XXL Nutrition

Erg benauwd tijdens het sporten

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal je snel een voorbeeld geven.
Als jij een paar uur van te voren iets eet. Dan je zou iets moeten eten wat traag verteerd zodat je nog energie hebt voor je workout.
Als jij een uur van te voren iets eet dan moet je weer iets eten wat sneller verteerd. En je kan er een klein beetje vetten bij doen
wat dat dan weer vertraagd. enz enz
A oke ik zal het proberen thanks!

Als je suiker laag is gaat je hartslag en ademhaling ook omhoog en kun je moeilijker op adem komen.
Je zou voor de try-out eens wat dextrose(intra workout) tijdens je training in je drinken kunnen doen(50gram) en kijken hoe het dan gaat.

Lijkt me niet dat het aan je gym ligt…

Ja dat is dus n beetje lastig ik woon in Aalsmeer en hier zijn echt amper goeie gyms in de buurt ik ik train nu ook bij de basic fit in hoofddorp omdat daar de airco n stuk beter werkt als hier in de basic aalsmeer maar nog steeds niet optimaal.
Misschien een home workout proberen? Of zelfs buiten gezien het daar meteen minder wordt. Pushups, pullups, inverted rows, in een parkje ofzo maar zo gelijk aan je gym workouts als mogelijk. Kijken of het puur van de inspanning is of toch de lucht.

Nou toen ik net begon met gymmen wou ik echt graag bulken dus at ik echt gwn 8 broodje pindakaas uurtje voor het trainen. Nu had ik ergens gehoor of gelezen dat je laatste meal 3 uur voor het trainen moest zijn dus dst is wat ik doe meestal 10 broodje pindakaas 3 ujr van te voren en dan een bannaan half uur van te voren
Had je ook last van die benauwdheid toen je een uurtje voor t trainen die 8 broodjes at?
Zo niet. Gewoon dat eerst proberen.

@kaasje 8 broodjes met Pindakaas geeft je genoeg energie, daar ligt het niet aan. denk eerder combi van muffe lucht, én de ademhaling

Te veel kleding aan? Maar ik denk eerder een verkeerde ademhaling?

Terug
Naar boven