaag niet doen.
Ik heb namelijk last van de spieren wanneer ik zwaarder gaat tillen dan 5kg, waarschijnlijk door het door de ongelijke zandbak rennen van afgelopen zaterdag op de 6 kamp "spelletjes dag".
Nu laat ik eens zien waar ik de vorige maand mee was begonnen en hoe ver ik er nu voor op staat en ik was benieuwd of dit een goede vooruitgang is of dat het relatief toch langzaam gaat.
Warming-up 20 minuten.
Met 5 minuten geleidelijk oplopen.
10 minuten hardlopen naar de snelheid van 8.0 en laatste minuten afbouwen naar het uitlopen.
5 minuten uitlopen.
1e kg is van 11 juni 2013 en de 2e kg is van vandaag 08-07-2013
Squat 12kg - 20 kg
Deadlift Hex Barbell 7kg - 15kg
Bench Press 7kg - 15kg
Dumbell Press Incline 10kg - 16kg
Dumbell Shoulder Press 10kg - 14kg
Superset Bicep 7kg - 12kg "Haperend tussen 12kg en 14 kg".
Superset Lying Tricep 7kg - 12kg
Chin-ups 30kg - 20kg
Ik ben benieuwd naar de mening en ik hoef veder geen voeding informatie
Ik weet ook dat ik niet moet denken dat ik nu al super sterk bent maar ik ga er daar wel voor.
Ik heb namelijk last van de spieren wanneer ik zwaarder gaat tillen dan 5kg, waarschijnlijk door het door de ongelijke zandbak rennen van afgelopen zaterdag op de 6 kamp "spelletjes dag".
Nu laat ik eens zien waar ik de vorige maand mee was begonnen en hoe ver ik er nu voor op staat en ik was benieuwd of dit een goede vooruitgang is of dat het relatief toch langzaam gaat.
Warming-up 20 minuten.
Met 5 minuten geleidelijk oplopen.
10 minuten hardlopen naar de snelheid van 8.0 en laatste minuten afbouwen naar het uitlopen.
5 minuten uitlopen.
1e kg is van 11 juni 2013 en de 2e kg is van vandaag 08-07-2013
Squat 12kg - 20 kg
Deadlift Hex Barbell 7kg - 15kg
Bench Press 7kg - 15kg
Dumbell Press Incline 10kg - 16kg
Dumbell Shoulder Press 10kg - 14kg
Superset Bicep 7kg - 12kg "Haperend tussen 12kg en 14 kg".
Superset Lying Tricep 7kg - 12kg
Chin-ups 30kg - 20kg
Ik ben benieuwd naar de mening en ik hoef veder geen voeding informatie

Ik weet ook dat ik niet moet denken dat ik nu al super sterk bent maar ik ga er daar wel voor.