MuscleMeat

goede wax

Hee kapper, wat moet ik doen als mijn haren vervormen door de wind als wax niet helpt.

Maakt niet zoveel uit als er maar FORTE of EXTREME op staat! Das de stevigste, en het aller best is die toch van de kapper, betaal je dan ook wel naar, maar wel het beste lakje!!

Ja i know, maar dat is weer niet goed voor je hoofdhuid... ;-) En ik als kapster kan mijn klanten toch geen dreft adviseren.. :D
Het is ook trouwens super vies knippen in Murrays gewassen haar... ;-) Gaan mijn scharen van naar de kl*te....;)

kan ook fohnen dan smelt het een beetje dan gelijk shampoo erop en met warm water uitspoelen.

Mijn kapper zei dat dus wel gewoon hij zei er wel bij dat het niet goed was maar wel de snelste manier

Droge oude handdoek pakken en dan je murrays haar zonder water uitdrogen. Net alsof je je haar afdroogt maar dan zonder dat het nat is geweest. Dan gaat alle murrays in de handdoek zitten, daarna wassen in de douche en klaar. Door deze zelf uitgevonden oplossing, is het zelfs mogelijk om na het stappen zonder douche mijn bed in te gaan, zonder vettig kussen en hoofd.

Terug
Naar boven