AndroidHealthClinic

Goedkope noten?

Waar kan ik in België ongezouten pinda's kopen, liefst vrij goedkoop en in grote verpakkingen? (bvb 1kg of meer)

aldi of inderdaad markt.

Pinda's zijn helemaal geen noten :D:grinny:

hebben ze ook amandelen/walnoten/paranoten bij de aldi, zonder toevoegingen?

LIDL heeft walnoten in het assortiment. (rode zak).
Spul kommt aus Germanie, dus zal wel redelijk zijn.

Hmm Ik ben afgelopen week nog bij de Sligro geweest (groothandel, voor degene die er niet bekend mee zijn) en betaalde toen wel meer dan 5 a 6 euro! Zeker voor 1,5 kilo red je dat echt niet. Ik zat op 11,50 voor een zak gemengde noten. Cashews waren volgens mij per 750 gr 8 euro ofzo

ZWARTE MARKT GASTEN!!

kilo luxe miex (staat echt luxe miex op dat bordje:P)

Met Lekker veel macadamia's, walnoten en cashewnoten, niet te zout en perfecte kwaliteit

8 eurotjes

Hmm Ik ben afgelopen week nog bij de Sligro geweest (groothandel, voor degene die er niet bekend mee zijn) en betaalde toen wel meer dan 5 a 6 euro! Zeker voor 1,5 kilo red je dat echt niet. Ik zat op 11,50 voor een zak gemengde noten. Cashews waren volgens mij per 750 gr 8 euro ofzo

Misschien dat het per regio verschillend is?

Dat weet ik niet, zou best kunnen. Wel vreemd op zich want dan zit er wel veel prijsverschil in. Ik haal ze hier bij de Sligro in Arnhem.
Geluk voor jou iig;)

Omdat pinda's peulvruchten zijn en walnoten gewoon de beste noten zijn qua voedingswaarden

Bij mij schuin an de overkant zit een turkse winkel.. heb je 1 kilo amandelen voor tientje.. van het merk 'grootverbruik' hoop dat het goede zijn ze smaken erg zoet en goed dus tzal wel..

Ik eet alleen walnoten.. maar 25 gram per dag.. haal gewoon zo'n klein zakkie van 55gram bij de AH doe ik dan 2 dagen mee.. Kosten geloof €1.10

Terug
Naar boven