MuscleMeat

Goede virusscanner?

Avenge

Advanced Bodybuilder
Waardering
11
Heeft iemand een link van een goede en automatisch updatende virusscanner? Ben niet zo tevreden met dat Norton gebeuren, schijnt ook niet zo goed te zijn en neemt behoorlijk wat ruimte in beslag.

Iemand aanbevelingen / links?

Ik heb zelf ESET NOD32 en deze bevalt erg goed, kost alleen wel wat per jaar.

nod32 (v2.7 als je em gecracked wil, met 3 veel problemen gehad, 4 nog niet geprobeerd met 2.7 draait al jaren prima op diverse pc's)
of als je niet voor betaalde/gecrackte software wil gaan avast.

• Topic Starter Topic Starter
Alright, dan ga ik voor NOD. :)
Karma voor allen, hartelijk bedankt!

Heeft iemand een link van een goede en automatisch updatende virusscanner? Ben niet zo tevreden met dat Norton gebeuren, schijnt ook niet zo goed te zijn en neemt behoorlijk wat ruimte in beslag.

Iemand aanbevelingen / links?

Dat is inmiddels alllang niet meer zo, lees de Computerforums en bladen maar.
Norton is niet meer die zware, logge scanner als voorheen.
De nieuwe generatie Norton scanners zijn heel licht en vergendus weinig van je RAM.

NOD32 doet het slecht in veel onafhankelijke testen, terwijl dit juist vroeger bekend stond als een goede en lichte scanner.

Voor 2 tientjes heb je 1 van de allerbeste scanners, nml. Avira Antivir.

Kaspersky vond ik altijd goed voor de PC, maar tegenwoordig gebruik ik gewoon de gratis versie van AVG voor Windows. NOD vond ik nooit lekker werken en bij mij was ie een paar keer een virus vergeten dat Kaspersky er wel uithaalde.

Die Avira Antivir is toch gewoon gratis?

Ik heb niks hoeven te betalen iig :) En werkt heel goed, gebruikt bijna geen geheugen

nod32

norton is troep

Die Avira Antivir is toch gewoon gratis?

Ik heb niks hoeven te betalen iig :) En werkt heel goed, gebruikt bijna geen geheugen

Avira Free Antivirus is uiteraard gratis, het zijn die Premiums waarvoor je moet betalen, maar voor "normaal" gebruik is die gratis Avira méér dan goed genoeg.

AVG is wel relexed, gebruikte eerst avast.. maar als die aanstond was het net alsof ik met een pc uit de jaren 70 werkte :D

Terug
Naar boven