Fitness Seller

Goedekope en snelle recepten

intered

Cool Novice
Waardering
0
De laatste tijd gaat het financieel niet echt super en echt een kookwonder ben ik ook niet. En als ik zo mag denken, denk ik niet dat ik de enigste ben wie daar last van heeft! ;)

Dus ik dacht, misschien wordt het eens tijd voor een topic dat is gebaseerd op goedekope en makkelijke voedingsschema's / recepten (Bulk / Cut).

Dus wie bijt de spits af? ;)

Tonijnsoep :D

Je pakt een groote pot water brengt die aan de kook en je doet er een groentenmix in minnestrone ofzo je doet er tomaten puree in 0,5lit naargelang de hoeveelheid soep erna doe je er bouilliong blokjes in 2 volstaat vetvrij en gewoon een uurtje laten opstaan. Dan pakje tas en paktje blikkie tonijn doet soep en tonijn derin en je pakt een zakje gekookte rijst en kapt die er ook bij een heerlijke en voedzaame maaltijd! Ya het is lekker het smaakt wat aiki noodle achtig en de tonijn smaak is er ook niejmeer!

Melk, pindakaas, maismeel en brinta fl**ker het in een blender en voila naar gelang een hele zooi kcal.

Goedkoop en drinkt nog snel weg ook nog :D

(Eventueel nog whey eiwit of casseine eiwit erin, duurdere versie)

Spaghetti! Snel gemaakt en ik gooi er altijd nog 100gr kaas bij.

of gwn steel een paar eieren bij de kippen van de buren en goei die in pan en vreten nog goeikoper :D

:roflol:

On topic:
Blikje tonijn + enkele eetlepels tomatensaus (kan je kopen of zelf maken, en evt. nog wat gehakt bij gooien) ---> tonijnsmaak weg, en je hapt 't weg in 2 minuten! 30-40g eiwitten en amper vet/koolhydraten.

Laatst bewerkt door een moderator:
gewoon rijst, met sambal goreng kip en sambal goreng boontjes/broccolie/ bloemkool etc

erg simpel en goedkoop. De truc is om dat zo simpel mogelijk te houden, erg lekker.

Poep met ketchup.
Of voor de diehards zonder ketchup.

Gebakken hondendrollen door je ragout heen kan ook, heb ik weleens op tv gezien, scheelt aanzienlijk veel vlees.

kwark pannenkoek

300gr kwark
75gr zelfrijzend bakmeel
30gr banaan whey
0.4L melk
(eventueel appel of rozijnen etc toevoegen)

mengen en bakken maar.
(hou ze wel klein, anders is het moeilijk omdraaien)

Terug
Naar boven