XXL Nutrition

Goedkope sportschool in Gent?

Hala Madrid

Cool Novice
Waardering
0
Hallo,

Ik zit op kot in Gent en het enigste dat ik vind van sportscholen zijn de passage en zo. Van die sportscholen waar je 250 euro per jaar betaald.
Is er niets goedkopers?

Grs Sam

250 euro per jaar is al niks whaha :D .
Ik betaalde altijd 27,50 per maand das 330 per jaar ben nu naar andere sportschool gegaan en daar betaal ik 45 euro per 4 weken bro.

Voor 255 euro/jaar kan je als student wel naar Merelbeke fietsen.
SenSFitness.be voor de site en hier wat leuke sfeerbeelden uit The Locust z'n log (scroll ook even naar beneden, staan er nog een paar).

Dikke sfeer en mooi materiaal. Nog steeds spijt dat ik er zelf niet meer train (gestopt met studies). Die kerel met z'n blond haar in de filmpjes is trouwens de eigenaar. :p

ga trainen met je studentenkaart in bloso :) daar is het echt geen geld
(de topsporthal daar)
je zit wel ff achter je gewichten te zoeken enzo maar is er wel ok, heb er al 2 keer getraind

ik zou zeggen, ga naar een dichtbijzijnde bos
en leef je uit

first class gym - 200 euro per jaar, is de goedkoopste die je dichtbij kan vinden. Mss kan je bij Elite gym wat afdingen, mensen die in coca-cola werken moeten daar maar 75 euro per jaar betalen :eek:

First Class Gym €200/jaar, ga gaan trainen bij Michael (y)

Het is klein, maar wel hardcore, ok, vroeger was het beter, er komen nu alsmaar meer machines binnen:o

Als je een partner zoekt, je moet maar pm'en:D

Het is trouwens op de Zwijnaardsesteenweg tussen het UZ en de spoorweg.

is dit dan ver van een station?

ga trainen met je studentenkaart in bloso :) daar is het echt geen geld
(de topsporthal daar)
je zit wel ff achter je gewichten te zoeken enzo maar is er wel ok, heb er al 2 keer getraind
Ook al gedaan, tweetal jaar terug: Het zag er toen zwart van het 'bruine' volkje en ze deden nogal vervelend, continu verdween er gerief (dumbbell schijven van 20 kg ineens foetsie, vraag me niet HOE ze het deden, ik snap het ook niet) en niemand zet iemand op zijn plek als ie 'vervelend' doet.
Het management doet ook niets, om niet voor racist uitgescholden te worden en om geen beschadigde auto te hebben.

Terug
Naar boven