AndroidHealthClinic

Goedkope Whey!!

Laundrybasket

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m93
Massa
83kg
Beste mensen,
Ik zag vandaag via de facebookpagina van BodyLab dat ze een super aanbieding hebben voor whey!
http://www.bodylab.nl/BBeX/Mass-Protein-4,54-kg-3251

4.54kg voor 44.90

Normaal gesproken is het 89.90 dus je krijgt het voor de helft vd prijs.

Momenteel alleen verkrijgbaar in vanille en choco.

Ik heb dit overigens nog nooit geprobeerd.. misschien is het niet te zuipen. Iemand die het al heeft geprobeerd?

interessante post idd! eens kyken wat de reacties zijn!

• Topic Starter Topic Starter
Ik zie net dat bodylab ook 'whey' heeft, dit is Mass Protein. Wat is het verschil?

Edit: Misschien heet het gwn anders omdat het van een ander merk is? iDunno.

geen, er is geen verschil in deze whey zit gewoon verschillende bronnen (isolaat, concentraat,...) wat opzich ook nog wel goed is, vraag me dus wel degelijk af waarom deze goedkoop is.

Kan wel niet veel terugvinden van het merk...

geen, er is geen verschil in deze whey zit gewoon verschillende bronnen (isolaat, concentraat,...) wat opzich ook nog wel goed is, vraag me dus wel degelijk af waarom deze goedkoop is.

Kan wel niet veel terugvinden van het merk...
INderdaad, een te mooie prijs om waar te zijn. Wat vaak ook is. Ik denk dat de lage prijs voornamelijk komt de soja eiwit en tarwe eiwit. Dat zijn kwalitatief niet goede bronnen, maar geven wel een goedkope prijs :)

9 bronnen eiwitten:
Whey concentraat, whey isolaat, whey hydroisolaat, micellar casseine, calcium casseinaat, kip ei albumine, soja eiwit isolaat, glutamine, peptide, tarwe eiwit isolaat
bbex-mass-gainer-ingredienten.gif

Misschien omdat het "OP=OP" is, dat het product uit het assortiment gaat? Zijn tarwe- en soja-eiwitten dan zo slecht van kwaliteit?

Is een mix van eiwitten. Crap dus..

60% melk eiwit 10% eiwit concentrate heb je niks aan. Bij wijze van.

Lijkt me een fijne bulk proteine denk echt niet dat bodylab hiermee aan het klooien is met de samenstelling denk tarwe eiwit hmm ja , maar soja en de rest is echt niet slecht gaat om het gezamelijke aminozuren profiel en die klopt gewoon die is hoogwaardig.

Ik heb deze besteld voor in mijn offseason

Ik er een mail over bodylab.

Maar is het een beetje te drinken hun whey? iemand ervaring?

Voor zover ik weet moeten de ingredienten op volgende staan, van groot naar klein....
Whey concentraat is dan het hoofdbestanddeel en de tarwe zal slechts een mimimale hoeveelheid zijn.

Deze misschien maar eens bestellen.

Moeten op volgorde van de hoeveelheid staan wat in het product zit. Dat zou betekent dat er het meeste whey concentraat en isolaat in zit, wat gewoon een goede bron van eiwit is.

Iemand al een review?

Ik heb nog whey tot maart, dan kan ik weer bijbestellen.

Ik heb m een paar dagen geleden binnengekregen in de smaak vanille. Heb ooit weleens een zak soja proteïne gehad en daar smaakt dit best wel erg naar. Dus ik denk dat het toch een groot gehalte soja proteïne bevat (vandaar de lage prijs). Ik vind het overigens niet vies, maar je moet geen whey perfection smaak verwachten. Aan de andere kant bevat het wel ongeveer hetzelfde percentage eiwit als whey perfection (* 80 %) maar dan uit voornamelijk goedkopere (inferieure?) eiwitbronnen denk ik. Zit trouwens wel hoog gehalte glutamine in (26,54 g / 100 g).

Gr stijn

Hoe kun je nou zeggen dat ie naar soja smaakt... Je proeft de smaakstoffen en echt niet de proteïne hoor!
Zie bovenstaande reacties, de volgorde van ingrediënten is niet voor niks

serieus goedkoop dit. heeft iemand gvd ervaring/? DESNOODS BESTEL IK VANDAAG NOPG EEN POT AANGEZIEN MIJN WHEY NET OP IS!!!!!

EDIT: ALLEEN CHOCOLADE. bah bah.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven